دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

صد بار برگردم عقب باز انتخابت می کنم…

آرامشی داره صدات
که دردمو کم می کنه
چیزی بگو حرفای تو
بدجوری خوبم می کنه
تو طرف من باش من
عشقمو ثابت می کنم



صد بار برگردم عقب
باز انتخابت می کنم…


اگه می خوای برو ولی
وقتی من اینجا نیستم
من خونه باشم شک نکن
بازم جلوت وا می ایستم
قبول کن که عاشقت
اونم اینجوری که منم
واسه نگه داشتنت
به هر چیزی چنگ می زنم..

♫♫♫

بارونی که میباره از چشمامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
همیشه وقتی اینجوری داغونم
تو رو به راهم می کنی می دونم..
بارونی که میباره از چشمامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه…

یه جوری
با یه حالتی
داری نگاهم می کنی
که بدتر از اینم بشم
تو رو به راهم می کنی
تو خوب میشناسی منو
قلب من خیلی سرکشه
چیکار می کنی که با
یه جمله آروم بشه
آروم بشه..

بارونی که میباره از چشمامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
همیشه وقتی اینجوری داغونم
تو رو به راهم می کنی می دونم
بارونی که میباره از چشمامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه…


دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
n یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام سید جان حالت خوبه؟ مطالبت خیلی زیباست.
موفقین انشا ا...

سلام علیکم
خیلی ممنون افتخار دادید تشریف آوردید

یه نفر پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ب.ظ

خوش به حال اونی که اینو نوشتید براش

بله واقعا خوش به حالش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد