دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

رو به خوشبختی خطر کن! دکتر محمد اصفهانی

رو به آبی رو به خورشید رو به خوشبختی خطر کن
قصد دریا قصد بارون همسفر قصد سفر کن
اگه باشی کنار من با تو بیاد بهار من
اگه باشی غم ندارم بی تو همدم ندارم
تو همونی که پا به پات هر چی غمه جا میزارم
همسفر هر جای که هستی با تو رفتن آرزومه
سخته راه رفتن اما پای غم موندن حرومه
اگه باشی رها میشم کبوتر دعا میشم
اگه باشی غم ندارم بی تو همدم ندارم
تو همونی که پا به پات هر چی غمه جا میزارم
هر چی غمه جا میزارم پا روی دنیا میزارم
دست دلم رو میگرم تو دست فردا میزارم
اگه باشی غم ندارم بی تو هم همدم ندارم

تو همونی که پا به پات هر چی غمه جا میزارم


دانلود






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد