دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

نماد ابلیسک در راهپیمایی امروز 22 بهمن!

کار درستی نبود درست کردن و حمل کردن این نماد شیطان پرستی و فرماسونی، اونم تو روز 22 بهمن! حالا اگر آتیش هم زده باشن دیگه کار درستی نبود. اصلا درست کردن اینها که بعدش بخوان خراب بکنن یا هر چیز دیگه کار بسیار غلطی متاسفانه!




--------------------------
برچسب:
نظرات 4 + ارسال نظر
محمدصادق دهقانی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ http://zelzal.persianblog.ir/

سلام علیکم
به نظر نمی رسه آتش زدن این نماد کار بدی باشه ها.....!!!
شما که باید بهتر بدونی که توی عربستان توی منا این نماد رو از بین بردن و به جاش دیوار گذاشتن!!!!
حالا شما بگو ببینم کجای این کار بده؟؟
یاعلی

سلام علیکم و رحمه الله
آتش زدن این چیزها کار بدی نیست. اما نه اینکه خودمون درست کنیم بعد آتش بزنیم. تازه اگر آتش زده باشیم!
درست کردن این نماد که مخصوص یهودیان و فریماسون هاست اصلا چه لزومی داره؟ به غیر از اینکه همه دنیا دیدن اما آتیش زدنش رو کسی ندید!
مثل اینکه ما بت درست کنیم بیاریم نشون همه بدیم کلی آدم کنجکاو بشه بعد بگیم اینا چیز بدیه ها! اونم تو روز جشن ملی! حالا اگه همایش باشه راجع به این موضوع و شبه همونجا حل بشه می شه اما در غیرش درست نیست.
بدتر از همه اینه هست که این نماد در کشور شیعه و اسلامی در روز جشن ملی به خیابون آورده شده! کاش لا اقل کاریکاتوری می کردنش که واقعی نباشه
جای تاسف هست

کهف حصین دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ http://kahfehasin.mihanblog.com

فکر کنم حکم شرعی ساخت اینها مثل حکم بت یا کتب ضاله است که از نوشتن و درست کردن و ... همه چیزش حرامه .

من هم فکر می کنم مضرات آن بیشتر هست. در ضمن لزومی نداره ساخت این چیزها. اگر بحث آموزش باشه سایت های مختلفی داره این کار رو انجام می ده. سی دی های آقای رافعی پور هم مفید هست.

یکم اونور تر پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام این نماد رو برای معرفی و روشنگری به راهپیمایی آورده بودند من که از کنارش رد شدم افرادی بودند که با در دست داشتن بروشور به معرفی این نماد می پرداختند تا مردم با این فتنه و تهاجم غرب آشنا شوند .
ضمنا حضرت آقا در جلسه ای که با مسئولین فرهنگی داشتند فرمودند چه اشکالی دارد که ما از همان وسیله ای که دشمن علیه ما استفاده میکنند علیه خودش استفاده کنیم . پس ساخت این اجسام برای کار فرهنگی خالی از اشکال است.
علت این هم که این نماد در مکه تبدیل به دیوار شده نشانگر ضد شیطان بودن آل سعود نیست بلکه آنها این کار را کردند تا به نماد شیطان توهین نشود و حایلی از دیوار برای مانع شدن این اهانت به شیطان ساخته اند .
والسلام علی من اتبع الهدی

سلام علیکم
درست هست که هدف سازندگان این نماد روشنگری بوده اما باید دقت کنیم این نمادها در حاشیه باشند و آنگاه روشنگری شروع بشه. نه اینکه خود نماد از هدف روشنگریش بزرگتر باشه! شما تونستید از کنارش رد بشید و بروشور رو از سازندگانش بگیرید ولی هزاران نفر و میلیون ها نفر اون نماد به اون بزرگی رو دیدند و نتوانستند از اون بروشورها استفاده کنند...
من فکر می کنند حضرت آقا منظورشون از وسیله دشمن تکنولوژی غرب هست. اینترنت ماهواره، رسانه های گروهی و... آقا فرمودند از این تکنولوژی برتر آنها در جهت منافع خودون و پیشبرد اسلام و علیه دشمن استفاده کنیم. وگر حمل کردن نماد شیطان پرستی که مبارزه با اون نیست!

حزب اللهی یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ

این ازاون حرفاس!!

وجودش به عنوان چیز بد فکر میکنم فقط شمارو کنجکاو کرده
یااخباررو از جای دیگه گرفتین و نوشتین!!

از کدوم حرفا دقیقا؟
ما که این چیزا رو سال های پیش مطالعه کرده بودیم و دیده بودیم توی اسلایدها
از جایی هم نگرفتم خودم اونجا بودم و با دوربینم عکس گرفتم.
خب به قول قرآن باید دید مفسده اش بیشتر هست یا منفعتش اونم به این شکل و در این مکان و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد