دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

السلام علیک یا حضرت معصومه

سلام به همه دوستان
در جوار حرم حضرت معصومه(س) دعا گوی همه شما  هستم.
 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مجتبی دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام
بابا پیش عمه ی سادات مارو هم دعا کن،
شما کی ها میرید قم؟
من جمکران میرم وقتی دلم میگیره
راستی از خبر به هلاکت رسیدن عاملین انفجار مهاباد بسی خوشحال شدم.

سلام برادر

من امروز رفتم و زود آمدم. هر وقت دلمون بگیره می ریم قم یه راست حرم و زیارت و...

مجتبی دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

منم باید برم قم حالمون خوش نیست...

اتفاق دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ http://etefaghetaze.blogfa.com

خبر قیام امام عصر به ما رسید؟
همانگونه که خبر نهضت ابا عبد الله (علیه السلام)بر مسلمانان رسیده بود؟

مجتبی سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام
مگه نگفته بودید قبلا هم وبلاگی برای بچه های گل روزگار داشتید؟
اونو میگم کو؟
راستی چرا بزور؟
خیلی مشغله دارید درسته؟

سلام
بله
قبلا عین همین وبلاگ داشتم که بنا به مشکلاتی پاکش کردم. بعد دوباره نوشتم.
مشغله فکریم زیاد هست.

مجتبی پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ب.ظ

خدا کمک کند!

مروارید عرفان جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ http://sadafe-darya.blogfa.com

سلامی گرم به سید عزیز

زیارتت قبول و سفر بخیر باشد .

خوش بگذرد و دوستان راهم از دعا فراموش نکنید .

شاد و سلامت باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد