دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

کلیه سیری چند؟!

چند وقت پیش رفته بودم بالاتر از میدون ونک. کار داشتم. توی یکی از خیابون ها یه بیمارستان بود. نوشته های روی دیوار چند قدم اون ورتر باعث شد در جای خودم خشک بشم...







سلام بر عدالت...


---------

برای حفظ حرمت افراد شماره تلفن ها رو پاک کردم.


نظرات 3 + ارسال نظر
سید فالح ضیایی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ق.ظ

قابل توجه دولت خدمت گذار مردم؟ آقای دکتر احمدی نژاد به خودت بیا به این میگن تن فروشی شرافتمندانه ! از خدا بترس

خدایا خودت رحمی کن...

اون سید پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام مجدد!
خوب شد حالا این موبایلا ارزون کردن، حداقل این بندگان خدا در برقراری ارتباط مشکلی نداشته باشن!!

بعععععله...

مگر در همین مورد ها به فکر این قشر باشن!
( نه اینکه ما خودمون مرفه بی درد هستیم!!)

اون سید پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام مجدد!
خوب شد حالا این موبایلا رو ارزون کردن، حداقل این بندگان خدا در برقراری ارتباط مشکلی نداشته باشن!!

بعععععله...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد