دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

بیداری اسلامی (Islamic Awakening)

یکی از شعرای انقلابی مصر هشام الجخ چندی پیش سروده ای تقدیم امت اسلام کرده که واقعا تکان دهنده هست. مراسم در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار شده بود. در خیلی از بیت ها حالت گریه بهش دست می ده... به قول یکی از بچه ها که تخصص عربی داره شاهکار هست ابیاتش. من خودم هر وقت گوش می کنم برام تازگی داره و خیلی لذت می برم.

کلیپ زیر قسمتی از اشعارش هست که در جمع صدها نفری و در حضور اساتید دانشگاه خونده و روی کلیپ عکس هایی از جنبش بیداری اسلامی در کشورهای عربی و کشورهای غربی  در حال رخ دادن است.

 



دانلود


در ادامه این قصیده به طور کامل آورده شده است.

                                               

One of the poets of Egypt Hisham Aljkh recently submitted a poem that Islam is truly shocking. The ceremony was held in the Persian Gulf states. I cried many bits are in the tens of ... I specialize in Arabic is one of the kids that there Abyatsh masterpiece. I listen whenever I want and I just really enjoy.

 

The following video is part of the poems in which hundreds of people gathered at the University Khvndh clips and photos of the Islamic awakening in the Arabic countries and Western countries   Is happening.



    قصیدة التأشیرة 


اسبــح باسمـــک الله 

 ولیس سواک اخشاه

 واعلم ان لی قدرا

 سألقاه سألقاه

 وقد علمت فی صغری

 بان عروبتی شرفی

 وناصیتی

 وعنوانی

 

 

 وکنا فی مدارسنا نردد بعض الحانی

 نغنی بیننا مثلا

 بلاد العرب

 اوطانی

 وکل العرب اخوانی

 وکنا نرسم العربی ممشوقا بهامته

 له صدر یصد

 الریح اذ تعوی

 مهابا فی عبائته

 وکنا محض اطفال

 تحرکنا مشاعرنا

 ونسرح

 فی الحکایات

 التی تروی بطولتنا

 

وان بلادنا تمتد من اقصى الى اقصى

 وان حروبنا کانت لاجل المسجد الاقصى

 وان عدونا صهیون

 شیطان له ذیل

 وان جیوش

 امتنا لها فعل کما السیل

سابحر عندما اکبر

 امر بشاطئ البحرین

 فی لیبیا واجنی التمر

 من بغداد فی سوریا

 واعبر من موریتانیا الى السودان

 

 

 اسافر عبر مقدیشیو الى لبنان

 وکنت اخبئ الاشعار فی

 قلبی ووجدانی

بلاد العرب اوطانی

 وکل العرب اخوانی

 

 وحین کبرت

 لم احصل على تاشیرة للبحر

 لم ابحر

 واوقفنی جواز غیر مختوم على الشباک

 لم اعبر

 حین کبرت لم ابحر ولم اعبر

 کبرت انا وهذا الطفل لم یکبر

 

 تقاتلنا

 طفولتنا

 وافکار تعلمنا مبادئها على یدکم

ایا حکام امتنا

 الستم من نشانا ؟

 فی مدارسکم؟

 تعلمنا مناهجکم؟

 الستم من تعلمنا على یدکم

 بان الثعلب المکار منتظر

 سیأکل نعجة الحمقى

 اذا للنوم ما خلدو

 الستم من تعلمناعلى یدکم

 بان العود محمی بحزمته

 ضعیف حین ینفرد ؟

 

لماذا الفرقه الحمقاء تحکمنا ؟

 الستم من تعلمنا على یدکم

 ان اعتصمو بحبل الله واتحدو

 

لماذا

 تحجبون الشمس بالاعلام

 تقاسمتم عروبتنا

 ودخلا بینکم صرنا کما الانعام

 سبقى الطفل فی صدری

 یعادیکم تقسمنا على یدکم

 فتبت کل ایدیکم

انا

 العربی

 لا اخجل

 ولدت بتونس الخضراء

 من اصل عمانی

 وعمری زاد عن الف

 

 وامی لم تزل تحبل

 انا العربی فی بغداد لی نخل

 وفی السودان

 شریانی

 انا مصری موریتانیا

 وجیبوتی وعمانی

 

 

 مسیحی وسنی وشیعی وکردی ودرزی وعلوی

 انا لا احفظ الاسماء

 والحکام

 اذ ترحل

 تشتتنا على یدکم وکل الناس تتکتل

 سئمنا من تشتتنا وکل الناس

 تتکتل

 ملائتم فکرنا کذبا وتزویرا وتالیفا

 أتجمعنا ید الله وتبعدنا ید

 (الفیفا) !!؟؟

 

 هجرنا دیننا عمدا

 فعدنا الاوس والخزرج

 نولی جهلنا

 فینا وننتظر الغبا مخرج

 ایا حکام امتنا

 سیبقى الطفل فی صدری یعادیکم

 یقاضیکم

 ویعلن شعبنا العربیا متحدا

 فلا السودان منقسم

 ولا الجولان

 محتل

 ولا لبنان منکسر یداوی الجرح منفردا

 

سیجمع لؤلوئات خلیجنا

 العربی

 فی السودان یزرعها

 فینبت حبها فی المغرب العربی قمحا

 یعصرون

 الناس زیت فی فلسطین الابیه

 یشربون الاهل فی الصومال ابدا

سیخرج من عباءتکم - رعاها الله -

 للجمهور متقدا

 هو الجمهور لا انتم

 هو

 الحکام لا انتم

 اتسمعنی جحافلکم

 اتسمعنی دواوین

 المعاقل فی حکومتکم

 

 هو الحکام لا انتم ولا اخشى لکم احدا

 هو الجمهور لا

 انتم ولا اخشى لکم

 احدا

 هو الاسلام لا انتم

 فکفو عن تجارتکم والا صار

 مرتدا

 وخافو ان

 هذا الشعب حمال

 وان النوق ان صرمت

 فلم تجدو لها لبنا ولم

 تجدو لها ولدا

 

 

 انا باق وشرعی فی الهوى باقی

 سقینا الذل اوعیة

 سقینا

 الجهل

 ادعیة

 مللنا السقی والساقی

 احذرکم سنبقى رغم فتنتکم

 فهذا الشعب

 

 موصول

 حبائلکم وان ضعفت

 فحبل الله مفتول

 سأکبر تارکا للطفل فرشاتی

 

 والوانی

 ویبقى یرسم العربی ممشوقا بهامته

 

 ویبقى صوت الحانی

 

 بلاد العرب اوطانی وکل العرب اخوانی

نظرات 1 + ارسال نظر
من یک مسافرم چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.daszarrin.ir

این نهضت تا قلب اروپا پیش خواهد رفت!!!

انشاء الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد