دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

پرداخت جریمه خودرو بدون مراجعه به پلیس 10+ !

1393/1/24

به دنبال تغییر شماره خلافی خودرو دوستان از روش های زیر برای دریافت خلافی خودرو استفاده کنند. البته اینم بگم فعلا شناسه قبض و پرداخت نمی ده!

دریافت پیامکی نمره منفی گواهینامه

برای دریافت پیامکی نمره منفی گواهینامه خود می‌توانید شماره گواهینامه خود را به شماره 1101202020 پیامک کنید.


دریافت پیامکی خلافی خودرو:

برای دریافت پیامکی خلافی خودرو خود می‌توانید به یکی از دو شیوه زیر عمل کنید:
یا شماره VIN خودرو (شماره 17 رقمی پشت کارت خودرو که با IR شروع می‌شود) را به شماره 1101202020 پیامک کنید؛
یا شماره بارکد خودرو (شماره 8 رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) به شماره 1101202020 پیامک کنید؛ (اول #، بعد عدد هشت رقمی را وارد کنید)


دریافت پیامکی شناسه قبض و شناسه پرداخت خلافی خودرو

برای دریافت پیامکی شناسه قبض و شناسه پرداخت خلافی خودرو نیز می‌توانید به یکی از دو شیوه زیر عمل کنید:
یا شماره VIN خودرو (شماره 17 رقمی پشت کارت خودرو که با IR شروع می‌شود) را با یک * (ستاره) به شماره 1101202020 پیامک کنید؛ (اول شماره VIN، بعد ستاره را وارد کنید)
یا شماره بارکد خودرو (شماره 8 رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) و سپس یک * (ستاره) به شماره 1101202020 پیامک کنید؛ (اول مربع، بعد عدد هشت رقمی و در آخر ستاره را وارد کنید)

==========================================================================

امروز می خوام یه نکته ای رو در خدمت دوستان آموزش بدم که دیگه از رفتن به دفاتر پلیس 10+ و دادن مبلغ حدود 2000 تومان (الان دقیق یادم نیست) راحت بشید و برای گرفتن خلافی ماشین تون براحتی زدن یک اس ام اس اقدام کنید. می دونم الان خیلی ها می گن این تکراری هست و بلدیم چی کار کنیم.



 ابتدا پشت کارت ماشین خود را ملاحظه می کنیم. در پشت این کارت ، یک کد ۱۷ رقمی به شکل عمودی حک شده است. این کد با IR شروع میشود.

  اکنون شما باید این کد را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵۱ از طریق SMS ارسال کنید. پس از چند لحظه مقدار جریمه ماشین و تعداد دفعات آن برای شما ارسال میشود. ولی ما راهی رو می خواستیم که دیگه نریم پلیس 10+ ! یعنی باید شناسه قبض و شناسه پرداخت داشته باشیم که بتونیم جریمه ها رو پرداخت کنیم. پس این روش فایده ای نداره و باید دوباره بریم پلیس 10+!


خب نکته جالب اینجاست!

اگر شما بعد از وارد کردن کد 17 رقمی علامت * (همون ستاره خودمون) رو بزنید بعد پیامک کنید به شماره  ۳۰۰۰۵۱۵۱ چند لحظه بعد خواهید دید تعداد جریمه و مبلغ پرداختی به همراه شناسه قبض و شناسه پرداخت برای شما ارسال می شه!!

این طوری هم می تونید با موبایل یا عابر بانک یا اینترنت یا... قبضتون رو پرداخت کنید و هم 2000 تومان رو به دفاتر پلیس 10+ ندید و هم در وقتتون بسیار صرفه جویی کنید!


==========

پیرو نظر آقای فریدون لازم دیدم اینجا هم یادادشت بزارم که باید بعد از وارد کردن شماره vin (وی آی ان) یک فاصله گذاشت بعد علامت ستاره را وارد کرد. از ایشون هم تشکر می کنم که گفتند تا ما اصلاح کنیم.

1392/01/18

 -----------------------------------

آقا مجید هم در ضمن نظر گزاشتن که مبلغی که پلیس +10 می گیره شده 2700 تومن!!!

دیگه واجب شده از این روش استفاده کنیم

1392/02/14

++

++++++++++++++++++++++++++++

چند وقت قبل توی مسیر بین شهری پلیس جلوم رو گرفت به علت عبور ممنوع جریمه کرد. گفت 50 هزار تومن می شه ولی نصف نوشتم برات سید بزرگوار! 

خداییش بعضی پلیس ها خیلی خوبند. اصلا هم به قیافش مذهبی نمی خورد اما معتقد بود. منم خندیدم و گفتم خیلی ممنون. حالا خوم هم یادم رفته بود باید چی کار کنم که آمدم وبلاگ و از این قسمتش استفاده کردم :)

1392/06/07

نظرات 58 + ارسال نظر
مهرشاد شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام:
درمورد سوالات نکی و منکرقبل از مرگ که موقع استخدامی میپرسن هم بنویس که بیچاره کردن به هرکی میگیم گوشش بدهکار نیست نمیدونم میخایم علامه بشیم یا کارشناس مذهبی اگه همه بخان بدونن این کارشناسان مذهبی بیکار میمونن مگه نه

سلام
انشاءالله خواهیم نوشت
خودمم این مشکل رو موقع استخدام داشتم. البته با توجه به مسیر زندگیمون تقریبا همه سوالاتشون رو درست جواب دادیم اما یه چیزای عجیب قریب می پرسیدن. از یکی از همکارا پرسیده بودن نماز اول هر ماه رو بخون! بنده خدا هنگ کرده بود...

Morteza Rahimy Yeganeh شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ http://persianrose.blogfa.com

Thank you very much

You're welcome

کهف حصین چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ http://kahfehasin.mihanblog.com

دست شما درد نکنه که اینقدر به فکر مردم هستید ! :)

خواهش می کنم. ما به فکر مردم نباشیم کی باشه!

پرچم جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ق.ظ http://3tir84.ir

سلام
اهای من منتظر نقد این مطلب هستم
احمدی نژادیها وانتخابات۲/ گزینه ای از جنس وحدت ۹دی
هل من منتقد؟

اون سید پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام

مشخصه که شما به دفعات مشمول الطاف خاصه برادران محترم راهنمایی رانندگی شدید!!
اگه یکم یواش تر تشریف ببرید، دیگه به این اطلاعات نیاز نخواهید داشت،‌مثل ما!

بععله...

سلام علیکم اخوی
بله دقیقا ولی همش هم به خاطر تند رفتن نبوده

منم اگه با تاکسی یا اتوبوس می رفتم این و اون ور حتما جریمه نمی شدم

مهدی شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ق.ظ

با سلام
از اینکه وقت صرف می کنی و مطلب کاربردی قرار می دی و از همه مهمتر برای دوستان ایمیل می فرستی متشکرم امیدوارم دیگر دوستان .... نیز وقتی برای عامه مردم بگذارند

سلام علیکم
خیلی ممنون. من قصد دارم هر چیز که فکر می کم می تونه کمکی کنه و مفید هست برای بقیه رو در وبلاگ قرار بدم و بین اونها مطالبی رو هم اضافه کنم.
همین طور برای دوستانی که ایمیل دادن مطالب جدید رو ایمیل می کنم و سعی می کنم یه وقت خالی برای این کار ایجاد کنم.
ممنون از نظرتون

ایمان شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
خدایی دمت گرم . راحت شدم از دست این پلیس+10 :)
ممنون

علیک سلام
قابلی نداشت. هدف ما هم همین بوده که پول و وقت الکی صرف این چیزا نکنید:)

فریدون شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام
من طبق روش شما عمل کردم زمانی که بدون ستاره میفرستم مبلغ و تعداد جریمه را میگه ولی وقتی ستاره میذارم پیام وی آی ان اشتباه است میده
آیا باید بین شماره وی آی ان و ستاره فاصله باشه
ممنون

سلام علیکم
بله باید بعد از شماره وی آی ان یک فاصله بزارید بعد علامت * وارد کنید.

ماریه جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام، برای پرداخت خلافی بالای یک میلیون تومان هم میشود ازین روش استفاده کرد؟یا باید به پلیس+10 یا مراکز پلیس مراجعه کرد؟ باسپاس

سلام علیکم
بله می شه این کار رو کرد اما اگر مبلغ خیلی بالاست بهتر هست همون پلیس+۱۰ برید تا برگه خلافی رو هم بگیرید چون کار از محکم کاری عیب نمی کنه!

مجید سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام
همین العان جریمه مونو با این روش ریختیم خیلی حال کردیم گفتیم تشکر نکنییم نامردیه خیر دنیا اخرت ببینید انشالله.
در ضمن پلیس +10 دو هزار هفتصد میگیره خلافی میده

علیک سلام
خیلی ممنون. خدا رو شکر که کار شما راه افتاد. خوشحال می شم وقتی می بینم مطلبی که گذاشتم مفید بود.

میثم چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ق.ظ

با سلام و احترام به اطلاع می رساند کد 17 رقمی که به صورت صحیح وارد می نمائیم و ارسال می شود در ژاسخ نوشته می شود شماره وی آی ان مورد نظر موجود نمی باشد ؟

سلام علیکم
اول دقت کنید که کد را درست می نویسید. بعد از آن دقت کنید وقتی کد نوشته شد یک فاصله بدهید و بعد از آن ستاره بزنید.

Karimi پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ق.ظ

سلام خیلی ممنون
فقط میخواستم راهی برای اعتراض با اس ام اس هم هست؟

سلام
شما می تونید با سامانه 197 تماس بگیرید

رضا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

آقا انصافا دمت گرم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام من سال پیش از این روش استفاده کردم و قبضم رو پرداخت کردم حالا رفتم پلبسر10 دیدم باز اومده اعتراض کردم گفت با مبایل پرداخت کنید کم نمیشه

سلام
اگه بازم همونا آمده احتمالا تراکنش شما با مشکل مواجه شده بوده و روال کار اینه که پول به حساب شما بر می گرده. می تونید از طریق بانک پی گیری کنید

گلناز یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام
من اوایل که به این شماره میفرستادم اس ام اس خلافی میومد.
اما الان که میفرستم اس ام اس نمیاد دیگه.
شما علت اش را میدونید؟

سلام
احتمالا اشتباه می فرستید. به آموزش توجه کنید و بعد از کد فاصله بدید بعد ستاره بزنید.
انشاءاله حل می شه مشکل

زمین شناس چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام
از راهنمایی شما کمال تشکر را دارم.

علیک سلام
خواهش می کنم. وظیفه ماست.

علی یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ

دقیقا یکی از بچه های راهنمایی رانندگی هم واسه من همین کارو کرد. جریمه 50 تومنی رو کرد 30 تومن و بهم گفت واست کم نوشتم سید بزرگوار :) :)، سید بودن هنوزم بدرد میخوره ها،

سید بودن همه افتخار ماست. مردم ما هم بسیار احترام به سادات میزارند. مردم خوبی داریم کاش قدرشون رو مسولین بدونند. خیلی خیلی زیاد به خاطر سید بودن مورد لطف مردم قرار گرفتم اجرشون با جدمون امام حسین (ع)

زهره چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام
من هرچی اس میفرستم جوابی نمیاد کد رو هم درست وارد کردم ستاره ام نزدم ینی شناسه نمیخوام فقط میخوام ببینم چقدره
راستی عید سیدا هم مبارک!

سلام ممنون برای شما هم مبارک باشه عید ولایت
شاید کی بردتون فارسی هست! اگر طبق آموزش بزنید مشکلتون حل می شه

هومن پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ

با عرض سلام .متاسفانه این روزا تو این مملکت کسی زیاد از قانون چیزی بلد نیست و قدرت دست مامور جماعت هست که انصافش چقدر قد بده جریمه کنه
من خودم چند بار بهم گیر الکی داده شده که زیر بار نرفتم و مجبور شدم بخاطر مبلغ زیاد جریمه دست به خلاف بزنم و از اموال دولت برا پرداختشون سرقت کنم

سلام
خب شما حتما یه اشتباهی کردید الکی که کسی رو جریمه نمی کنند!
بعدشم شما رو اگر جریمه کردن شما که نباید گناه کنید و مرتکب سرقت بشید....
برید هرچی بلند کردید سرجاش بزارید و توبه کنید

ستاره سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ http://inforf.loxblog.com

خیلی خیلی ممنون
خدا کارتون را راه بیندازه که کار مارو اینقدر آسون کردین

خوشحالم که تونستم کاری انجام بدم که کار شما هم راف بیافته

م.م جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام, یه سوال, مبلغ جریمه هایی ک با دوربینه هم بعد از 60 روز 2برابر میشه ؟

سلام
نمی دونم باید از راهنمایی و رانندگی سوال کنید

ساناز سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام مرسی از سایتتون .جواب م.م من خودم جریمه با دوربین شدم ولی دوبرابر نشد

لیلا جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

شماره جدید 1101202020 می باشد

قربانعلی یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام خسته نباشید چندوقتیه smsمیدم ولی جوابش نمیاد

شمارش رو عوض کردن شماره جدیدش رو می نویسم ولی شماره جدید هم کار نمی کنه! مسولش می گفت تازه راه انداختیم طول می کشه تا درست بشه

ali شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

اقا دمتون گرم

این شماره درسته تا فرستادم اومد

1101202020

aria یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:27 ق.ظ http://begbeg.com

سلام من خلافی ماشینم رو با این شماره جدید 1101202020استعلام گرفتم سریع جوابش اومد خطم اعتباریه. نگاه به شارژم کرم دیدم هزینه پیامی که دادم 2000 ریال شده اما به 30005151 دادم هزینش 89 ریال شده جریان چیه ?????...!!!!!!!

ارژنگ یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام
خدا قوت

وقتی شماره vin رو میزنم مقدار جریمه اعلام میشه(با sms)

اما وقتی با ستاره که یه فاصله هم میدم بعد از کد vin ، دیگه

خبری از پاسخ نمیشه

والا راضی هستم اون مبلغ 2500 رو توی سایت ازم بگیرن و

یه راست صفحه بره واسه پرداخت جریمه البته با احتساب اون

مبلغ 2500 تومن

بخدا خسته شدیم از بس بین سایت و پلیس +10 و بانک ،

پاس کاری شدیم !

حالا که ما با خلافهای نا خواسته و سهوی باعث منبع درآمد

راهنمایی و رانندگی میشیم ! پس حداقل ایشون لطف کنه

و برای پرداخت جریمه اینقد ما رو اذیت نکنه

بابا میخوایم پول بدیما ... پول نمیخوایم بگیریم !!!!!!!

علی اسحاقی سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام خسته نباشید مرسی از اینکه شبانه روز هستید

سلام
خواهش می کنم. خوشحال می شم بتونم به کسی کمک کنم

مهدی جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:50 ب.ظ

خسته نباشید.سایتتون خیلی خوبو مفیده

احمدملکی یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ب.ظ http://احمد.ملکی

خیلی.خوب.

شفیعی چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ق.ظ

با سلام
خواستم بپرسم پس از پرداخت اینترنتی خلافی خودرو از درگاه بانک ملی، چند روز طول میکشه که خلافی صفر بشه. بنده چند روزه که خلافی را پرداخت کرده ام ولی هنوز همون قبلی را نشون میدد.
با تشکر

سلام علیکم
منم نمی دونم باید از پلیس +10 سوال کنید

mona شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:52 ب.ظ

خلی عالی ممنون

برای هر بار گرفتن خلافی باید میرفتم دفتر پلیس +10

2700 که هزینه بود خورد نداشتی دفتر شهر تیران همیشه خورد ندارد میشد 3000 تومان بقی پولت می خواستی کتک می خورد:

omid پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:58 ق.ظ

یک پیشنهاد دارم اگه ممکنه برگه های جریمه بعد از گذشت دو ماه باز هم قابل پرداخت باشد دیگه نیازی به گرفتن خلافی تباشد چون اکثر مردم به دلیل انباشته شدن قبوض نمی توانند کل آن را یکجا بپردازند ولی اگه این امکان رو داشته باشه که هر کدام از قبض ها را بتوان در هر زمانی پرداخت کرد دیگه این همه جریمه انباشته نمی شود

نیما شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:41 ب.ظ

خداوند انشاء ا000 هدایتتان کنه
که این جریمه هارو رو برای مردم بار نکنید
و اگه خدا هدایتتون نکرد
کلا لعنتتون کنه که چهار تا دزد عقده ای رو سر گردنه نذارین

راست می گی
چند روز پیش خوردم به پست یکی از همین عقده ای ها. همش ازم می پرسید بچه کجایی؟! وقتی فهیمید همشهریش نیستم و منم التماسش نمی کنم 100 هزار تومن جریمم کرد؟! از پلیس راه همدان بود. خواستم چیزی بگم گفت کارت ماشینت رو می گیرم ازت!
منم گفتم دستت درد نکنه!
واقعا خدا نکنه مملکت دسته یه مشت عقده ای بیافته که معلوم نیست...

محمد چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:34 ق.ظ

خسته نباشی
من از هر دو روش برای گرفتن شماره شناسه پرداخت عمل کردم جواب نداد فاصله هم بین وی آی ان و ستاره گذاشتم ولی بازم نشد
یا میگه به پلیس مراجعه کنید یا میگه وی آی ان اشتباه هست
ولی بدون ستاره خلافیم میاد
حالا چیکار کنیم تا شناسه پرداخت بگیریم
لطفا راهنمایی کنید اگه میدونید

ساحل سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام خیلی ممنون از سایتتون
من شماره پرداخت و قبض رو از طریق smsگرفتم ولی دوباره که sms فرستادم یه شماره پرداخت و قبض دیگه بهم داد منم با شماره ای که اول بهم داده بود پرداخت کردم الان دو روزه ولی هنوز مبلغش صفر نشده!حالا نمیدونم پرداخت شده یا نه چند وقت دیگه هم میشه دو برابر ولی با این کارم فکر کنم سه برابر پرداخت باید بکنم...

کیمیا یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 ب.ظ

من از این سایت تخلفاتمو گرفتم حالا میخوام یکیشو پرداخت کنم نمیشه میگه باید همشو با هم پرداخت کنی اگرم پرداخت نکنم دوبرابر میشه

سمیرا چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام من همه روشها رم امتحان کردم ولی جواب نیومد فکر کنم

عوض اینکه به فکر آسایش مردم باشید به فکر جیب پلیس +10

هستید این کارتون عالیه حرف نداره!

برید از اداره مالیات یاد بگیرید واقعا خدمات الکترونیکیش عالیه

علیمردانی جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 ب.ظ

من دوماهه که برای دریافت خلافی و وشناسه به 1101202020 sms میدم و امروز هم آخرین روزه(23/8/93) ولی هیچ پاسخی دریافت نکردم هنوز!لطفا راهنماییم کنید.متشکرم

نمی دونم شاید اشتباه اس ام اس دی دید. برای ما که مشکلی نداره
اگر نمی شه برید همون پلیس +10
ولی من خودم امتحان می کنم مشکلی ندارم

عبدالرحمن کولیوندی پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:29 ب.ظ

من نتوانستم شناسه قبض وشناسه پرداخت جریمه ام رادریافت کنم این یعنی نمره منفی برای پلیس

پریا جمعه 21 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:03 ب.ظ

ماشین ما رو توقیف کردن کاراشو برا آزاد کردنش انجام دادیم میگن باید خلافی ش رو پرداخت کنید یعنی باید دو روز دیگه هم صبر کنیم چون شنبه هم تعطیله راهی نیست برا پرداخت غیر حضوری که ماشین رو از پارکینگ در بیاریم

خب شما باید از طریق اس ام اس شناسه قبض و پرداخت رو بگیرید می تونید از طریق اینترنت از هر بانکی مثل قبض تلفن پرداخت کنید و رسید اینترنتی رو پرینت کنید.

محمود سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:45 ب.ظ

درضمن هرپیام که بدی چه جواب گیرمون بیاد چه نیاد 350تومن برات هزینه داره.
اینم یه درآمده براشون

حمید یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام،از طریق SMS خلافی گرفتم 40000 تومان اومده بود بعد از پرداخت جریمه با شماره 2784 بانک ملی ، SMSکه دادم هنوز خلافی پاک نشده و همون مبلغ هست باید چیکار کنم

سلام
ممکن هست طول بکشه تا تو حساب تراکنش بشینه. اگر ناموفق باشه دوباره پول به حسابتون بر می گرده. البته طی 72 ساعت اگر نشد باید برید بانک تا درست کنند

زهره چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام
من شناسه قبض و شناسه پرداخت از سامانه ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ گرفتم ولی وقتی میخوام پرداخت کنم میگه قبض تکراریه. هربار هم که اس میزنم یه شناسه قبض جدید میده که با قبلی متفاوته. این سامانه قابل اعتماد هست؟؟؟

سهیل چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام
کارت ماشین من شماره 8 رقمی رو نداره (احتمالا چون قدیمیه 1383) پس نمیشه از سایت قبض را گرفت و وقتی برای گرفتن شناسه پرداخت پیامک میفرستم همراه با ارسال VIN چه با فاصله و چه بدون فاصله بین شماره و * پیام میده
"شماره VIN مورد نظر موجود نمی باشد"
حالا باید چکار کنم ظاهرا فقط .... پلیس+10

سهیل دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام
روی کارت ماشین من کد 8رقمی نداره ... حالا چطور باید شناسه پرداخت بگیرم؟؟

فرزاد یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام خسته نباشید
وقتی از طریق1101202020 خلافی رو میخای ببینی یه شناسه قبض و یه شناسه پرداخت میده،وقتیم از طریق*110#یه شناسه قبض و یه شناسه پرداخت دیگ متفاوته دلیلش چیه؟
ولی قیمت تو هردو یکیه

حسن پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:17 ب.ظ

با سلام و سپاس دوست عزیز من برای اولین بار از این روش استفاده کردم ولی بعدا متوجه شدم یه هزار تومنی از شارژم پریده . نمی دونم چرا؟و نتیجه هم فعلا نشون نمی ده که جریمه واریز شده یا نه.

راه اینترنتی هم داره که توضیح می دهم

ali پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام٬ سوالی داشتم٬ من برای دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت دوبار به ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک فرستادم و دو بار شمناسه برام اومد آیا باید هر دو رو پرداخت کنم؟

نه یکی رو پرداخت کنید

رضا حسینی سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام و عرض ارادت
اگر توجه کرده باشید فرستادن شماره VIN اونقدرها هم ساده و بی مشکل نیست.(قابل توجه دوستان راهور!)
چون در کارکترهای VIN در پشت کارت حروف I و L , عدد ا و 1 همگی به یک شکل تایپ شده اند!!!! و باید چندین پیامک با چهار کارکتر فوق فرستاد تا بالاخره یکی درست در بیاد.
چه خوب بود از کارکترهای کم ابهام و بدون مشابه استفاده می شد.
با تشکر

این مشکل جور دیگه حل شده که بعدا توضیح می دم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد