دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

پرداخت جریمه خودرو بدون مراجعه به پلیس 10+ !

1393/1/24

به دنبال تغییر شماره خلافی خودرو دوستان از روش های زیر برای دریافت خلافی خودرو استفاده کنند. البته اینم بگم فعلا شناسه قبض و پرداخت نمی ده!

دریافت پیامکی نمره منفی گواهینامه

برای دریافت پیامکی نمره منفی گواهینامه خود می‌توانید شماره گواهینامه خود را به شماره 1101202020 پیامک کنید.


دریافت پیامکی خلافی خودرو:

برای دریافت پیامکی خلافی خودرو خود می‌توانید به یکی از دو شیوه زیر عمل کنید:
یا شماره VIN خودرو (شماره 17 رقمی پشت کارت خودرو که با IR شروع می‌شود) را به شماره 1101202020 پیامک کنید؛
یا شماره بارکد خودرو (شماره 8 رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) به شماره 1101202020 پیامک کنید؛ (اول #، بعد عدد هشت رقمی را وارد کنید)


دریافت پیامکی شناسه قبض و شناسه پرداخت خلافی خودرو

برای دریافت پیامکی شناسه قبض و شناسه پرداخت خلافی خودرو نیز می‌توانید به یکی از دو شیوه زیر عمل کنید:
یا شماره VIN خودرو (شماره 17 رقمی پشت کارت خودرو که با IR شروع می‌شود) را با یک * (ستاره) به شماره 1101202020 پیامک کنید؛ (اول شماره VIN، بعد ستاره را وارد کنید)
یا شماره بارکد خودرو (شماره 8 رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) و سپس یک * (ستاره) به شماره 1101202020 پیامک کنید؛ (اول مربع، بعد عدد هشت رقمی و در آخر ستاره را وارد کنید)

==========================================================================

امروز می خوام یه نکته ای رو در خدمت دوستان آموزش بدم که دیگه از رفتن به دفاتر پلیس 10+ و دادن مبلغ حدود 2000 تومان (الان دقیق یادم نیست) راحت بشید و برای گرفتن خلافی ماشین تون براحتی زدن یک اس ام اس اقدام کنید. می دونم الان خیلی ها می گن این تکراری هست و بلدیم چی کار کنیم.



 ابتدا پشت کارت ماشین خود را ملاحظه می کنیم. در پشت این کارت ، یک کد ۱۷ رقمی به شکل عمودی حک شده است. این کد با IR شروع میشود.

  اکنون شما باید این کد را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵۱ از طریق SMS ارسال کنید. پس از چند لحظه مقدار جریمه ماشین و تعداد دفعات آن برای شما ارسال میشود. ولی ما راهی رو می خواستیم که دیگه نریم پلیس 10+ ! یعنی باید شناسه قبض و شناسه پرداخت داشته باشیم که بتونیم جریمه ها رو پرداخت کنیم. پس این روش فایده ای نداره و باید دوباره بریم پلیس 10+!


خب نکته جالب اینجاست!

اگر شما بعد از وارد کردن کد 17 رقمی علامت * (همون ستاره خودمون) رو بزنید بعد پیامک کنید به شماره  ۳۰۰۰۵۱۵۱ چند لحظه بعد خواهید دید تعداد جریمه و مبلغ پرداختی به همراه شناسه قبض و شناسه پرداخت برای شما ارسال می شه!!

این طوری هم می تونید با موبایل یا عابر بانک یا اینترنت یا... قبضتون رو پرداخت کنید و هم 2000 تومان رو به دفاتر پلیس 10+ ندید و هم در وقتتون بسیار صرفه جویی کنید!


==========

پیرو نظر آقای فریدون لازم دیدم اینجا هم یادادشت بزارم که باید بعد از وارد کردن شماره vin (وی آی ان) یک فاصله گذاشت بعد علامت ستاره را وارد کرد. از ایشون هم تشکر می کنم که گفتند تا ما اصلاح کنیم.

1392/01/18

 -----------------------------------

آقا مجید هم در ضمن نظر گزاشتن که مبلغی که پلیس +10 می گیره شده 2700 تومن!!!

دیگه واجب شده از این روش استفاده کنیم

1392/02/14

++

++++++++++++++++++++++++++++

چند وقت قبل توی مسیر بین شهری پلیس جلوم رو گرفت به علت عبور ممنوع جریمه کرد. گفت 50 هزار تومن می شه ولی نصف نوشتم برات سید بزرگوار! 

خداییش بعضی پلیس ها خیلی خوبند. اصلا هم به قیافش مذهبی نمی خورد اما معتقد بود. منم خندیدم و گفتم خیلی ممنون. حالا خوم هم یادم رفته بود باید چی کار کنم که آمدم وبلاگ و از این قسمتش استفاده کردم :)

1392/06/07

کلیه سیری چند؟!

چند وقت پیش رفته بودم بالاتر از میدون ونک. کار داشتم. توی یکی از خیابون ها یه بیمارستان بود. نوشته های روی دیوار چند قدم اون ورتر باعث شد در جای خودم خشک بشم...







سلام بر عدالت...


---------

برای حفظ حرمت افراد شماره تلفن ها رو پاک کردم.