دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دانلود صلوات خاصه امام رضا(ع)

یه بنده خدایی که خیلی دوستشون داریم گفتن که تو ایام عید می رن مشهد. منم که خیلی دلم هوای امام رضا رو کرده اما نمی تونم برم صلوات خاصه امام رضا رو گذاشتم تا هر کسی که هوای امام رضا رو کرده بخونه و گوش کنه و برای ما دعا کنه...


اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ



   


دانلود




(32063 بار تا 93/10/4 ساعت 20:10 دانلود شده است)



نظرات 55 + ارسال نظر
سید سومی! یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://shiabooks.ir

سلام...
انشاالله قسمت همه آرزو مندا بشه.

سلام برسونید.

یاعلی ع

سلام علیکم
زنده باشید ان شاالله
حتما سلام می رسونیم

پیدات نیست!؟ :)

حاج صالح دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://newsee.ir

سلام

سامانه تبادل لینک اتوماتیک راه اندازی شد

از شما دعوت می شود که به ما بپیوندید.

http://link.newsee.ir

مزیم شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

من3ساله نرفتم.دعا کنید قسمت منم بشه
دعا کنید هدایت بشم به راه راست...واقعا حس میکنم دارم کج میرم....یا امام رضا

انشاءالله به زودی قسمت شما هم بشه
امام حسین فرمود هر کجا که ذکر ما گفته بشه اونجا حرم ماست.
زیارت از نزدیک هم توفیق مضاعف هست اما همین که آدم دلش می گیره روبه مشهد بایستید و این صلوات خاصه امام رضا رو بخونید و قلبا یقین کنید که امام رضا داره می شنود و محبتش رو به ما نثار می کنه. توی ذکر اذن دخول حرم هم آمده که :
شْهَدُ أَنَّکَ تَشْهَدُ مَقَامِی وَ تَسْمَعُ کَلَامِی و ترد سلامی
یعنی (آقا جونم ) گواهی می دم صدای منو می شنوی منو می بینی و جواب سلام منو می دی....

حالا با این دید امام رضا رو صدا بزنید و ازش بخواهید. اونوقت هست که احساس می کنید امام داره توجه می کنه و با اون نگاه مهربونش داره به ما نگاه می کنه. نشونش هم دل شکسته ماست و اشکتون که دیگه امون نمی ده....
یا امام رضا...

امیر از کرمانشاه سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ق.ظ

سلام دستتون درد نکنه من خیلی این دعارو دوست دارم خدا اجرتون بده۰غلاده سازه عشق را گفتم که از جنس وفا غلاده ای سازد به من نقشش انه کلبل رضا۰یا امام رضا۰آقا به دشمنای مادرت لعنت عامین هر کی امام رضارو دوست داره بگه عامین09301988775

مرضیه چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ق.ظ

من امروز بعد از دوماه دوباره میرم پابوس آقا امام رضا(ع) خوشحالم که دوباره منو طلبید.مطمئن باشید واسه همه دعا میکنم الخصوص کسایی که نظر داده بودن بخصوص مریم خانم.

سید حسین پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ http://flighter313.blogfa.com

سلام آقا سید.لطفا بیا به ما هم سری بزن.با اجازتون من این مطلب رو گذاشتم تو وبلاگم.حلال کنید.
حلالم نکردی عیب نداره چون پسرعمو از مال پسرعمو برداره عیبی نداره

سلام بر پسر عموی عزیز
هر گونه برداشت سیاسی اقتصادی نظامی انتظامی و غیره با ذکر یک صلوات مجاز می باشد.

مرتضی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ

تشکر

شریف جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ

آقا دستتون درد نکنه، من مدتها بود دنبال این نسخه از صلوات خاصه آقا بودم.
اونایی که میرن پابوس امام رئوف برا همه مسلمون ها مخصوصا اسرایی مثل حاج احمد متوسلیان و یارانشون، و امام موسی صدر دعا کنن، یه گوشه چشمی به ما هم داشته باشن شاید به برکت دعای شما ما هم یه بار دیگه رفتیم پابوس آقا

خواهش می کنم. هر کسی که دانلود کرد و حال خوشی بهش دست داد وقتی رفت مشهد ما رو هم فراموش نکنه

ali شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ http://alimotamed.blogfa.com

سلام دوست عزیز
متاسفانه دوروز پیش کسی که این صلوات رو خونده اند
رو از دست دادیم!
غم بزرگی برای ما ها بود
کل مشهد رو غم گرفت با رفتن این عزیز
دلمون براش تنگ شده!
تووبلاگ عکساشون هست خواستید استفاده کنید
یاعلی

سلام علیکم
خدایش بیامرزد. واقعا صدای گرمی داشت. الان انشاءالله مهمون امام رضا(ع) هست

صحاف جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.sahhaf.blogfa.com

سلام دست مریزاد

امید که همواه دست حق یاریگرتان باشد .

سلام علیکم
خواهش می کنم خداوند نگهدار شما هم باشد

مهدی دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ

با سلام
بر خود لازم دانستم از شما جهت انجام اینچنین امور فرهنگی و دینی تشکر و قدردانی نمایم . امیداوریم همیشه در این راه موفق باشید.

سلام علیکم
خیلی ممنون انشاءالله خدا توفیق بده بیشتر تلاش کنیم.

حمید پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ http://namaz69.blogfa.com

سلام
من دونبال صلوات خاصه امام رضا میگردم اونی که در ادامشه یه مردی (پیرمرد)میخونه رو میخوام اونی که همیشه توی تلوزیون پخش میشه .چطوری باید پیداش کنم خیلی دنبالش گشتم اما هنوز نتونستم پیداش کنم میشه بهم کمک کنید .
باتشکر حمید

سلام
باید زیاد بگردید من اینو داشتم و قرار دادم اگه پیدا کردم حتما می زارم توی وبلاگ

مسعود چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام بینهایت تشکر.عالی بود

علی پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام من هم حاجت دارم من را هم دعاکنید

سلام علیکم
حتما...

ستایش بانو شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ http://setaeysh.blogfa.com

سلام ببخشید یه سوال داشتم این دعا بقیه هم داره ؟ اخه خیلی دنبالش گشتم پیداش نکردم

ستایش بانو شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ http://setaeysh.blogfa.com

لطفا یه سر به وبلاگم بزنید چیز هایه قشنگی گذاشتم به نظرم خوشتون بیاد

حمید رضا دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:17 ب.ظ http://hamidshams.blogfa.com

سلام من عاشق این دعا هستم . من خیلی دوس دارم دانشگاه مشهد قبول بشم و بیام در رکاب اقام امام رضا خدمت کنم تورا بخدا برام دعا کنید تا به این ارزوم برسم .................

سلام
انشاءالله به آرزوت می رسی...

mahshid چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام دوستان خواستم بگم هرکس این پیام منو میخونه یه صلوات برای رواشدن حاجت من بفرسته ممنون میشم چون حاجتم خیلی مهمه وتمام زندگیم بهش وابستس منم براتون دعا میکنم

کمن دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:20 ب.ظ

سارا جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام من 20 سال که نتونستم برم زیارت دعا کنین بتونم

سعید جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:19 ق.ظ

عالی بود

محمد پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ب.ظ

التماس دعا

مسعود شکاری یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:04 ق.ظ

ممنون خسته نباشید

سلام
اجرتون با امام رضا ان شالله

فقط؛احسان علیخانی یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ق.ظ http://just-ehsanalikhani.blogfa.com

سلام ولادت باسعادت آقام امام رضا (ع)روبهتون تبریک میگم.....
ببخشین یه سوال داشتم که اگه راهنماییم بفرمایید خیلی خوشحال میشم......
بیزحمت طریقه گذاشتن کلیپ ویدئویی رو تووبلاگ بهم یاد بدین......باتشکر
مثل همین کلیپ صلوات خاصه که به صورت انلاین میشه پخش کرد تووبلاگ.........منتظرراهنماییتون هستم تووبلاگم برام کامنت کنید.....

سلام
یه جستجو کنید تو گوگل براحتی پیدا می کنید

مریم یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:17 ق.ظ

خیلی عالی بود انشالله حاجت همه ما رو بده هم در این دنیا هم در اون دنیا

امیر دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ب.ظ

قربونت برم امام رضا امسال عید دوست دارم پیش تو باشم...پس مارو بطلب

محمد چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ب.ظ

عالی بود. ایشالا که امام رضا هر چی می خوای اگه به صلاحته بهت بده.

ممنون چند روز دیگه طلبیده آقا می رم خدمتشون

سید حسام یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:20 ب.ظ

دستون درد نکنه

سامان چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 ب.ظ

من 3 ساله دارم پشتسر هم دارم میرم خدا کنه قسمت شماهم بشود.

ALIASGHARI دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:52 ب.ظ

خیلی عالی بود منکهدیدم گریه گرفت

محمد جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:13 ب.ظ

عالی بود

غلامرضا پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:00 ب.ظ

سلاام .اونایی که در حرم هستن التماس دعا

زهرا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام من ماه مهر مشهد بودم خیلی خوش گدشت کنارحرم اقاعلی بن موسی الرضا

فاطمه از آذربایجان پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام .من 2سال پیش ثبت نام کردم یرای خادم شدن تو حرم امام رضا حالا خواستم بپرسم چرا هنوز خبری نشده نکنه به خاطر سن ام قبول نکردن یا شرایط خاصی رو قبول می کنن؟لطفا جواب بدید

سلام
منم نمی دونم به چه صورت هست. باید تلفنی سوال کنید

سمیه دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام ازاین جادسته امام رضارومیبوسم ازامام رضامیخوام شفای باباموبده پدرم مریضه یک هفته بیهوشه سرش تومور داره دعاکنیدممنون

سلام
انشاءالله امام رضا شفا می ده ایشون رو....

SOMAYE دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:38 ب.ظ

hayoo

سید فرشاد چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام
من فروردین میرم حرم آقا علی بن موسی الرضا
ایشالا قسمت همه عزیزان بشه.

فاطمه چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام ب همه ی دوستان من هم ٧دی امسال هشتمین بارم بود که رفتم پابوس آقا،قربونش برم هروقت ازته دلم هواشو کردم و ازش خواستم قسمت شده رفتم پابوسش،اقاجان ممنونتم که هواموداری،هروقت میرم واسم

یاسر پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:10 ق.ظ

عقلم به درک امامت نرسید هنوز ولی......یاد امام رضا بغض تو گلوم میندازه.چه برسه به رفتن حرمش....بچه بودم وقتی میگفتن انسان کامل.پیش خودم میگفتم خوب ما چرا انسان کامل نشیم......الان فاصله رو حس میکنم !!!!!!!!!!!

انسان کامل شدنم راهش اهل بیت هست و علی بن موسی الرضا
نزدیکترین راه رسیدن به خدا امام هست

مجتبی سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:03 ق.ظ

با سلام خدمت همه عزیزای دلم
من اولین باره که میام این ساید وخیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم اونایی که نزدیکین به ضامن آهو بگین جنوبیها هم دلشون هواتو کرده دعوتمون کن از آهو که کمتر نیستیم

راستی عزیزای دلم برا عشقم دعا کنید خوب بشه دیابت داره و ناراحتی قلبی دیگه نمیتونه انسلین بزنه قندشم 800هستش تو رو خدا دعا کنین ک شفا پیدا کنه ازتو خواهش میکنم از ضامن آهو بخواین تا شفاش بده الانم داره صدای صلوات ضامن آهو رو گوش میده.
دوستون دارم به امید روزی که مشهد ببینمتون

سلام
انشاءالله امام رضا (ع) نظری می کنند و شفا می گیرند...
مرام و معرفت جنوبی ها رو هیچ وقت فراموش نمی کنم. زنده باشید

رضا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:07 ب.ظ

یا امام رضا کمک کن مرا که در درس ها موفق شوم

طلبی کن پابوست شوم

امیرحسین کریمی چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام من امیرحسین هستم خیلی خوب بود من همین الان اینو
دانلود کردم واقعا ریبا بود احساس خوبی بهم دست داد واقعا اگر
دوباره رفتم مشهد شما هارو دعا می کنم خیلی ممنون واقعا
خداحافظ........

الناز یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:29 ب.ظ

عالیییییییییییییییی بود

زهرا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام.من سال گذشته دهه آخر ماه رمضان میهمان امام رئوف بودم خیلی با صفا ومعنوی بود.

!!Aria!! جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:54 ب.ظ http://eshghepazhmorde.mihanblog.com

سلام
واقعا امشب بدجور دلم هوای مشهدو کرده
تروخدا هرکی رفت و این متن منو خونده واسم دعا کنه آقا بطلبه بیام پابوسش

یا علی ابن موسی الرضا

یه آشنا سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام. امیدوارم امام رضا(ع) قسمت هممون کنه به پابوسش برویم .برا مریضا دعا کنید((انشاالله))

من که شما رو بجا نیاوردم

حمزه رضوی شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:56 ق.ظ

سلام بسیار ممنونم که در شهر غربت با صلوات خاصه جد مان آقا علی ابن موسی الرضا (ع ) آرامش دل فراهم کردید

mr amir ali دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ق.ظ

منم دو ساله نرفتم.هروقت حرم و میبینم تو تلویزیون یا هرجا دلم هواشو میکنه دعا کنید بطلبه مارو
یا علی

علی شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.alitorkamani1.blogsky.com

جاتون خالی من پارسال پیاده رفتم مشهد

خوشا به سعادتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد