دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

روایت آیت الله یزدی از خانه نشینی احمدی نژاد

فایل زیر روایت آیت الله یزدی از خانه نشینی احمدی نژاد و ماجرای وزیر اطلاعات می باشد. آیت الله یزدی در سخنان خود اشاره به حضور خود در خانه احمدی نژاد کرده و بحث های انجام شده با رئیس جمهوری را عنوان می کند و اشاره به فتنه بزرگ می کند که بحمدالله با درایت مقام عظمای ولایت کید شیاطین به خودشان بازگشت.

البته این سخنرانی مربوط به چندین ماه قبل می باشد که بعضی سایت ها اخیرا آن را منتشر کرده اند.



دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر
کهف حصین سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ http://kahfehasin.mihanblog.com

مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین

هر کسی تاوان ایستادن در مقابل ولی فقیه رو میبینه .

دکتر هم تا موقعی که وصل به مقام ولایت بود شان و ابهت داشت و تا جدا شد خودش می بینه که چطوری و به کجا داره میرسه؟
اولین رئیس جمهوری که به مجلس فرا خونده میشه و امروز هم شنیدیم که باز هم برایش برنامه دارند و دوباره فراخوانی شده .

اقتدار شخص رئیس جمهور زیر سایه ی اقتدار حکومته این یه توهمه که رئیس دولت بتونه حاکمیت رو به چالش بکشه . کاش هر کس در هر مقامی هست تعریف و حوزه ی فعالیت اون مقام رو بدونه .

به قول خودم:
سایه دیوار خوابیده فکر می کنه سایه خودشه!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ق.ظ http://zalzalak88.persianblog.ir

آقای یزدی خدا، توفیق توبه دهد ...
نقل مطالبی توسط ایشان که خود ایشان بی اطلاع بوده و عجیب حرفهایی را به رهبری عزیز نسبت می دهند .
یکی از این حرفهای نسبت داده شده در دقیقه 8 مساله تحمل کردن احمدی نژاد در طی 2 تا 3 سال اخیر توسط رهبری می باشد.
جالبه که آقای یزدی می فرمایند که آقا گفته اند کارهای احساسی نباید صورت بگیرد و بعد ایشان در جمع تعداد زیادی آنهم در همان شرایط روزهای خاص، این سخنان را بیان می کنند !
اینها همه اش ولایت مداری هست ؟!
بررسی یکسری خبرها :
آقای یزدی اعلام می کنند که رئیس جمهور آقای مصلحی را بدلیل عزل یکی از معاونین وزارت اطلاعات توسط ایشان ، عزل می کنند و بعد آقای یزدی با بیان ذکر یکسری جزئیات، به نوشته شدن نامه ای از طرف رهبر انقلاب به رئیس جمهور اشاره می نمایند حال آنکه داستان از این قرار نبوده است !
در تاریخ یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 20:30، خبر عزل آقای مصلحی بر روی سایت ریاست جمهوری با عنوان قبول استعفای ایشان درج گردید!
طبق گفته جناب آقای یزدی، دیدار رئیس جمهور با رهبری در روز دوشنبه برگزار گردیده است و آقای یزدی در بیان این مطلب ، ابتدا به موضوع ارسال نامه رهبری اشاره می کنند که احمدی نژاد نامه را نپذیرفته و اعلام کرده است که کار از کار گذشته و آقای یزدی اعلام می دارند که این نامه ،همان نامه رهبری عزیز انقلاب به وزیر اطلاعات بوده که عمومی نیز گشت.
نکته قابل توجه این است که نامه مذکور توسط رهبر انقلاب در تاریخ 30 فروردین 90 امضا گشته است و چگونه این نامه قبل از این تاریخ توسط رهبری به رئیس جمهور ارسال شده ،حال انکه ،خطاب نامه نیز وزیر اطلاعات می باشد و نه رئیس جمهور !!!
رئیس جمهور در تاریخ 1 اردیبهشت ماه به سفر استانی به کردستان می رود و ذره ای به این مسائل اشاره نکرده و به خدمتگذاری می پردازد.
جالب است که آقای یزدی به رفتن رئیس جمهور به خدمت رهبری و داشتن جلسه خصوصی اشاره کرده و بعد چندبار می گویند بما اینچنین از گفتگوهای رد و بدل شده میان رئیس جمهور گزارش داده اند ؟!!
اطلاعات جلسه خصوصی را ؟!
جالبه که آقای یزدی می گویند، احمدی نژاد در این جلسه از اقا می خواهند که قبول کند سرپرست وزارت اطلاعات شود و اقا می گویند در متن قانون آمده است که وزیر اطلاعات باید مجتهد باشد و شما مجتهد نیستید ؟!
آقای یزدی، در کجای قانون آمده است ؟

در 10 اردیبهشت، رئیس جمهور برای جشنواره بین المللی خلیج فارس پیام می دهد و در روز 11 اردیبهشت نیز در جلسه هیات دولت شرکت می کند.
اینجا تنها مساله، غیبت 9 روزه رئیس جمهور از رسانه ها می باشد .
اما رهبر انقلاب در همین کش و قوسها، در تاریخ 3 اردیبهشت 90 در جمع مردم فارس اینچنین سخن می گویند و تماما از رئیس جمهور سخت کوش دفاع می نمایند :
شما ببینید در همین پنج شش روز گذشته سر یک قضیه‌اى که آنچنان هم از اهمیت بالائى برخوردار نبود - سر مسئله‌ى اطلاعات و امثال اینها - چه جنجالى در دنیا راه انداختند. تحلیلها را بردند به این سمت که بله، در داخل نظام جمهورى اسلامى شکاف ایجاد شده است، حاکمیت دوگانه شده است، رئیس جمهور حرف رهبرى را گوش نکرده است! دستگاه‌هاى تبلیغاتىِ خودشان را از این حرفهاى سست و بى‌پایه پر کردند. ببینید چطور منتظر بهانه‌اند. ببینید چطور مثل گرگ در کمین نشسته‌اند که یک بهانه‌اى پیدا کنند، هر جور میتوانند، حمله کنند. میدانند که دولت مشغول تلاش و فعالیت و خدمت است. خب، واقعاً در کشور دارد خدمت انجام میگیرد. هر جا خدمت باشد، هم مردم طرفدار هستند، هم رهبرى طرفدار است. ما که راجع به شخص قضاوت نمیکنیم؛ ما کار را، خط را، جهتگیرى را ملاک و معیار قرار میدهیم. آنجائى که کار و خدمت و تلاش هست، حمایت ما هست، حمایت مردم هست. و بحمداللَّه امروز کار دارد انجام میگیرد. مسئولین دولتى هم حقاً و انصافاً دارند تلاش میکنند؛ هم اعضاى دولت، هم بخصوص خود رئیس جمهور. اینها شب و روز ندارند؛ من مى‌بینم، من از نزدیک شاهدم. اینها دائم مشغول کارند، مشغول خدمت و تلاشند. خب، اینها براى کشور خیلى باارزش است. بنده‌ى حقیر هم طبق اصول بنا ندارم در کارها و تصمیمهاى دولت وارد شوم. خب، مسئولیتها در قانون اساسى مشخص است؛ هر کس مسئولیتى دارد؛ مگر آنجائى که احساس کنم یک مصلحتى دارد تفویت میشود؛ مثل اینکه در همین قضیه‌ى اخیر اینجورى بود؛ انسان احساس میکند یک مصلحت بزرگى دارد مورد غفلت قرار میگیرد، تفویت میشود؛ خب، انسان وارد میشود که جلوى این تفویت مصلحت را بگیرد. این، مسئله‌ى مهمى نیست، نظائرش هم اتفاق مى‌افتد؛ اما مخالفین، دشمنان بیرونى، تریبون‌دارهاى بین‌المللى، بوقهاى تبلیغاتى، از همین مسئله استفاده میکنند براى اینکه فضاى تبلیغاتى را شلوغ کنند.

عرض من به عناصر داخلى، به مردم دلسوز، به برادران و خواهرانى که در داخل با مسائل تبلیغاتى سر و کار دارند، این است که سعى کنند به این آشفتگى کمک نکنند. این که تحلیل بگذارند، یکى از آن طرف، یکى از این طرف، این علیه آن، آن علیه این، براى هیچ و پوچ، چه لزومى دارد؟ نه، دستگاه بحمداللَّه دستگاه مقتدرى است، مسئولین مشغول کارشان هستند، رهبرى هم که بنده‌ى حقیر هستم با همه‌ى حقارت، خداى متعال کمک کرده، ما در مواضع صحیحِ خودمان محکم ایستاده‌ایم. تا من زنده هستم، تا من مسئولیت دارم، به حول و قوه‌ى الهى نخواهم گذاشت این حرکت عظیم ملت به سوى آرمانها ذره‌اى منحرف شود. تا مردم عزیزمان اینجور با شور، با شعور، با بصیرت، با عزم راسخ در میدان هستند، لطف الهى شامل است؛ این را بدانید. تا ما توى میدان هستیم، سایه‌ى لطف الهى هست. ماها - من یک جور، شما یک جور، آن دیگرى یک جور، چهارمى یک جور - اگر سراغ مسائل شخصى خودمان برویم و اهداف را فراموش کنیم، البته کمک الهى هم کم خواهد شد.
اما امروز ملاحظه میکنید که مردم خوشبختانه در همه جاى کشور در صحنه‌اند، در عرصه‌اند؛ مسئولین همین جور، قواى سه گانه بکلیتها همین جور. قواى سه گانه - هم قوه‌ى مقننه، هم قوه‌ى مجریه، هم قوه‌ى قضائیه - واقعاً وارد میدانند؛ من دارم از نزدیک مشاهده میکنم، مى‌بینم؛ دارند تلاش میکنند، دارند کار میکنند، دارند مجاهدت میکنند، عرقشان در مى‌آید. کارها کارهاى سنگینى است؛ کارهاى کوچکى نیست.

سلام علیکم
ممنون از نظرتون
نمی خوام بحث بکنم ولی این که وزیر اطلاعات باید در حد اجتهاد باشد در قانون اساسی آمده است

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:12 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد