دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

روایت آیت الله یزدی از خانه نشینی احمدی نژاد

فایل زیر روایت آیت الله یزدی از خانه نشینی احمدی نژاد و ماجرای وزیر اطلاعات می باشد. آیت الله یزدی در سخنان خود اشاره به حضور خود در خانه احمدی نژاد کرده و بحث های انجام شده با رئیس جمهوری را عنوان می کند و اشاره به فتنه بزرگ می کند که بحمدالله با درایت مقام عظمای ولایت کید شیاطین به خودشان بازگشت.

البته این سخنرانی مربوط به چندین ماه قبل می باشد که بعضی سایت ها اخیرا آن را منتشر کرده اند.



دانلود

اوست کسی که زنده را از مرده خارج میسازد

یخْرجُ الْحیّ منَ الْمَیتِ ... 



برای دیدن عکس در اندازه اصلی کلیک کنید


دیروز داشتم برای خودم در یک بیابونی قدم می زدم و به گیاهان بیابانی نگاه می کردم و از بعضی از اونها عکس می گرفتم. به این گیاه که رسیدم ناگاه آیه بالا به ذهنم خطور کرد...

-------

[الروم:19]

حضرت مادر

چند ساعت پیش کسی شهادت حضرت زهرا را به من تسلیت گفت، اکنون این سطور نگاشته شد...


سخن پیرامون حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار مشکل است. کسی که  "علت خلقت" است و خدای تعالی خود را بوسیله او و اولادش شناساند! او که فرمود: 

«کنت کنزاً مخفیاً فاحببت أن أعرف فخلقت الخلق لکی أعرف»[1] 

من گنجی پنهان بودم، دوست داشتم که شناخته شوم، پس خلق را آفریدم تا شناخته شوم.


در جایی دیگر حق تعالی خطاب به رسول مهربانش می فرماید:

«یـا أَحْمَدُ! لَوْلاکَ لَما خَلَقْتُ الْأَفْلاکَ، وَ لَوْلا عَلِىٌّ لَما خَلَقْتُکَ، وَ لَوْلا فاطِمَةُ لَما خَلَقْتُکُم»

هان اى احمد! اگر تو نبودى، جهان را نمى‏آفریدم و اگر على نبود، تو را، و اگر فاطمه نبود، من شما دو نفر را نمى‏آفریدم.

هدف آفرینش وجود پاک صدیقه کبری است.

حال این کنز مخفی وقتی صفت دیان خودش را به جوشش می آورد و دوست دارد که شناخته شود شروع خلقتش را با شاهکاری آغاز می کند که او هدف خلقت و علت خلقتش می باشد. و او کسی نیست بجز فاطمه (س) 

همه عالم طفیلی وجود مادر است، طفیلی وجود زهرای مرضیه (س)

هدف آفرینش وجود پاک صدیقه کبری است.

حال این کنز مخفی وقتی صفت دیان خودش را به جوشش می آورد و دوست دارد که شناخته شود شروع خلقتش را با شاهکاری آغاز می کند که او هدف خلقت و علت خلقتش می باشد. و او کسی نیست بجز فاطمه (س)

همه عالم طفیلی وجود مادر است، طفیلی وجود زهرای مرضیه (س)

صدای فاطمه در رحم مادرش تسلی بخش روح خدیجه بود. خدیجه که اینک بسیار تنها شده بود با فرزندش سخن می گفت.

خدیچه تنهاست! زنان عرب او را که روزی سرور عرب بود به خاطر همسرش رها کرده اند. درد در وجود خدیجه موج می زند. ناگاه زنان بهشتی بر بالین همسر رسول الله حاضر می شوند...

 

مریم و آسیه و حوا و هاجر آمده

تا به قرآن خدا سوره کوثره آمده


بانوان بهشت را ببین که اینک خادم درگاه فاطمه اند

خردسال بود که مادرش را از دست داد

آنقدر پدر را تیمار کرد که رسول مهربانی ها او را ام البیها خطاب کرد. مادر پدرش

بارها وقتی خاکستر بر سر پدر می ریختند این فاطمه بود که پدر را از نوازش می کرد و سر مبارک را از آلودگی ها پاک می ساخت.

گاهی هم بر پیشانی  پدر که با سنگ جهل کفار و خواص مکه  شکسته شده بود مرحم می گذاشت.

پدر عاشق دخترش بود. وجودش بود و میوه دلش آنجا که فرمود:

فاطمه بضعه منى، من آذاها فقد آذانى، و من آذانى فقد آذى اللَّه 

فاطمه "پاره‏ى تن من " است، هرکس او را اذیت کند مرا اذیت نموده و کسى که مرا اذیت کند، خدا را اذیت کرده. [2]

وقتی به سن بلوغ رسید هم کفوی نداشت! چه کسی لیاقت دختر رسول الله که دارای مقام عصمت است را دارد؟ 

طوایف و قبایل عرب دینارها و زرها و متاع بسیار پیش کش می نمودند تا که شاید دختر رسول خدا نظری کند. اما نه

هم شان زهرا (س) کسی در عالم امکان نبود مگر علی (ع ...(

سال های سوم و چهارم هجری چقدر خانه فاطمه را گرم کرده بودند. صدای حسن و حسین دل از دل رسول الله می ربود. خانه اهل بیت غرق در شادی بود. آری اهل بیت رسالت که بارها همگان شاهد بودند که پیامبر مقابل خانه فاطمه (س) می ایستاد و با صدای رسا می فرمود: السلام علیکم یا اهل بیت النبوه ... 

ای مردم اهل بیت پیامبر اینانند!

حجته الوداع، من کنت مولا فهذا علی مولا،

بخ لک یا علی بخ لک...


قال رسول الله :

إِنِّی تَارِکٌ فِیکُمُ الثَّقَلَیْنِ کِتَابَ اللَّهِ وَ عِتْرَتِی أَهْلَ بَیْتِی إِنْ تَمَسَّکْتُمْ بِهِمَا لَنْ تَضِلُّوا أَبَداً مَعَاشِرَ النَّاسِ إِنِّی مُنْذِرٌ وَ عَلِیٌّ هَادٍ وَ الْعَاقِبَهُ لِلْمُتَّقِینَ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ [3]

 

قال الله تعالی:

قُلْ لا أَسْئَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْراً إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبى‏  [4]

موده فی القربی !!!!

وفات پیامبر... سقیفه کثیف ترین واقعه تاریخ شکل می گیرد. جنازه پیامبر روی زمین است و خواص دنیاپرست و کثیف در سقیفه بر سر جانشینی پیامبر جنجال می کنند.... 

...

به بهانه بیعت به خانه آل الله حمله می شود

 

یا موقد النار مهلا...

 

یا مهدی...

نسل سادات محسنی قطع می گردد...

قال المفضّل: یا مولای، ما تقول فی قوله تعالی «وَ إِذَا الْمَوْؤُدَةُ سُئِلَتْ، بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ»؟
قال: یا مفضّل، «الموؤدة» و اللَّه محسن، لأنّه منّا لا غیر.  [5] 

مفضل از امام صادق علیه‏السلام پرسید: ای مولای من، درباره‏ی آیه‏ی «وَ إِذَا الْمَوْؤُدَةُ سُئِلَتْ، بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ»، یعنی «وقتی درباره‏ی زنده به گور بپرسند که به چه جرمی کشته شد؟» چه می‏فرمایید؟ 
حضرت فرمود: ای مفضل بخدا قسم منظور محسن علیه‏السلام است، چرا که مصداق این آیه از ما اهل‏بیت علیه‏السلام است نه غیر ما.
روز «سُئِلَتْ«



این همان طفل صغیر است که روز «سُئِلَتْ« 

عرش را گیرد و گوید: به چه جرمی «قُتلت«


حضرت مادر در آخرین لحظات به علی (ع) فرمود

 

سلام مرا تا ابد به فرندانم برسان...

 

السلام علیک یا اماه...

 

 ---------------------

پی نوشت :

عجیب است شماره این مطلب 110 شده است. علی و فاطمه...

--------

 

 [1]احقاق الحق، ج1، ص431 

 [2]ابن ابى‏الحدید، ج 16، ص 273 (سپس ابن ابى‏الحدید مى‏گوید:این حدیث، عصمت فاطمه را در بر دارد.)  ایشان از علمای بزرگ سنی می باشد.

 [3]ستدرک الوسائل ج 11ص 372 

 [4]الشوری:23

[5] بحار الانوار: ج 53 ص 19