دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

باید رفت

... و باید رفت

باید رفت و نماند

 فقط باید رفت. باید از این شهر رفت. دور باید شد از این شهر غریب...

سکه ما پیش این مردم خریدار نداره. ما آدمای عجیبی هستیم براشون!

برام جالبه که کلمه سید براشون چقدر جالب هست! همچنین عجیب؟!

واقعا ما به کجاها رسیدیم...

باید رفت...

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد صالح رزم حسینی سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ http://abukoorosh.blogfa.com/

پرتره ماریو وارگاس یوسا، نویسنده مشهور پرویی
که موفق به دریافت جایزه نوبل گردید..
تشریف بیارید خوشحال میشم..
منتظر شما هستم..
http://abukoorosh.blogfa.com/

مجتبی پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام
چی شده؟چرااینقدر به هم ریخته؟!
به کجارسیدید مگه؟
ازاین شهربری حل میشه؟
خودمو میگم گاهی که غصه میاد سراغم میگم دارم تاوان اشتباهمو میدم پس باید توبه کنم توبه
ولی نریا یه وقت از این شهر:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد