دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

تب طلا !

تقریبا از سه ماه پیش هر کسی رو که توی اداره می بینیم راجع به سکه و طلا حرف می زنه! اول فکر می کردم که فقط توی اداره خودمون این بحث ها هست ولی وقتی صحبت های دیگر اقوام و دوستان رو هم شنیدم متوجه شدم که نه تقریبا توی همه ادارات دیگه هم صحبت از سکه و طلا و سرمایه گذاری توی این فیلد داغ هست. توی اداره ما خصوصا از اونجا داغ شد که دقیقا اوایل تیرماه به همه وام دادن و یکی از همکارا رفت تو کار دلالی سکه و بقیه رو هم ترغیب به این کار کرد. اونایی که  زن و بچه دار بودن به محض اینکه وام گرفتن نفهمیدن کی پول وامشون خرج بدهکاری هاشون شد! اما مجردها وارد این فاز شده بودن! خب دلالی الان پرسودترین کار کاذب هست. سکه رو خریدن 710 هزار تومن بعد از سه ماه 1,500,000 تومن دارن می فروشن!!! فکرشو بکنید در عرض کمتر از سه ماه سرمایشون بیش از دوبرابر شده! دیگه به این فکر نمی کنند چه ضربه ای دارن به اقتصاد کشورشون می زنند. البته خودشون برای توجیه دلایلی دارند. فارغ از اینکه این نشان از به فضاحت کشیده شدن اقتصاد مملکتمون داره نشون می ده دست بالاتر این حرف ها هم توی کار هست و...

بازم بگذریم از این داستان ها که نیروهای کاری مهندس و متخصص ما در رشته های خیلی خاص هم به جای فکر و نوآوری در رشته خودشون طبق اطلاع واصله دارن خرید و فروش سکه و دلار می کنند!

بازم بگذریم از این که چه جو روانی بدی توی ادارات افتاده که مجرده که رفته پولاشو سکه خرید داره بشکن می زنه و متاهل بی چاره داره روانی می شه! حالا هی بگید برید متاهل بشید! کی با این وضعیت می تونه بره دنبال تشکیل خانواده!؟

دو ماه هست که هر وقت توی هر اتاقی داخل اداره می ریم می بینیم سایت های نمایش لحظه ای سکه باز هست و همه شدن عین این یهودی های ربا خوار و دارن سود پول و سکه و دلارهاشون رو حساب می کنند.

دولت هم سعی کرد با کار پلیسی البته به خیال خودش بازار رو یه مدت ساکت نگه داره اما آقایان مسولین اقتصاد مثل غول چراغ جادو می مونه که وقتی بد از جاش بیرون بیاد دیگه به این راحتی ها نمی شه کنترلش کرد. اقتصاد موجود زنده هست و باهوش!

حضرت آقا چقدر قشنگ در بیاناتشون در خراسان شمالی اشارات معنا داری به مساله اقتصاد کردند. فرموند تدبیر کنید کار علمی کنید!؟ یعنی تا حالا...

خلاصه که درد دل زیاد هست و حال گفتنش رو هم ندارم. اما جهت رفاه حال آن دسته از دوستان دلال که دنبال سایت جدید می گردند برای پیدا کردن قیمت لحظه ای سکه! چندتا سایت معرفی می کنم که قیمت لحظه ای سکه و دلار و طلا و یورو و... رو اعلام می کنه! شایدم برادران فیلترینگ اونها رو فیلتر کنند! امیدوارم یه روز وقتی به این سایت ها مراجعه می کنند دچار سکته قلبی و غیره نشوند!!!

قیمت لحظه ای سکه


قیمت لحظه ای طلا


اتحادیه طلا فروشان تهران


....

شاید در آینده اگر حالی بود طنزی در این رابطه هم برای بار دوم! بنویسیم.


یاد داشتی در همین رابطه:

تاثیرات بسیار مثبت افزایش قیمت طلا و سکه بر جامعه! (طنز!)


نظرات 5 + ارسال نظر
Morteza Rahimy Yeganeh جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ http://persianrose.blogfa.com

خوب طبیعی است که غرب از توان اقتصادی خود در مواجهه با ما که اعلام جنگ فرهنگی نموده ایم استفاده کند. یا ما سر خصم را بکوبیم به سنگ / یا او سر ما به دار سازد آونگ ! باید به اقتصاد مقاومتی روی آورد و هموطنانمان را با ساز و کارهای نبرد اقتصادی آشنا سازیم.

ان شاءالله ما سر دشمن را مثل همیشه به سنگ می کوبیم

س.م.سیدین جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ http://sahva.blogsky.com

متاسفانه بازار سکه و ارز فوج عظیمی از سرمایه ها رو به خودش جذب کرده، و این برای اقتصاد مملکت ما شدیدا مضر است.

سیاست های دولت عموما مقطعی و ضربتی، یا به قولی اتوبوسی بوده، تا تغییری ناگهانی ایجاد کنه و بعد تداومی نداشته(مانند خیلی از نظارت ها). اما این نوع سیاست ها موفق نیست. بلکه نیاز به کارِ تدریجی، پیوسته و اصولی دیده میشه.

حضرت آقا هم در سخنرانیشون فرمودند، در پیشرفت اقتصادی باید سه ویژگی داشته باشیم: 1) امور علمی باشند 2) برنامه ریزی مدبرانه صورت بگیرد، که هم در آن شتابزدگی نباشد و هم کندی و کوتاهی 3) ثبات و استمرار در سیاست ها لازم است.
چند درصد از فعالیتهای سیاسی و اقتصادی ما منطبق بر این اصوله؟!!

سعادت و برون رفت ما از این گردنه سخت فقط در گرو گوش فرا دادن به دستورات حضرت آقاست.
انشاءالله مسولان هر چه زودتر به خود بیان و جبران مافات کنند

دولت حق شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ http://dolatehagh.com

سلام

تولد پرچم دار عدالت بر شما و تمام عدالت خواهان جهان مبارک باد.

موفق باشید و سرافراز.

حامی پرس دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.hamipress.com/

سلام
لطفا با درج مد لوگوی سایت حامی پرس ما را یاری کنید
حامی پرس سایتی است که توسط چند جوان دانشجو به منظور اطلاع رسانی در مورد دولت اسلامی می باشد

سلام علیکم
خسته نباشید لینکتون کردم

اون سید پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام

پیشاپیش عید بر شما و بر بر خانواده محترم مبارک...

یاعلی ع

سلام علیکم
بر شما هم مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد