دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

به بن بست رسیدن تئوری بگم بگم؟

امروز توی مجلس جمهوری اسلامی اتفاقاتی افتاد که در شان نظام اسلامی نبود.

آقای احمدی نژاد بازم بگم بگم کرد و آبروی یکی از روسای نظام رو برد. اونم با یک نوار! نواری که از نظر قضایی و شرعی هیچ توجیهی برای پخش ندارد. آقای لاریجانی هم وقتی دید برادرش مورد توهین و اهانت قرار گرفته جواب بگم بگم احمدی نژاد رو با تقاضای پخش نوار داد. نماینده ها هم چنان فریاد می کشیدن که انگار دارن اونجا شکنجه می کنن یه عده رو!



فارغ از موارد مطرح شده در نوار که خود احمدی نژاد روخونی می کنه هر کسی که کمی اطلاعات حقوقی داشته باشه می دونه اطاعات ضبط شده وجاهت قانونی نداره مگر با اذن قاضی و در شرایط خاص باشه مثلا کارهای خاص اطلاعاتی!

در ثانی اگر این موارد مطرح شده درست هم باشه فاش کردن مدارک سری در سطح کلان نظام مجازات زندان تا 15 سال و برخی مجازات سنگین تر در نظر گرفته شده است. 

ثالثا باز در صورت حقیقت داشتن نوار مذکور لازمه ضبط کردن چنین نواری از فردی مثل رئیس قوه قضائیه مستلزم طراحی نقشه دقیق و به دام انداختن فرد می باشد که این خود نوعی عمل کثیف و دور از اخلاق اسلامی می باشد.

خلاصه هر دو نفر به اصطلاح افشاگری هایی کردند و حسابی از خجالت هم در آمدن!



کاش مسولین مطیع واقعی ولی فقیه بودند آنجا که حضرت آقا فرمود از موارد اختلاف زا پرهیز کنید و فرمودند که هر گونه ایجاد اختلاف و تفرقه خیانت به کشور است...


به هر حال چون مشروح صحبت ها از رادیو فرهنگ پخش شده ما هم فایل صوتی این قسمت از بحث ها رو برای دانلود قرار می دهیم.


دانلود سخنرانی احمدی نژاد در مجلس استیضاح وزیر کار آقا شیخ الاسلامی و بحث های نمایندگان مجلس و آقای لاریجانی رئیس مجلس در تاریخ 1391/11/15




دانلود



برچسب ها:

فایل صوتی، احمدی نژاد ، مجلس، پاسخ لاریجانی به احمدی نژاد ، حاشیه ‌های استیضاح وزیر کار، سعید مرتضوی، فایل تصویری پاسخ لاریجانی به احمدی نژاد


در همین مورد خواندن مطلب زیر به نقل از خبر گزاری مهر خالی از لطف نیست:


بازخوانی سخنان رهبر انقلاب؛

بکارگیری احساسات مردم در جهت اختلاف تا انتخابات، خیانت به کشور است
رهبر انقلاب در واکنش به نامه نگاری های سران سه قوه با بیان اینکه من از رؤساى قوا حمایت کردم، باز هم حمایت میکنم اما به آنها هشدار میدهم، مراقب باشند، تاکید کردند: از امروز تا روز انتخابات، هر کسى احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار بگیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اتفاقات امروز مجلس و مسائل مطرح شده در حالی صورت می گیرد که چند ماه پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نسبت به بوجود آمدن چنین تنش آفرینی هایی هشدار داده و مسولان را از آن برحذر داشتنه بودند.

به همین مناسبت در ادامه به بازخوانی این بیانات تاریخی در این جلسه می پردازیم:‌

‌ «یکى از راهها، ایجاد وحدت است. اختلافات مضر است. هم اختلافات بین مسئولین مضر است؛ هم بدتر از آن، کشاندن اختلاف میان مردم مضر است. این را من به مسئولین، به رؤساى محترم هشدار میدهم. من از رؤساى قوا حمایت کردم، باز هم حمایت میکنم - مسئولند، باید کمکشان کرد - اما به آنها هشدار میدهم، مراقب باشند. نه اینکه این نامهنگارىها خیلى مهم باشد؛ نه، صد تا نامه بنویسند؛ کار خودشان را بکنند، اختلافات را به میان مردم نکشانند، چیزهاى جزئى را مایهى جنجال و هیاهو و استفادهى تبلیغاتى دشمن و خوراک تبلیغاتى رادیوهاى بیگانه و تلویزیونهاى بیگانه نکنند، صد تا نامه بنویسند؛ نامه اهمیتى ندارد. مهم این است که همهى ما بدانیم مسولیتی داریم، همهى ما بدانیم موقعیت حساسى داریم.»

در ادامه نیز ایشان تاکید کردند:«البته اختلاف نظر، فراوان است؛ هیچ اشکالى هم ندارد - دو نفر مسئولند، رفیقند، اختلاف نظر هم دارند؛ همیشه هم بوده است - اما اختلاف نظر نباید به اختلاف در عمل و اختلاف در برخوردهاى گوناگون، به اختلاف علنى، به گریبانگیرى، به مچگیرى در مقابل چشم مردم منتهى شود؛ چون آن اختلافات آنقدر اهمیت ندارد. یک وقت یک چیزهاى مهمى است، خب مردم باید مطلع شوند؛ اما این اختلافاتى که انسان مىبیند بین این حضرات هست، چیزهائى نیست که اینقدر اهمیت داشته باشد که حالا با ادعاهاى گوناگون، ما اینها را بزرگ کنیم، جلوى چشم مردم نگه داریم، به اینها اهمیت بدهیم؛ که اهمیتى هم ندارد. اختلافات را نباید علنى کرد؛ اختلافات را نباید به مردم کشاند؛ احساسات مردم را نباید در جهت ایجاد اختلاف تحریک کرد. از امروز تا روز انتخابات، هر کسى احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار بگیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده.»

نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ق.ظ

یعنی رهبری کسی که تمام آبروش رو براش خرج کرد و گفت من با هاشمی پنجاه سال دوستم ولی افکارم به احمدی نژاد نزدیکتره و برای حفظش این همه جون رو به کشتن داد و این وضعیت اقتصادی رو به مردم تحمیل کرد رو به همین راحتی میزاره استیضاح کنن ؟ استیضاح احمدی نژاد بردن آبروی رهبری هست اگه احمدی نژاد هم جزو ریزش ها حساب کنیم به این نتیجه میرسیم همه مسئولان این سی سال خائن بودن قوه مجریه و مققننه - بنی صدر - میرحسین - هاشمی - خاتمی- احمدی نژاد - کروبی - ناطق -
واقعا تو این کشتی چه خبره که هیشکی نمیخواد توش بمونه

سلام
مشکل ما اینه که همه چیز رو در مرحله اول با هم مخلوط می کنیم بعد خودمون دیگه نمی دونیم باید براش چی کار کرد و می شینیم براش گریه می کنیم.
رهبری آبروش رو برای کسی خرج نمی کنه. به قول خودشون آبروشون رو فقط برای اسلام خرج می کنه
رفاقت و نظر شخصی دو چیز کاملا متفاوت هست. همه ما با خیلی ها رفیق هستیم ولی نظرمون در مسایل سیاسی با هم کلی فرق می کنه. مثلا من طرفدار اصول گرا ها بودم ولی دوستم صمیمیم طرفدار موسوی! هیچ مشکلی هم با هم نداشتیم اما نظرات من با اون رفیقم همسو نبود.
کشته شدن مردم به خاطر احمدی نژاد نبود. به خاطر آشوب هایی بود که موسوی به خاطر نفسش و قبول نکردن شکست کاری کرد که کشور ما رو صد سال عقب انداخت و باعث کشته شدن جوونا شد و بالاخره یک روزی باید جواب کاراشو پس بده
الان با این شرایط پیش آمده و ضعف مدیریت فکر نمی کنم کسی بخواد از احمدی نژاد در مسایل اقتصادی دفاع کنه!
اون موقع شعارهاش و کاراش خوب بود اما الان جهتش عوض شده. نظام و انقلاب با کسی تعارف نداره. اگر صلاحیتش رو نداشته باشه از راه قانونی کنار گذاشته می شه.
و اما اینکه توی این کشتی اونقدر خبر هست که اتفاقا هیچ کسی نمی خواد از ش پیاده بشه!!! همین موسوی حاظر نشد باخت رو قبول کنه و کشور رو به آشوب کشید حالا چطور می گید می خواند ازش پیاده شند!
نکته قابل توجه همون هست که از اول گفتم. نباید همه چیز رو با هم قاطی کرد و بعدش قضاوت هم کرد
ممنون از نظرتون

اون سید دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام
مایه خجالت و شرمساریه!
یاد جر و بحث های کودکانه افتادم!
به بابا بگم، به مامان بگم، به ننه بزرگ بگم، به ...
همین جوری که وضع اقتصاد ملتمون شده این!

سلام علیکم
الان دیگه اگه احمدی نژاد بگه بگم بگم؟ بر خلاف گذشته که از ترس خیلی ها به خودشون می لرزیدن، همه می گن بگو بگو بگوووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد