دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

کلیپ خوش آمدید احمدی نژاد در لبنان

چند روز پیش که احمدی نژاد رفته بود لبنان بچه های حزب الله یه سرود براش خوندند که خیلی قشنگ بود. واقعا تاثیر گذار بود. خدا یاریشون کنه یه تنه جلوی اسرائیل واستادن. راستش دلم خیلی سوخت. سوزناک بود و یه حزن خاصی تو صداشون هست. احساس می کنم برادرانم هستند...




اینم لینکش:


دانلود(26mb)



سید حسن نصرالله هم به فارسی خوش آمد گوی کرده:


دانلود(3.5mb)

نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ

بچه محله ی امام رضایم
عید رو تبریک میگم
عکسای استقبال از رهبر رو بزار
آهان راستی کلیپ شعر خوانی بچه محله ی امام رضایم در جمع رهبرو دیدی؟
راستی سلام

سلام

آره دیدم. خوب شد گفتید می زارمش

مجتبی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ

این عکسای اولیه که من دیدم تو هم ببین:
http://www.leader.ir/media/album/original/17841_740.jpg
http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=10293#117796
************************
خیلی دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتش دارم

بله ما هم ایضا

مجتبی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ

یه خبر خوب شاید عید قربون شنید:-D
:-)

چه خبری؟

مجتبی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ

کجایی؟

امین جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ق.ظ

سلام -
من از سال 89 دنبال این سرود قشنگ خوش آمدی می گشتم (البته من اینترنت نداشتم) دستتان درد نکنه . من تواشیح خوان هستم .

سلام علیکم
به به التماس دعا:)
خوشحال شدم که تونستم کمکی کنم.
اخوی خوش به حالت که تواشیح می خونی برای منم دعا کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد