دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

کاش من هم یک پاسدار بودم

دیروز مراسم دانش آموختگان دانشگاه امام حسین (ع) رو نگاه می کردم. چقدر لذت بردم. با خود فکر کردم در طول تاریخ بعد از حضرت علی (ع) شیعه این قدر اقتدار نداشته است و اکتون به برکت انقلاب اسلامی و جانفشانی های مردم و باکری ها و همت ها و زین الدین ها و ... ایران اسلامی مقتدر و سربلند گشته و سربازان علی (ع) مومن و با قدرت در مقابل رهبر و مقتدای جهان اسلام و امید مستضعفان جهان حضرت آیت الله خامنه ای کبیر این چنین ایستاده اند و آماده دفاع از اسلام و سرزمین و ولایت هستند. بر خود بالیدم و بسیار لذت بردم از چنین برادرانی که دارم.



درود بر برادرانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درود بر یاوران علی و سربازان رشید سید علی

نظرات 1 + ارسال نظر
راوی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ http://yacin.blog.ir

درگاه مجازی «آستان حُسن» افتتاح گردید

تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir

به سلامتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد