دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

مشایی رد صلاحیت شد!

خبر داغ فردای ایران این است:


مشایی صلاحیت کاندیداتوری ریاست جمهوری را احراز نکرد.


احتمال رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی نیز دور از ذهن نیست. اولی منحرف و دومی دستش به خون جوانان و فتنه 88 آلوده...

فردا آبستن حوادث بزرگی خواهد بود که در تاریخ این کشور خواهد ماند. 


ختم کلام:

پشت سر ولایت باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

یازدهمین دوره ریاست جمهوری

امروز آخرین مهلت ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری بود. 37 نفر از اشخاص شناخته شده برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

بمب خبری حضور هاشمی رفسنجانی بود.

پیش بینی می کنم رقابت اصلی بین رفسنجانی و سعید جلیلی اتفاق می افتد. جلیلی از طرف جناح راست و رفسنجانی از طرف همه پولدارها و اصلاح طلب ها و تکنوکرات ها و...

کفه سنگین ترازو هم به سمت آقای . . . می باشد!


دانلود آهنگ تقاص چی رو می گیری سریال تکیه بر باد محمد اصفهانی

تقاص چی رو می گیری که تا اینجا کشوندیمون
کجای راهو کج رفیتم که تو اینجا رسوندیمون
اگه من جای تو بودم میون این همه دردم
یه روز از چشم این مردم تو رو پنهون نمی کردم
تو رفتی بعد تو حالم یه حالی مثل مردن بود
تو هم تنها شدی اما کجا حالت مثه من بود
اگه دلگیری از دنیا منم مثل تو آشفتم
ولی من جای تو بودم به مردم راست می گفتم
یه دردی سوخت تو سینه ام که تو از خاطرم بردی
من اون زخمی رو خوردم که تو از حس کردنش مردی
تقاص دل کشی های یه آدم تو همین دنیاس
بذار ما رو بسوزونن جهنم تو همین دنیاس
تو رفتی بعد تو حالم یه حالی مثل مردن بود
تو هم تنها شدی اما کجا حالت مثه من بود



دانلود