دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

مناظره ای که در شان رئیس جمهور کشورم نبود!

مناظره دیروز اصلا مناسب و در شان ریاست جمهوری کشور اسلامی ایران نبود. مخصوصا قسمت سوالات بلی خیر و مسخره تر از آن عکس هایی که مجری به کاندیداها نشان می داد!

بیشتر شبیه مسابقه هفته بود تا مناظره تلویزیونی! همان دیشب هم اس ام اس مناظره به دستم رسید که نوشته بود:

مرحله بعدی مناظره تلویزیونی کاندیداها:

گاز زدن سیب آویزان از سقف استودیو!



متاسفانه عکس هایی هم که نشان داده می شد مناسب نبود مخصوصا عکس معدن یوتای آمریکا که همه کاندیداها به اشتباه فکر کردند معدن کشور خودمان است. البته عیب نیست که کسی نداند گودالی مخروبه متعلق به کجاست اما اون چند هزار کارشناس و روانشناس صدا و سیما حتما می توانستند پیش بینی کنند که هیچ آدمی نمی تواند حدس بزند آن گودال مخروبه متعلق به کجاست و باعث توهین و هتک حرمت به کاندیداهای کشورمان نشود.

واقعا تاسف برانگیز بود این طرز برخورد صدا و سیما و من به عنوان یک ایرانی از این طرز برخورد با کاندیداهای کشورم حتی آنان که مخالفشان هستم ناراحت و غمگین شدم.

باشد که فردا از دیروز بهتر باشد



نظرات 7 + ارسال نظر
بهنام شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام
بله خیلی خوب نیود و تنها جذابیتش همین اینکه همشون با هم بودن, بود.
به نظرم میتونستن دو به دو حرف بزنند:
مثلا همین چهار ساعت , هر ساعت دو نفر میومدند.
هفت روز از این چهار ساعت ها برگزار کنند در مجموع هر کاندیدا هفت ساعت وقت میزاه ولی با این شکل نه درست مناظره میشه و هم وقت هر کاندید بالای ده ساعت گرفته میشه.

البته , همچین مناظره ای برگزار کردن تو دنیا بی سابقه هست و به هر حال صدا وسیما هم زحمت کشیده بود. میشه روی کم تجربگی و همچنین حساس شدن روی به حاشیه نرفتن مناظره,گذاشت مشکلات این شیوه رو.

در مجموع که رفاقت خوبی داشتند. آدم این مناظره با چهار سال پیش مقایسه میکنه واقعا به عمق فاجعه چهار سال پیش پی میبره.

موفق باشید.

علیک سلام
بله می شد بهتر باشه اما امکان برگزار کردن دو به دو بسیار بعید هست چون 28 جلسه باید برگزار بشه که عملا امکان پذیر نیست.
خدا رو شکر که هر دوره بهتر می شه

راوی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ http://yacin.blog.ir


ده خاطره از ده مادر شهید...

تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir

دختر آسمان یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.skygirl-n.blogfa.com

فکر نکنم عمدی در کار بوده باشه
ولی به نظر من هم یه مقدار باید کار کارشناسی!!!!!!!! شدشون رو دقیق تر انجام می دادند
به هر حال امیدوارم مردم چه با این مناظره ها چه بدون اون ها انتخاب اصلحی داشته باشند:
(قد جائکم بصائر من ربکم، فمن ابصر فلنفسه...)
مردم باید بصیرت داشته باشند...

حتما عمدی در کار نبوده ولی باید دقیق تر کار می کردن

سادات انقلابی دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ق.ظ http://sadatenghelabi.ir

سادات انقلابی امروز به روز هستم ، منتظر سرزدنتان هستم:
+ ارسال رایگان پیامک انقلابی و حدیث (عضویت محدود)
- ماجرای تشرف امام خامنه ای به خدمت امام زمان
- ماجرای معاون اولی مهندس مشایی | آیا احمدی نژاد در برابر ولایت مقاومت کرد؟
- در کیهان چه خبر است؟
-ماجرای دور کاری احمدی نژاد | تهمت یا واقعیت؟
+ بیش از 100 کلیپ صوتی و تصویری
- اصل ماجرای مردم اسراییل مشایی چه بود؟
- سخنان مهم منتشر نشده دکتر درجمع حامیان دولت اسلامی
- دعای حضـرت مهـدی (عج) بـرای مقـام معظـم رهبـری در عـرفات
- حضـرت مهـدی : ایشـان – سیـّد علی خامنــه ای – از مـا هستنـد
-فــرزندان رهبـر انقـلاب اسـلامی این روزها چـه می‌کننــد؟
-خواب آیت‌الله اراکی از زنده بودن امام موسی صدر
-ماجــرای زخمی شدن سر سیّد حسـن نصــرالله در جنـگ
- فرمانده گـردانی که لیسـت ۲۱۰ شهید را از امـام زمـان تحـویل گرفت + لیسـت اسـامی + فیلـم
-کعبـه هنـوز هم در ۱۳رجـب ترک میخــورد | معجـزه امیـرالمومـنین پس از ۱۴۰۰ سال

لطفا در صورت صلاحدید ما را با اسم زیر لینک فرمایید :
سادات انقلابی (سیدی که در اصفهان دست دکتر احمدی نژاد را بوسید)
sadatenghelabi.ir
hamase84@yahoo.com

دختر آسمان سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.skygirl-n.blogfa.com

سلام آقا سید
فکر کنم من بد نظر میدم که کلا تو وبلاگ شما فیلترم؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید...
یاعلی

سلام علیکم
خواهشم میکنم نه اینطور نیست وقت نمی کنم جواب بدم و تایید کنم.
شما ببخشید

دختر آسمان جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.skygirl-n.blogfa.com

سلام خب خدارو شکر خیالم راحت شد
آخه همش مونده بودم شما چهار سال پیش با وبلاگ من مشکل نداشتید ولی حالا ....
یادم نبود گرفتار تر هم شدید
آقا دل همه بسوزه امروز که دکترجلیلی اومدند اصفهان رفتم باهاشون صحبت کردم
هنوز تو کف موندم...
یاعلی مدد

سلام علکم
خدا توفیق بده قسمت همه ما بشه که با آقای جلیلی صحبت کنیم. انشاءالله رئیس جمهور بعدی ما هستند

ستاد شاندرمن- اطلاع رسانی شود جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ب.ظ http://masaloshanderman.blogfa.com

جزوه "چرا جلیلی اصلح است " یک بروشور تکبرگی دور A4 نسبتا کامل است که میتوان برای توزیع در بین مردم از آن استفاده کرد .

فایل وورد word این بروشور قابل ویرایش است که در لینک زیر در دسترس است :

http://57ia.ir/ent11/CheraJaliliAslahAst.docx

همچنین فایل فونتها را ازلینک زیر دریافت کنید :

http://57ia.ir/ent11/Fonts.zip

آن را دنلود کرده و به نام شهر و ستاد خودتان چاپ و توزیع کنید .

توزیع این بروشور در روستاها و منازل ، تاکسی ها و بازارها در اولویت هست.

فایل پی دی اف آن هم اینجاست :

http://57ia.ir/ent11/CheraJaliliAslahAst.pdf
باتشکر و خداقوت
masaloshanderman.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد