دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

علی علی علی علی....

و چه خوب فرزند شهید با تمام کوچکی اش پدر خویش را می شناسد. عشق به علی و اولادش یک شبه نیست. در نطفه انسان است. در ذات اوست. در شیری که مادر به فرزند می دهد، در نان شبی ست که پدر سر سفره اهلش می گذارد، در روضه های حسین و غربت مدینه است....



تشریف فرمایی رهبر معظم انقلاب در خانه شهید احمدی روشن



سخنرانی دکتر حسن عباسی در رابطه با فریب بازیگران زن

سخنرانی دکتر حسن عباسی در رابطه با فریب بازیگران زن  و به طور مشخص گلشیفته فراهانی و حضور آنها در فیلم هایی که برخلاف معیارهای اسلامی است. لازم به ذکر است که حسن عباسی در این کلیپ پیش بینی آینده ای این چنین را برای گلشیفته فراهانی کرده است که تحقق این پیش بینی در سنوات اخیر امری قابل تامل است .



ایشون در این کلیپ اشاره به فیلم جایی دیگر می کنه که انحرافات ایشون از این فیلم شروع می شه! در این فیلم به طور خیلی هوشمندانه به ارزش های دفاع مقدس و اسلام حمله می شود. در ادامه به مسافرت های زنان و دختران ایرانی به کشورهای حوزه خلیج فارس اشاره می شه و این موضوع رو به امنیت ملی ارتباط می دن. در این فیلم ها یکی از مواردی که روش خیلی کار شده سعی در از بین بردن حیا و عفت ایرانی هست که به گفته دکتر این عفت و حیا از زمان غیر اسلام هم بوده...

در ادامه به سربازان ناتوی فرهنگی در داخل اشاره می کند که چطور سعی در از بین بردن ارزش های ما دارند. و در انتها به اینجا می رسیم که:

فان حزب الله هم الغالبون


کلیپ بسیار جالبی هست توصیه می کنم حتما دانلود کنید...  


دانلود 

گرانی کتاب تا این حد؟!

امروز حضرت معصومه (س) ما رو به زیارتش دعوت کرد. تا اونجا که یادمون بود دوستان رو یاد کردیم.


طبق عادت همیشگی یک سری هم به کتاب فروشی ها زدیم بلکه کتابی بخریم و به رسمگذشتگانمان هدیه به کسی بدهیم که برایمان خیلی عزیز هست.


جلوی مغازه ای نزدیک پاساژ قدس نوشته بود اسفار اربعه ملاصدرا. رفتم داخل که بخرم. نه جلد بود قیمتش رو که پرسیدم پشیمون شدم! نود هشت هزار تومن!!!


دیدم که نه نمی شه خرید رفتم مغازه بعدی کتاب آشپزی رسول دریابندری رو بخرم. دو جلد بود. قیمتش رو پرسیدم. گفت: شصت و هشت هزار تومن!!!


خلاصه از کتاب خریدن پشیمان گشتیم و به سمت گلزار شهدا حرکت کردیم.


چه صفایی داشتند آقا مهدی و مجید زین الدین!...


دانلود کلیپ بسیار زیبای رهبر ما خامنه ای تحت حمایت علی





دانلود



(9617 بار تا 92/04/6 دانلود شده است)


و این یعنی


آقا عاشق زیاد داره! 



کلیپ بسیار زیبایی هست. دانلود کنید و ما رو دعا


چشم تموم کائنات سوی عنایت علی       رهبر ما خامنه ای تحت حمایت علی


رهبر فرزانه ما ای علی روزگار                   وارث خونهای پاک و از خمینی یادگار


یا علی جان مقتدای من تویی                 رهبر من ، مرجع من ، پیشوای من توی


ما دیگه نمیگذاریم دستای تو بسته بشه 

مثل حیدر دلت از امت خود خسته بشه


مثل سلمان و ابوذردر خونت می شینیم   

آخه توچهره تو تصویر حیدر می بینیم


بذار تا هرچی می خوان ،بگن ولی ،ما همینیم     

توی چهره علی عکس خمینی می بینیم 


وقتی تو حرف می زنی اشکای ما جاری می شه  

اگه تو گریه کنی ذخم دلا کاری می شه


رفقا بیاید با هم قدر علی رو بدونیم

تا دم آخر باهاش همه بسیجی بمونیم 


خون تو رگهامون و هدیه به رهبر می کنیم 

پای عشقش با همه سختی ها ما سر می کنیم 


حرف تو برای ما حرف امام زمونه 

تا دم آخر آقا تو سینه هامون می مونه
حرف تو برای ما حرف امام زمونه 

تا دم آخر آقا تو سینه هامون می مونه

یارانه آری یا نه؟ مسئله این است!

یک سالی از هدفمندی یارانه ها گذشت. حاج محمود اون روز ما و دکتر احمدی نژاد امروز ما خیلی تلاش کرد که روی حرف خودش بماند و یه پولی به عنوان یارانه به مردم بده. اون روز یادمه که به دوستان و همسنگران بحث می کردیم که اکثرا موافق بودند ما هم که عادت داریم ساز مخالف بزنیم مخالف!

خلاصه یک سالی گذشت و ماهی 3000میلیارد تومن پول در ماه به مردم به عنوان یارانه دادند. دقیقا به اندازه همون پولی که اختلاص شد!

حالا رشد نقدینگی در جامعه باعث شده که این پول رو یه روز به سکه بزنند یه روز به دلار و یه روز به چیزای دیگه که به هر جا که این نقدینگی خورد خراب کرد! بگذریم که بالا رفتن قیمت دلار و سقوط آزاد ریال به جایی که شدیم دومین کشور با پول ملی بی ارزش دنیا!

و بگذریم از اینکه بالا رفتن قیمت دلار به نظر می رسه کار خود برو بچه باشه برای تامین منابع یارانه ها!

یادمه قرار بود با هدفمند کردن یارانه ها همه چیز گل و بلبل بشه. ما هم که قشر ضعیف جامعه هستیم فقط دنبال نون بودیم که ببینیم چی می شه. گفتن که وقتی هدفمند بشه قیمت نون بربری می شه 300تومن مثل آزادش. بعد می شه رقابتی و بهترین نون دنیا رو نانوا ها می دن دست مردم که فروش بهتری داشته باشن! امروز نون بربری خوردیم. پارسال همین نون50 تومن بود. کیفیتش متوسط بود. امروز از همون نانوایی خریدم 300تومن کیفیتش داغون! پنیرو و شیر و ... بقیه هم که دیگه اظهر من الشمس فی السماء

من با این ضرب المثل قدیمی مخالفم که می گه حرف مرد یکی هست! گاهی اوقات به نظرم  حرف مرد باید دوتا بشه! بهترین کاری که دولت می تواند انجام دهد به نظر من قطع کردن یارانه هاست! از همین امروز بگن آقا قیمت ها همین طوری می مونه یارانه هم نمی دیم!

مشکل کسری چندین هزار میلیاردی دولت هم حل خواه شد.


برای B 2 و F 35 تون هم داریم!

یه جایی خونده بودم که این آمریکا و طرفداراش وقتی بچه های ما شهاب3 و بقیه موشک های دشمن کش رو آزمایش می کردن گفته بودند که بله شما شهاب3 دارید اما با f35 ( هواپیمای جنگنده عمود پرواز) ما چی کار می کنید؟!



F35 در حال فرود به صورت عمود


با b2 می خواهید چه کار کنید؟ با هواپیماهای بدون سرنشین و جاسوسی ما چه می کنید؟

حسابی به این تکنولوژیشون می نازیدند و فکر می کردند که آره!

اما دم بچه های سپاه و بقیه برادرا گرم که این آر کیو دوست داشتنی رو مثل آب خوردن کشیدن پایین و با احترامات کامل طوری که بهش بر نخوره آوردنش تو خونه خودش!

حالا آمریکایی ها از این دارن می سوزن که یه سری از تکنولوژی های بسیار پیشرفته هواپیماهای فوق مدرنشون مثل همون f35 و B2 و امثالهم در آرکیو ما هم بکار رفته!

فقط یه کم برو بچ کار کنن روش دیگه ما هم تکنولوژی اونا رو داریم.( از ته دل کیف کردم)

خیلی دوست دارم قیافه اون کسایی که سه جمله اول رو می گفتن الان تماشا کن...


برای آشنایی بیشتر دوستان با f35  و حال گیری دشمنان سه تا کلیپ می زاریم که  اولی که خیلی قشنگه مربوط به نمایش هوایی این پرنده فوق مدرن سابق هست. (الان دیگه خیلی چیزاش رو ما از تو آر کیو در میاریم) کلیپ دوم  از پایگاه اطلاع رسانی جام نیوز هست و  کلیپ سوم از بچه های رجا نیوز هست. 

اینم بگم در کلیپ اول این آمریکایی ها چون خیلی به این پرنده افتخار می کردن یه ترانه ای هم روش خوندن که من بلد نبودم پاکش کنم. شما گوش که کردید از ته دل بهشون بخندید...



دانلود تیک آف، فرود،سوخت گیری و نمایش هوایی F35

F-35 Take Off & Landing

دانلود فرود شمار یک   F35  


دانلود فرود شماره دو F35