دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

عید غدیر مبارک

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین...

این جمله رو امروز خیلی ها به من گفتن...


امروز بهترین روز زندگی من هست.

امروز در روز عید غدیر و ولایت امیرالمومنین وقتی که سخت مشغول پذیرایی از مهمونای حضرت بودم که به نشانه بیعت با ولایت منزل ما رو نورانی کرده بودند بهترین خبر عمرم رو شنیدم....

اولین کاری که کردم سجده شکر بود...

حالم منقلب هست نمی دونم چی بنویسم. خدایا شکر...

باید برم به بقیه مهمونا برسم

نظرات 2 + ارسال نظر
سید چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ http://dolateyar.blogsky.com

صرفا جهت آمزش به دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی این نظر ارسال شده است.

آدم زمینی جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ http://yaraneahmadynezhad.blogfa.com


سلام دوست عزیز
خدا قوت بده
یک سوال فنی داشتم
با حجمه هایی که این روز ها بر علیه دکتر بوجود اومد شما حاضرین که دوباره از دکتر احمدی نژاد حمایت کنین ؟

سلام برادر
حمایت ما از احمدی نژاد تا وقتی هست که در مسیر ولایت و رهبری باشه.
ما حامی اون احمدی نژادی هستیم که دست رهبر رو می بوسه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد