دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

روز عاشورا...

خدایا امام زمان را برسان...


صبحت بخیر آقای من آقای دلتنگی/ صبحت بخیر آقای من آقای تنهایی
من دور افتادم ازت اما تو نزدیکی / امروزم و با تو شروع کردم که اینجایی
گناه مـن به انتـظــار تــو نشستنــه / نشسته عاشقــی گناهه عشق رفتنه
اگر که دلخوشی به من، گناه از تو نیست / اگــرکـه خیســه چشم تـو ، گنــاه از منه
اَللهم اَرنی الطلعه الرشیده/ دیگــه جــونم به لـب رسیــــده
همه دنیا ازم بریده ، تو اما نــه / عهد میبندم دیگه اشکاتو در نیارم
ولــی سختـــه دووم بیـــارم / توی عشق تو کم میزارم تو اما نه




دانلود



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد