دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دانلود عصبانی شدن حسن روحانی در گفتگوی ویژه خبری!

حسن روحانی دیشب در گفتگوی خبری به شدت عصبانی شد و شروع به توهین کردن به مجری صدا و سیما کرده و توصیه می کند برای بار سوم مجری برنامه کتاب ایشان را بخواند!!!

یادمان نرفته است که حسن روحانی کاری کرد آمریکایی ها آمدند و  تاسیسات اتمی ما را پلمپ کردند! یادمان نرفته است که دوستان هم تیمی آقای روحانی موسویان رو به جرم جاسوسی گرفتند که از طرف روحانی مذاکره می کرد یادمان نرفته است که خود آقای روحانی رو....

حالا وقتی با حقیقت روبرو شده دادش رو سر مجری برنامه می کشه و از توی جیبش کلید گاو صندوق در میاره!







نظرات 8 + ارسال نظر
مجید سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

همه کار زیر نظر مقام معظم رهبر بوده ایشان در جریان جزء جزء کار ها بودن
و خودم با گوش های خودم شنید که ایشان فرمودند ان زمان که تعلیق کردیم صلاح بود الان هم که داریم میریم جلو صلاح هست و ... و این نکته هم بد نیست بدانید که ایشان هنوز نماید اقا در انرژی هستی هست

سلام
جواب شما رو با قرار دادن یک کلیپ در سایت می دم که خود حضرت آقا در این باره صحبت کردند تا بدونید اشتباه می کنید! و ببینید که ایشون چقدر ناراحت بودند از این عمل!
خب چون تجربه مذاکرات رو داشته آقا هم به عنوان نماینده ایشون رو اونجا قرار داده

دختر آسمان سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.skygirl-n.blogfa.com

واقعا من موندم آقای روحانی با خودش چه فکری کرده
برمیگرده میگه ما تعلیق نکردیم اینا باورای آدم های بی سواده.
پس چه دلیلی داره اگر کارهاشون به نفع ملت بوده اقای خامنه ای تو جمع دانشجوهای یزد بگه تعلیق باید شکسته بشه اون هم توسط همین دولتی که آقای روحانی دبیرشورای عالی امنیت ملی بود...
من موندم چرا شورای نگهبان تایید صلاحیتش کرد

یک دانشجو سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ http://ghalam-68.blogfa.com

سلام بزرگوار
اگه من هم بخوام مثل وب شما فایل صوتی همین مربعی ک شما گذاشتید رو بذارم چیکار باید بکنم
بلدم فایل صوتی یا تصویری بذارم اما بصورت لینک هستش
میخوام بازدید کننده اون رو اگه بخواد رو همون صفحه وبلاگم ببینه باید چیکار کنم
اجرت با حضرت زهرا سلام الله علیها

سلام علیکم
باید اون قسمتی از صفحه ای که کلیپتون رو آپ لود کردی روش رو کد مربوط به کلیپ رو در قسمت کد مطلب کپی پیست کنید

میوه ممنوعه جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ق.ظ

آدم می ماند
اگر رهبری ناراحته پس دعا کردنش به جون روحانی و اونهمه تعریف و تمجیدش از دولت آقای خاتمی و عملکرد هسته ایش چیه ؟
اگه خوشحاله اونهمه توپ و تشر چیه ؟
یه وقتی میگه من نظرم به احمدی نژاد نزدیکه اونم وقتی ادعای بصیرت داره و بعا از 4 سال همه به حرف عکس حرف اون می رسن و اینقدر این محمود رهبری رو زجر می ده سر مشایی و مجلس و ...
یه وقت تو اخبار شبکه اول می گه سال 76 هیچ کی رای من هاشمی نمی شه .یه وقت باز می گه من با هاشمی اختلاف دارم وو
بصیرت چیه ؟ من تا حالا هرچی آقای خاتمی گفته بهش رسیدم و دوستش دارم و قبولش دارم تا گفت به روحانی رای بدین رایم از رضایی برگشت و به روحانی رای دادم

سلام
یادمون نره که اماممون فرمود ملاک هر کس حال فعلی اوست!
با این جمله خیلی از مشکلات حل می شه. ممکن هست کسی در گذشته خدمات زیادی انجام داده باشه ولی الان در خط انقلاب نباشه.
بصیرت یعنی داشتن بینش و آگاهی در بزنگاه ها!
یعنی گوش به فرمان ولایت فقیه بودن و توجه به حال فعلی افراد و گذشته اونها و مطالعه تاریخ و استنباط راه حق و باطل...
کار زیاد سختی نیست. به قول آقای خامنه ای باید تاریخ رو بخونیم. خیلی عجیب هست. تاریخ تکرار می شه...

ناشناس جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ب.ظ

تو را بخدا بفکر ملت باشید نه منافع شخصی و گروهی ،فقط بدانید ملت ایران روشن می باشند و دقیقا امور را حلاجی می نمایند.
بترسید از آینده گان که اعلام نمایند بنام دین و اسم اعمه محترم چه بلائی را به سر ملت آورده اید. بس است ،خدا را در نظر بگیرید.

هم وطن چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:57 ق.ظ

چرا دولت کلید به دست مردم را برای گرفتن حقشان از بیت المال تهدید می کند؟ در قسمتی از گفتگوی خبری شب 26/1/93 اینگونه ملت تهدید می شود:
اگر کسی که یارانه بگیر است بخواهد تسهیلاتی را از بانکی بگیرد بانک با استناد به یارانه بگیر بودن فرد خواهد گفت که چون شما از یارانه استفاده میکنید پس توان باز پرداخت وام را ندارید؛ و به این ترتیب افراد یارانه بگیر نمی توانند از این تسهیلات و .... استفاده کنند.
بنازم به این همه کارسازی کلید تدبیر که این همه امید بخش ظاهر شد.

امید یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:27 ب.ظ

سال 82 و و 83 کلا همه چیز رو ایرن در زمینه ی هسته ای کامل کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخ خدا شفای عاجل عنیات بفرماید بابا حسن جون تو که شیش قلفه کردی همه چیز رو رهبر معظم انقلاب چرا باید توی سخنرانی بفرمایند که تعلیق باید در دولتی شکسته بشه که در اون شروع شده این یعنی چی؟؟؟؟؟؟

احمد جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.montazaran12.blog.ir

مردک(روحانی)فک کرده رضا خان
متن توافق خوندن داره این آقا از بی اطلاعی مردم نهایت سواستفاده رو کرده.
من یه مثال می زنم در دولت قبل که بنده دلی خوشی هم ازش ندارم تعداد سانتریفیوژهای تاسیسات نطنز15060تابوده که طبق توافق باید به تعداد5000تابرسه و باقیشون انبار بشه،لازم به ذکر باهردور خاموش کردن سانتریفوژها25%شون خراب می شن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد