دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

زبان عروس!!!

چند روز پیش رفته بودیم محلات!

سرزمین گل و گیاه. اما خب خیلی از گلخونه ها رو رفتیم که خیلی گرون بودند ولی یه سیدی بود که انصافا از همه جا ارزون تر بود. بازم سیدها! :)

اما نکته جالب اینجا بود که روی کاکتوس ها اسم گذاشته بود!

زبان مادر شوهر!

زبان خواهر زن!

زبان جاری!

صندلی مادر زن!

من رفتم کنار صاحب گلخونه که بسیار هم شلوغ بود و گفتم چرا این اسم ها رو روی کاکتوس ها گذاشتی؟!

برگشت گفت من نزاشتم که اسم خودشه!!! 





خواهر زن!





صندلی مادر زن! 


نظرات 1 + ارسال نظر
کهف حصین دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ http://kahfehasin.mihanblog.com

عکسا رو که دیدم یاد این روایت افتادم
از امام صادق (ع ) نقل شده است که پیامبر اکرم (ص ) مى فرماید: خداوند زبان را به عذابى مبتلا مى سازد که هیچکدام از اندامها را به آن عذاب نمى کند؛ زبان مى گوید: خدایا مرا به عذابى مبتلا ساختى که هیچ چیزى را به آن معذب نساختى ؟ پس خدا به او چنین مى فرماید: از تو سخنى بیرون آمد که به مشرق و مغربیهاى زمین رسید پس با آن خون حرام ریخته و مال حرام به غارت برده شد و ناموس حرام به باد رفت ؛ سوگند به عزت و جلال و بزرگى خودم که همانا تو را به عذابى معذب نمایم که هیچ یک از اندامها را (اندامهاى انسان) به آن عذاب ننمایم { کافى ج 2،ص 115}

این که به طنز یا به جد به خاطر عدم حفظ زبان اسم این کاکتوس ها رو منتسب کردند به افراد اگر نیک بیاندیشیم خیلی بی ربط نیست چون خیلی موقع ها سخن هایی که از این زبان خارج میشه سوزناک تر از تیغ های اینهاست .

جالب بود ممنون

روایت خیلی تامل برانگیزی بود
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد