دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

رابطه بین امپراطور، کارگر و انواع وکیل!

چند روز پیش مطلبی در روزنامه جام جم در مورد برج نشین های شمال تهران تحت عنوان " ردپای امپراتورها در شمال تهران" خواندم که باعث تجعب بود. آپارتمان هایی با قیمت های بالغ بر چند صد میلیارد تومان!!

البته تقریبا به طور مفصل در مورد تجملات و اشرافی گری این ساختمان ها صحبت شده بود که شما می توانید متن کامل آن را در سایت روزنامه جام جم بخوانید.



اما مهمتر از آن این بود که چه کسانی در این گونه برج ها زندگی می کنند؟ خب اولین چیزی که به ذهن هر خواننده ای می رسد صاحبان کارخانجات بزرگ هستند. اما در ادامه مصاحبه این روزنامه با یکی از نگهبانان این گنج سر به فلک کشیده  معلوم می شود علاوه بر صاحبان کارخانه های بزرگ افراد دیگری نیز در این ساختمان ها زندگی می کنند. مانند برخی وکلا! چرا تعجب؟

برای آنکه ما را به فکر فرو می برد که کدام وکیل است که درآمد چند ساله اش بالغ بر چند صد میلیارد تومان شود! درست است که این روزها بازار دادسرا و دادگستری ها و خصوصاً متاسفانه دادگاه خانواده بسیار گرم است ولی بازهم هر چقدر دو دوتا چهارتا می کنم به نتیجه نمی رسم که چطور می توان گنج به میزان صدها میلیار تومان فراهم کرد! البته بازم به گفته همان نگهبان این تنها گوشه ای از ثروت بی حساب آنها می باشد!

فقط یک راه به نظر بنده می رسد که این وکلا همان وکلای صاحب کارخانه های بزرگ هستند  که درآمدی این چنینی دارند. اما بازهم چطور می شود که یک کارخانه دار برای یک پروند چند میلیار تومان به وکیل خود پول بدهد؟

ادامه مطلب ...