دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دانلود پاسخ تصویری لاریجانی به احمدی نژاد در مجلس!

دانلود تصویری جواب لاریجانی به احمدی نژاد و دفاع از خودش در مقابل بگم بگم های وی و خرج احمدی نژاد از مجلس!

  





دانلود




ساندیس خور قدیمی به رحمت خدا رفت!

پارسال دقیقا همین روز یعنی 22 بهمن بود که  یه مطلبی گزاشتم به نام ساندیس خور قدیمی! کلی هم استقبال شد.

اما امروز یکی از دوستان که اون بنده خدا رو می شناخت کامنت گذاشته و گفته چند روزی هست که صاحب این عکس از دنیا رفته. خدا رحمتش کنه. برای شادی روحش یه فاتحه بخونیم...





--------------

برچسب ها:

ساندیس خور قدیمی، 22 بهمن، راهپیمایی

نماد ابلیسک در راهپیمایی امروز 22 بهمن!

کار درستی نبود درست کردن و حمل کردن این نماد شیطان پرستی و فرماسونی، اونم تو روز 22 بهمن! حالا اگر آتیش هم زده باشن دیگه کار درستی نبود. اصلا درست کردن اینها که بعدش بخوان خراب بکنن یا هر چیز دیگه کار بسیار غلطی متاسفانه!




--------------------------
برچسب:

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن 1391


امسال هم مثل سال های گذشته راهپیمایی باشکوهی انجام شد. انصافا باید مسولین بیشتر قدر این مردم رو بدونن. کاش می دونستند...

حضور مردم واقعا گسترده بود غیر قابل پیش بینی بود. البته حضرت آقا فرموده بودند که مردم حضور گسترده ای خواهند داشت و امروز به چشم خودم دیدم این حضور گسترده رو. یاد این ضرب المثل افتادم که می گه: آنچه جوان در آینه می بیند، پیر در خشت خام می بیند

چند دقیقه پیش از راهپیمایی رسیدم خونه. گفتم چندتا عکسی رو که گرفتم بزارم بلکه ما هم به اندازه وسع و توان خودمون چشم دشمن رو کور کنیم. یاد پارسال افتادم که یه عکس جالب گرفتم! حضور ساندیس خور قدیمی بالای 100- سال! (برای یاد آوری کلیک کنید


از پل هوایی رفیتم بالا تا یه عکس از بالا بندازیم. جلو دانشگاه شریف



به خانه بر می گردیم ها هم آمده بودند. شنیدم جوون ها می گفتن این همونیه که خنده بازار مسخرش می کنه!!! (به دکتر اشاره می کردند) تو پرانتز بگم خنده بازار جای نقد بسیار دارد.




خاله شادونه بود نمی دونم یا یکی دیگه اونا هم بودند اما عکس خوب نتونستم بگیرم.


گروه اجرای ناشنوایان هم برنامه اجرا می کردند. خیلی شلوغ بود غرفه اونها




ایستگاه های نقاشی کودکان هم پر بود از برو بچه ها









آدمک ها هم که دیگه پای ثابت راهپیمایی 22 بهمن هستند




خبر19 یا زمانی برای تبلیغ سایت باشگاه خبرنگاران! (رانت خبری!)

چند سالی هست که بخش خبری 19 رو با مجله خبریش می شناسیم. در ابتدا کمتر از 10 دقیقه وقت در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان بود اما الان تقریبا بیشتر وقت این بخش خبری به این باشگاه اختصاص داده شده است.



از حق نگذریم روز به روز بهتر می شدند اما نزدیک به یک ماهی هست که مکانی شده برای تشویق و ترغیب مردم برای بازدید از سایت این باشگاه خبری!

مجریان این بخش به عناوین مختلف و با طرح مسائل مخاطب پسند (البته سطحی!) و حواله دادن مردم به سایت این باشگاه سیل جمعیت رو به سوی سایت خودشون سرازیر می کنند.

مثلا همین یکی دو شب پیش گفتند که الناز شاکر دوست نامه ای به دهنمکی نوشته! البته با تغییر قیافه و حرکات خاص مجری که بیننده فکر می کنه چی بوده قضیه این نامه! بعد همین که خیلی ها منتظر هستند متن نامه رو بشنون مردم رو ارجاع می ده به سایت این باشگاه!

یا مطرح کردن لیست قیمت گوشی های تلفن همراه و یا قیمت انواع خودروها و... که البته اکثر این ارجاع دادن ها مسایل غیر خبری و تقریبا زرد می باشد که در شان رسانه ملی نیست.

آیا درست هست که یک سایت از بهترین فرصت و زمان ممکن که مخاطب پای رسانه ملی نشسته و منتظر هست که آخرین اخبار مهم! روز کشور و دنیا رو بشنوه هر یک دقیقه دو بار بشونه که: فلان کار شده و شما برای دیدنش برید به سایت ما! فلان چیز شده و فلانی عکس انداخته و خیلی جالب هست و فلان و بهمان و پس برید به سایت ما!...

اگر رسانه ملی جایی برای تبلیغ مستقیم و غیر مستقیم سایت های نسبتاً! خبری هست پس باید برای سایت های دیگر خبری هم فرصت برابر وجود داشته باشه و اونها هم بیان تبلیغ سایتشون رو بکنن!

به عقیده من این هم یک نوع رانت خبری می باشد که باید جهت احترام به مخاطب و کمتر توهین کردن به آن (حواله دادن مخاطب به سایت!!) هر چه زودتر باید بساط تبلیغ این سایت جمع بشه و یا این فرصت در یک زمان دیگر (نه وقتی که مردم می خواهند اخبار بشوند) در اختیار همه سایت های دیگه قرار داده بشه!

البته، یک سایت خبری خوب، همیشه مشتری خودش رو داره و منتظر تبلیغات زرد و جمع کردن مشتری برای خودش نمی شه!

مثل سایت خبر آنلاین که روز به روز آمار آنلاین اون بالاتر می ره و سایت های دیگر که خود مردم بهتر می دونند و گفتن نام آن ها در اینجا درست نمی باشد!

 


به بن بست رسیدن تئوری بگم بگم؟

امروز توی مجلس جمهوری اسلامی اتفاقاتی افتاد که در شان نظام اسلامی نبود.

آقای احمدی نژاد بازم بگم بگم کرد و آبروی یکی از روسای نظام رو برد. اونم با یک نوار! نواری که از نظر قضایی و شرعی هیچ توجیهی برای پخش ندارد. آقای لاریجانی هم وقتی دید برادرش مورد توهین و اهانت قرار گرفته جواب بگم بگم احمدی نژاد رو با تقاضای پخش نوار داد. نماینده ها هم چنان فریاد می کشیدن که انگار دارن اونجا شکنجه می کنن یه عده رو!



فارغ از موارد مطرح شده در نوار که خود احمدی نژاد روخونی می کنه هر کسی که کمی اطلاعات حقوقی داشته باشه می دونه اطاعات ضبط شده وجاهت قانونی نداره مگر با اذن قاضی و در شرایط خاص باشه مثلا کارهای خاص اطلاعاتی!

در ثانی اگر این موارد مطرح شده درست هم باشه فاش کردن مدارک سری در سطح کلان نظام مجازات زندان تا 15 سال و برخی مجازات سنگین تر در نظر گرفته شده است. 

ثالثا باز در صورت حقیقت داشتن نوار مذکور لازمه ضبط کردن چنین نواری از فردی مثل رئیس قوه قضائیه مستلزم طراحی نقشه دقیق و به دام انداختن فرد می باشد که این خود نوعی عمل کثیف و دور از اخلاق اسلامی می باشد.

خلاصه هر دو نفر به اصطلاح افشاگری هایی کردند و حسابی از خجالت هم در آمدن!



کاش مسولین مطیع واقعی ولی فقیه بودند آنجا که حضرت آقا فرمود از موارد اختلاف زا پرهیز کنید و فرمودند که هر گونه ایجاد اختلاف و تفرقه خیانت به کشور است...


به هر حال چون مشروح صحبت ها از رادیو فرهنگ پخش شده ما هم فایل صوتی این قسمت از بحث ها رو برای دانلود قرار می دهیم.


دانلود سخنرانی احمدی نژاد در مجلس استیضاح وزیر کار آقا شیخ الاسلامی و بحث های نمایندگان مجلس و آقای لاریجانی رئیس مجلس در تاریخ 1391/11/15




دانلود



برچسب ها:

فایل صوتی، احمدی نژاد ، مجلس، پاسخ لاریجانی به احمدی نژاد ، حاشیه ‌های استیضاح وزیر کار، سعید مرتضوی، فایل تصویری پاسخ لاریجانی به احمدی نژاد


ادامه مطلب ...

به بهانه فرا رسیدن دهه فجر (دانلود یار دبستانی من)

(داشتم فایل های قدیمی هارد رو مرور می کردم که گفتم این مطلب رو بنویسم)

یادش بخیر!

یه زمانی خوندن شعر یاد دبستانی من یه جورایی جرم بود!

توی دانشگاه زمان ما وقتی دانشجوها می خواستن اعتراض سیاسی داشته باشن و دیگه خیلی می ترکوندن دسته جمعی یار دبستانی من رو می خوندن!

گاهی هم برای در آوردن لج مسولین دانشگاه خوندن این شعر خیلی حال می داد حتی برای ما که موافق این کار نبودیم!!

ولی یهو همون سال ها بود که با تعجب بسیار زیاد توی تاکسی از رادیو شندیم که مجری با غرور گفت که می خواد یار دبستانی پخش کنه!؟ 

از وقتی که رادیو پخش کرد و تلویزون  هم پشت بندش راه به راه به مناسبت های انقلابی خودمون پخشش کرد دیگه اون شور حال قدیمش رو هم از دست داد!

حالا اگه همه دانشگاه هم با هم این شعر رو بخونند لج کسی در نمیاد!

بجاش لبخند می زنند!

تازه ده نمکی هم یه کم تغییرش داد گفت یاور تخریب چیه من! ... ( یه روز آمادش می کنم برای دانلود)

نمی دونم ده نمکی هم زمان دانشجوییش برای اینکه لج مسولین دانشگاه رو در بیاره این شعر رو می خوند یا نه!

راستی احمدی نژاد هم برای تبلیغ سال 84 خودش هم از این آهنگ استفاده کرد. اونم تغییرش داده بود. البته براش تغییر داده بودند. چقدر به دله ما می چسبید! می گفت: دشمن تبعیض و فساد  محمود احمدی نژاد... ( اینم می زارم برای دانلود یه روزی)

القصه، دیگه نمی دونم دانشجوی امروز ما خوندن چه چیزی بهش حال می ده! 

اونقدر ورژن های مختلفش رو معنی دار! درست کردن که دیگه...




خلاصه هر کی دوست داشت به یاد قدیما دانلود کنه



دانلود



ادامه مطلب ...

عید امامت و ولایت امام زمان مبارک

به مناسبت سال روز به امامت رسیدن قطب عالم امکان مهدی موعود (عج) دو تا فایل صوتی که شب تولد امام زمان حاج محمود کریمی خونده رو برای دانلود قرار می دهیم. البته یه نفر به اسم آقای فانی همون اشعار رو دکلمه ای خونده که اونم بسیار زیبا هست. توصیه می کنم حتما دانلود کنید. در ادامه مطلب شعر خونده شده رو هم قرار دادیم.



دوباره بساط طرب شده مهیا ( محمود کریمی)


 علی فانی



هر کی دانلود کرد یه صلوات به نیت گذشتگان منم بفرسته
ادامه مطلب ...