دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

یا امام رضا

دل من گم شد ! اگر پیدا شد

بسپارید امانات رضا 

و اگر از تپش افتاد دلم 

ببریدش به ملاقات رضا 

از رضا خواسته ام بگذارد 

که غلامش بشوم 

همه گفتند محال است ولی 

دلخوشم من به محالات رضا 

  

یک سال پیش همین موقع ها بود که آمدیم مشهد و خدمت امام رضا. یه قرار هایی گذاشتیم و یه چیزایی خواستیم. دقیقا یه سال گذشت و دوبار دعوت شدیم خدمت امام رضا برسیم. خواب بودم! با صدای زنگ موبایل از خواب بیدار شدم. صدا گفت می ری مشهد؟! 

تو خواب و بیداری گفتم بله! 

خیلی دلم می خواست برم مشهد اما جور نمی شد. ولی خب دعوت که بشی این جوری دیگه...   

اینجا مشهد حریم امن ملکوت بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع)
به یاد همه دوستان هستیم....

نظرات 2 + ارسال نظر
کهف حصین پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://kahfehasin.blogsky.com

کبوتر وار می آیم به آب و دانه ای دل خوش

عطش دیده ، ترک خورده ، به سقا خانه ای دل خوش

دلم خورشید می خواهد ، هوای گنبدت کرده

دوباره برنگشته دل ، هوای مشهدت کرده

زیارتتون قبول باشه ... خوش به سعادتتون

خیلی ممنون
ان شاءالله قسمت همه عاشقانش شود

کهف حصین چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://kahfehasin.blogsky.com

آپ نمی کنید ! سرتون شلوغه ؟ :)

بله خیلی سرمون شلوغ هست. انشاءالله یک خط می نویسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد