دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

به بهانه بهار... (دانلود آهگ بهار بهار)

داره بهار میاد...
هوای بوی میده. فقط یه مسافر می دونه بوی بهار یعنی چی!
بچه بودم، توی یه مغازه ای که لوازم نقاشی می فروخت روی دیوار این تابلو رو دیدم که نوشته شده بود: "زندگی حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد"
مدت ها به معنی این جمله فکر کردم. بعدها فهمیدم سهراب کی بود. 
چندین سال گذشت و در فکر این جمله بودم تا در اوج جوانی و در بهار سال نو با اعماق وجود حرف سهراب را حس کردم. از اون به بعد وقتی می گویم زندگی حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد وجودم یک جوری می شود.
این ترانه زیبا رو هم وقتی برای اولین بار و دومین بار و ...بار شنیدم حس عجیبی از جنس پرنده مهاجر بهم دست می ده. گفتم از همین جا تقدیم کنم به همه کسانیکه حس دارن، حس پرنده مهاجر و حس بهار...




صدا همون صدا بود

صدای شاخه‌ها و ریشه‌ها بود

بهار بهار چه اسم آشنایی

صدات میاد اما خودت کجایی

وا بکنیم پنجره‌ها رو یا نه

تازه کنیم خاطره‌ها رو یا نه

بهار اومد لباس نو تنم کرد

تازه‌تر از فصل شکفتنم کرد

بهار اومد با یه بغل جوونه

عیدو آورد از تو کوچه تو خونه

حیاط ما یه غربیل باغچه ما یه گلدون

خونه ما همیشه منتظر یه مهمون

بهار بهار یه مهمون قدیمی

یه آشنای ساده و صمیمی

یه آشنا که مثل قصه‌ها بود

خواب و خیال همه بچه‌ها بود

آخ که چه زود قلک عیدی‌هامون

وقتی شکست باهاش شکست دلامون

بهار اومد برف‌ها رو نقطه چین کرد

خنده به دلمردگی زمین کرد

چقدر دلم فصل بهارو دوست داشت

وا شدن پنجره‌ها رو دوست داشت

بهار اومد پنجره‌ها رو وا کرد

منو با حسی دیگه آشنا کرد

یه حرف یه حرف حرف‌های من کتاب شد

حیف که همش سوال بی‌جواب شد

دروغ نگم هنوز دلم جوون بود

که صبح تا شب دنبال آب و نون بود

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام...

دانلود کلیپ تصویری بسیار زیبا با نام « ائمتی و سادتی اثناعشر »

http://shiabooks.ir/1391/12/15/post-1186

پ.ح یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام.
به طور کلی وبلاگ خوبی دارید. امیدوارم بهتر هم بشه. استفاده کردم از مطالب وبلاگ.

یا علی

سلام علیکم
پ.ح یعنی چی؟:)

اون سید دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام
حالتون خوبه؟
حالا اگه یکی حس مرغ مهاجر رو نداشته باشه و بخواد داشته باشه تکلیف چی میشه؟!
راستی این بهار،‌ همون بهار عزیز دل، دکتر خودمون نیست؟!

شاید ما سرکار باشیم، پیشاپیش سال نو شما و خانواده محترم هم مبارک...

سلام علیکم
ممنون شما خوبید؟
شما که خود مرغ مهاجر هستید!:)
بهار احمدی نژاد مشایی هست بهار ما طبیعت!
سال نو شما هم مبارک

علی آبک سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.masjedalzahar.rzb.ir

سلام سید عزیز خوبی؟
میخاستم ازتون خواهش کنم اگه میشه این وب سایت تازه تاسیس ما را هم لینک کنید با تشکر فراوان...

سلام علیکم
لینکتون باز نمی شه که!

احمد سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ق.ظ http://talkhand2.mihanblog.com/

سلام
سهراب جای دیگه میگه:
زندگی شستن یک بشقاب است!
با لهجه ی مشهدی اگه بخونی بار فلسفی جمله جا می افته! مخصوصا yak boshghab رو
بگذریم
جالب بود آقا:
گفتند باشید، گفتیم بسم الله
تقبل الله
یاحق

سلام علیکم
بله یاد سهراب بخیر!
لهجه مشهدی هم خیلی شیرین هست. مخصوصا آقای رفیعا به همون لهجه شعر طنزم بخونه:)
موره میبینی که شر و با صفایم بچه محله امام رضایم
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد