دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

صدا و سیما در خدمت اهداف شخصی و مخالفین دولت!

خیلی وقت بود که چیزی نمی نوشتم فکر کنم یک سال شده باشه اما با دیدن این برنامه خنده دار شبکه سه اونقدر ناراحت شدم که مجبور شدم یه چیزی بنویسم.

مسخره ترین برنامه ای که در صدا و سیما دیدم همین برنامه حذف و اضافه بود که مثلا در رابطه با دانشگاه هاست!

سه تا دانشجوی تشکلی آوردن که یکی شون مثلا از طرف تحکیم وحدت بود و اون بیشتر از بقیه به دولت روحانی انتقاد مخرب می کرد ! کسانی که دفتر تحکیم وحدت رو می شناسند می دونند که شدیدترین انتقادات رو اونا به اصلا نظام دارن و بیشتر مایل به اصلاح طلب ها هستند. البته بگذریم از اینکه وقتی احمدی نژاد رای آورد همه اونها رو به جرم امنیتی داغون کرد ولی خیلی مسخره بود که نماینده تحکیم وحدت از اصول گرایی حمایت می کرد و با روحانی مخالف!!!!

یه نظر سنجی کاملا مسخره هم گذاشته بودند با این پرسش که چرا مسولین به دانشگاه نمی آیند؟ بعدا دوتا گزینه داشت که اولی این بود چون مسولان به دانشگاه اهمیت نمی دند و دومی اینکه به خاطر برخورد نامناسب دانشجویان است که مسولین نمی رن دانشگاه!

شما به هر کدومش جواب می دادی نتیجه اش می شد بد بودن دولت روحانی!!! جالب اینجاست که 84٪ گزینه اول رو جواب دادند و مجری بدون اینکه به مردم بگه چند نفر تو نظر سنجی شرکت کردن مرتب تکرار می کرد ببینید مردم حرفشون اینه که دولت به دانشگاه توجهی نمی کنه!!!

مسخره ترین سکانس اون لحظه پایانی بود که سردار شریف یکی از مسولین سپاه رو آوردن روی خط به عنوان کسی که همه دانشگاه ها ازش درخواست کردن که فرماندهان سپاه و ارتش رو ببرن دانشگاه!!!!!!!!!

والا ما که خودمون توی دانشگاه سالها درس خوندیم هم تهران هم شهرستان هم دوستانم هیچ وقت همچین جوی نداشت دانشگاه!

زمان خاتمی یادمه تو یکی از دانشگاه های تهران یکی دو نفر از نیروی انتظامی آمده بودند دانشجوها نزدیک بود دانشگاه رو خراب کنند که توی محیط دانشگاهی نظامی وارد شده! زمان احمدی نژاد که دیگه وضعش معلوم هست این طوری نبود که همه دانشگاه بخوان نظامی ها برن دانشگاه سخنرانی! در دولت روحانی که با جمله معروف من سرهنگ نیستم حقوقدانم تکلیف همه رو روشن کرد. حالا دیگه نمی دونم این آقای ضرغامی و دوستانشون چرا اینقدر مردم رو احمق فرض می کنند که این جملات رو می گن!

طرفدار آقای روحانی نیستم و انتخابات به جلیلی رای دادم اما صدا و سیما کاملا یکطرفه داره دولت رو تخریب می کنه و هنوز نمی خواد به حرف حضرت آقا عمل کنه و حامی دولت باشه نه تخریب گر اون. اونم توی این ظرایط حساس کشور که از همیشه بیشتر به حمایت احتیاج داره.

تا وقتی صدا و سیمای ما دست امثال این آقایون باشه نیازی به دشمن نداریم!

ولی آقایون خواهشا مردم رو احمق فرض نکنید. اون دوران گذشت. برگردید به راه رهبری. برگردید و حمایت کنید از دولت. قبول کنید که توی انتخابات شکست خوردید. با درست کارکردن و احترام به مردم سعی کنید دوباره به صحنه برگردید نه با دروغ و گل آلود کردن آب...