دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد اصفهانی به نام ارمغان تاریکی

چه در دل من/ چه در سر تو/ من از تو رسیدم /به باور تو 

تو بودی و من/به گریه نشستم/ برابر تو/ به خاطر تو/ به گریه نشستم/ بگو چکنم

با تو /شوری در جان /بی تو /جانی ویران /از این زخم پنهان /می میرم 

نامت/ در من باران/ یادت/ در دل طوفان/ با تو/ امشب پایان میگیرم

نه بی تو سکوت/ نه بی تو سخن /به یاد تو بودم /به یاد تو من


ببین غم تو /رسیده به جان /و دویده به تن/ ببین غم تو /رسیده به جانم/ بگو چه کنم 

با تو/ شوری در جان/ بی تو /جانی ویران / از این/ زخم پنهان /می میرم/ می میرم



دانلود



(134620  بار تا 95/7/14 دانلود شده است)



پارسال که این پست رو زدم خیلی حالم به هم ریخته بود. 

حالا می بینم چقدر آدم حال روز منو دارن!

خیلی خوشحال می شم می بینیم این همه دانلود شده و روز به روز بیشتر می شه

نظرات شما دوستان خصوصا توی این پست خیلی خوشحالم می کنه

------

امروز به این فکر می کنم که اگر هر کسی که این آهنگ رو دانلود می کنه نظرش رو هم می گفت تعداد نظرات دوستان سرشار از احساس خودم سرور بلاگ اسکای رو از کار می انداخت

1391/9/27

*********

امروز 1392/06/13 صدمین نظر خوانندگان هم ثبت شد! از همه دوستان تشکر می کنم

نظرات 180 + ارسال نظر
Mohammad-Ali پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ http://bia2me.blogsky.com

اینم عشق منو تو . . .

http://bia2me.blogsky.com/1390/01/10/post-722/

تنها ترین دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ http://delshekactah.blogfa.com

تشکر
زیبا ترین شعر عاشقانه ای که برای عشق واقعی یعنی آقا مون امام زمان می توان نوشت و عاشقانه سرود

ممنون از نظرتون

بهار دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ

عالی بود.............ممنونم

خواهش می کنم

باب جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://boyepirahanehoseyn.blogfa.com

سلام خسته نباشید مطالب خوب و کاربردی دارید به منم سر بزنید و لینکم کنید خوشحال میشم خبر بدید

سلام
بله حتما...

شهرزاد چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

ممنون لذت بردم.

خواهش می کنم

elsa پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

مثل همیشه شاهکاری از دکتر اصفهانی....

علی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام
عالی بود ممنون لذت بردم

علیک سلام
خواهش می کنم

مردان بی ادعا... شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ق.ظ http://unfinishedroad.blogfa.com/

سلام و خدا قوت
خیلی قشنگ بود ممنون،
این آهنگ رو میخواستم به وبلاگ شما رسیدم،
عکس آقا رو دیدم دلم قرص شد،
بعدشم وبلاگهایی که لینک کردین برام خیلی جالب بودن،
با افتخار لینک شدید،
دوست داشتید به ما هم سر بزنید...

سلام برادر
خوشحالم از آشنایی با شما
همین الان سر می زنم. شما هم لینک شدید

ف چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

ایول خیلی حال کردم دمتون گرم

mohsen پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

ممنون خیلی عالی بود

خواهش می کنم. مرسی از نظرتون

قمیشی چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام وقتتون بخیر :

منم مثل باقی دوستان از شما ممنونم موفق باشید .هروقت این ترانه بشنوم امروز که اومدم و راحت این ترانه از وبلاگ شما برداشتم یادم میاد. سپاس

سلام
خیلی ممنون از لطف تون
ما هم خیلی خوشحال شدیم که نظر گذاشتید
ممنون

داریوش دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

ممنون.زیبا بود.دانلودش کردم.

خواهش می کنم

مهناز یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام. بدنبال دانلود این اهنگ زیبا بودم که وبلاگ شما باز شد. خیلی متشکرم

سلام
خواهش می کنم.

سما دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ http://samaasd.blogfa.com/

سلا وعرض ادب...
وبتون زیباس...
موفق باشید.

سلام علیکم
خیلی ممون
موفق باشید انشاءاله

مایا یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ

بهترین آهنگی بود که تو عمرم شنیدم؛ تقدیمش میکنم به عشقم

خوش به حال عشقتون

نسیم یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام. واقعا ممنون هم از اینکه این شعر فوق العاده رو اینجا گذاشتین هم اینکه خیلی راحت دانلود شد!

سلام علیکم
خواهش می کنم. خیلی ممنون از نظرتون

آرزو شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

اینو دانلود کردم حالم هم خیلی خوب نیست برای یه دوست میفرستم
گاهی آدما هیچ ارزشی ندارن اینو تو گذر زمان متوجه میشیم اما بازم دلمون پبششونه خیلی حال بدیه برام دعا کنید

انشاءاله حالتون بهتر می شه
اگه تو مسیر خدا باشیم و سعی کنیم به حرف خدا گوش کنیم اونوقت هر چی برامون پیش بیاد مصلحتی درش هست.
گاهی پیش میاد که آدم کسی رو دوست داره اما شاید طرف مقابل اون طوری نباشه یا شایدم هست اما نمی تونه بگه ...
یه روزی بود این آهنگ صدای زنگ اس ام اسم بود. تقریبا پارسال یادش بخیر...
دعا می کنیم بهتر بشید و اینو بدونید بزودی و با گذر زمان خیلی چیزا تغییر می کنه. امیدوارم به چیزی که دوست دارید و خدا هم دوست داره برسید
خوشحال شدم از نظرتون

نرگس یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://taranomsobh

ممنون از وبلاگتون
استفاده کردم

خواهش می کنم

پیشتازان اندیشه جوان امروز دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ق.ظ http://paje.blogfa.com

سلام
خیلی عالیه
ممنون

علیک سلام
تشکر می کنم

سحر یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

20

نیما دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ http://spacemann9.blogfa.com

خیلی زیبا بود ممنون

خواهش می کنم

ملینا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

هروقت این آهنگ و گوش میکنم اشک میریزم با تمام احساس خوننده شده ,مرسی که برای دانلود گذاشتین

خواهش می کنم. خودم هم روزگاری داشتم با این آهنگ...

مهرداد چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ق.ظ

دمت گرم

کی؟!
من یا دکتر اصفهانی؟

مهدی چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ب.ظ

با سلام
خیلی خیلی ممنون
سریع آهنگ پیدا شد و خیلی راحت دانلود شد
من هم مثل همه دوستان خیلی حال می کنم وفتی این آهنگ را گوش می دهم لطفاً از این دست آهنگها جهت دانلود قرار دهید
بازهم تشکر می کنم

سلام علیکم
ممنون از نظرتون
بله حتما انشاءاله از این دست آهنگ ها پیدا کردم برای دانلود حتما قرار می دم اما از این قبیل کارها بسیار کم هست!
خدا آقای دکتر اصفهانی رو سلامت نگه داره تا بازم از این کارها به مردم هدیه بده
ایمیلتون رو هم ثبت کردم از طریق یاهو اطلاع می دم بهتون
یا علی (ع)

علی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.ugdpsdk.blogfa.com

یعنی له لهم
تنکیو

خواهش می کنم

tufan چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

واقعا عالی بود ................. دستتون درد نکنه

خواهش می کنم
سلامت باشید

مهناز سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ق.ظ

ممنون

[ بدون نام ] جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ق.ظ

الحق که دست وبا معنا خدا کنه جوری مهیا کنیم که هر چه زودتر خودش مددی کنه

سعید یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ http://mahiran.blogfa.com

سلام
واقعا ممنون خیلی زیبا بود

سلام برادر
خواهش می کنم. ممنون که نظر دادید

mohsen سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ

salam
ama man omidvaram dige hichkas in ro download nakone chon harki miyad ba hale kharab ino download mikone

سلام برادر
این حال خراب با اون خراب هایی که بقیه می گن خیلییی فرق داره
این خرابی از عطش عشق هست و اون یکی از سختی ها و ناملایمات دنیایی...
من که امیدوارم همه مردم دنیا این رو دانلود کنند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

الی بود ممنونم..

عالی درسته نه الی
خواهش می کنم. ممنون از نظرتون

دروغگو سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

خیلی بد بود
دیگه تکرار نشه

بله حتما

مریم یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ

خیلی قشنگه هر وقت گوشش میکنم یاد ادمایی که از پیشمون رفتن میفتم و نمیدونم چرا چشمام پر از اشک میشه و دوست دارم قدر کسایی که هستن رو بیشتر بدونم و بدونیم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییی

خواهش می کنم. خدا کنه که قدر بدونیم

حمید چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

مثه خودمی داداش... دل گرفته و تو دار...

درست زدی به هدف...
ولی عالمی داره ها
قبول داری؟

محمد سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام. همه نظرا رو خوندم. دیدی وقتی ادم یه غمی داره حرف همدرداش ارومش میکنه؟ ارومم میکرد. من کسی رو که با تمام معنا اخلاقشو دوس داشتمو بهش عادت کرده بودم رو به خاطر خونوادمو تفاوتایی که مطمئنم زندگی ایندمونو داغون میکرد کتار گذاشتم. و حالا این اهنگ دست از سرم بر نمی داره. هزار بار گوشش دادمو هر هزار بار منو ریخت به هم. به یاد لحظات جداییم میفتم. وقتی جلوش گریه میکردمو جلوم گریه میکرد. من دوس ندارم با این اهنگ یاد اون بیفتم. دوس دارم یادش از ذهنم پاک شه تا دیگه اذیت نشم. برا همه دلای شکسته دعا کنید.

علیک سلام برادر
جنس حرفات برام کاملا آشناست!
برای یک نفر هم همین اتفاق افتاده بوده که می برنش پیش یکی از عرفا که الان اسمشون رو فراموش کردم. دختره اصلا مذهبی نبوده و خانوادشم مشکل داشتن و هر کسی به این ماجرا نگاه می کرده آخرش رو به راحتی پیش بینی می کرده. خلاصه این عارف بزرگ با دعا می کنه و می گه خدایا این رشته رو اگه به صلاح نیست پاره کن! می گن فردای اون روز اون خانوم و آقا همدیگه رو می بینند ولی انگار نه انگار که اتفاقی بین اونها وجود داشته

باید از خود خدا خواست. اگر دسترسی دارید و می تونید برید حرم امام رضا(ع) یا حضرت معصومه (س) و از این بزرگواران بخواهید که اگه به صلاح نیست این رشته رو پاره کنند و خلاصه هرچی که صلاح هست پیش بیارن.
بنده تضمین می کنم و با این روی سیاهم قسم می خورم مشکلتون حل بشه انشاءاله

زهرا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

خیلی ادما حال روز تو رو دارن خیلی ها هم از تو حالشون خیلی بدتره

خدا کنه حال و روز همه خوب بشه اما حال و روز خوب بعضی بزرگان توی همون بد بودن بهترین حالت هست!
اگه عاشق و معشوق ها حالا از هر نوعش مثلا به هم عادت کنند یا چیزای دیگه دیگه اون حال مخصوص وجود نداره...

محمد جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

دوباره سلام. من کسی نیستم که بخوام نکته ای بگم. حرفامم جنبه ی درد و دل نداره. میگم تا شاید کمکی باشه. من وقتی عاشق بودم و تصمیم به ازدواج داشتم، مطمئن بودم عاشق ترین پسر روی زمینم. با 23 سال سن اولین بار بود دل میدادمو میخواستم اخرین بار باشه. وقتی چند ساعت ازش خبری نمیشد قلب درد میگرفتم و ... . اونم تا همین حد دوسم داشت. پای همه چیش وایسادم ولی پای شکستن دل پدر مادرم نه. اونا سخت با این ازدواج مخالف بودن و وقتی اشک پدر و مادرمو دیدم دلم طاقت نیاورد و با خدا معامله کردم. معامله کردم که به خاطر پدر مادرم ازش گذشتم و تو هم این جداییو برام ساده کن. پیغام قبلیمو ببینین مال کِی بود و پیغام الانم مال کِی. منی که سه ماه تابستون رو مجبور شدم ازش بی خبر بمونم و ذره ای احساسم تکون نخورد بلکه روز به روز ضعیف تر شدم، الان تو چند روز تونستم با بار سنگین این قضیه کنار بیام. اینا اتفاقی نیست. به خدام ایمان دارم. اونی که همیشه صدامو میشنوه. اونی که تو سخت ترین لحظه هام همیشه دستشو دیدم. نه. من ادم خوبی نیستم. این حرفامم شعار نیست. خدایی که من شناختم اینقد مهربونه که ... . تازگیا همیشه میگم : یا حبیب من لا حبیب له...

سلام علیکم
بله دقیقا بهترین کار معامله با خداست. کاری که اولیاء خدا با خدا می کردند.
خدا خودش همه چیز رو درست می کنه. مطمئن باش بهترین مورد رو خدا برات در نظر گرفته...
ای کاش واقعا یا حبیب من لا حبیب له شامل حال ما بشه

ابوالفضل چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام ، حال خوشی ندارم ، دارم از کسی جدا میشم که بیشتر از جونم دوسش دارم ولی متاسفانه هیچ کاری از دستم ساخته نیست . فکر می کنم بیشتر کسایی که این آهنگ و دانلود کردن تقریبا حال و هوای منو داشتن . در هرصورت ممنونم .

سلام علیکم
به نظر من باید مستقیم باهاش صحبت کنید و بگید چقدر دوسش دارید. باید هر کاری می تونید انجام بدید. باید براش بجنگید!
عاشق اگه مخلص هم باشه حتما خدا کمکش می کنه...
منم ممنون هستم که نظرتون رو نوشتید. دعا می کنم خدا خودش کار شما رو درست کنه به حق الحسین (ع)

سحر یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام پس چرا من نمیتونم دانلود کنم؟خواهشا این آهنگو برام ایمیل کنید ممنون می شم

سلام
ببیند باید روی دانلود کلیک کنید بعد صفحه ای باز می شه که پایین اون در کادر قرمز نوشته
"دریافت فایل"
بزرگ هم نوشته امتحان کنید اگر باز نتونستید براتون ایمیل می کنم.

سمیرا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام
من برعکس بقیه حالم خوبه و با عشق و با ذوق فراوون این اهنگ رو دانلود کردم منو یاد خدا و امام زمان میندازه... و یه حرف دوستانه به همه دوستای خوب...... کاش ازدواجمون و زندگیمون واسه خدا باشه . اونوقت دیگه اینجوری از نبودن ها و جدایی ها و... ضربه نمیخوریم
منون از وب خوبتون

سلام
امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه
بله اگر همه چی مون برای خدا باشه و با توکل بر خدا و اهل بیت قدم در راه زندگی بزاریم از هیچ چیز ضربه نمی خوریم. هر چه پیش بیاد به خیر هست
ممنون از شما بابت نظرتون

mohsen سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام دوست عزیز عالی بود...
ممنونُ خسته نباشید

سلام
خیلی ممنون
مرسی از نظرتون

سحر313 سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام.آهنگ جانسوزیه...دله آدمو خون میکنه...ولی به قوله دوستان وقتی خطاب به خدا باشه آدم آروم میگیره...لحظاتتون سرشار از یاد خدای رحمان.دوستون دارم

سلام
خیلی ممنون شما هم سرشار از یاد خدا باشید و همیشه موفق تو زندگی
ممنون از نظرتون

داود انصاری جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام خسته نباشی
مرسی خیلی عالی بود

سلام علیکم
خیلی ممنون
سلامت باشید

بی نام سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

ممنون از وب خوبتون و این اهنگ

خواهش می کنم

حسین سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام من با این اهنگ خاطره دارم خیلی دوستش دارم مرسی ا زحماتت

علیک سلام
منم خاطره دارم
منم ممنونم که نظر دادید

بهار سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

پارسال دقیقا من هم حال و هوای خوبی نداشتم وروزی 1000 بار این اهنگو گوش میدادم واقعا بی نظیره ....

هنگامه چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ق.ظ

خیلی عالیه.نیست که هر بار گوش بدمو اشک نریزم.سیر نمیشم از گوش دادنش

navide چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ

مرسی عالی بود...ممنون

خواهش می کنم

باران دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ http://bavan313z.blogfa.com

عالی بود ...ممنون

malihe سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

salam,khaste nabasid
mer30
kheili khob bodi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد