دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

بیداری اسلامی (Islamic Awakening)

یکی از شعرای انقلابی مصر هشام الجخ چندی پیش سروده ای تقدیم امت اسلام کرده که واقعا تکان دهنده هست. مراسم در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار شده بود. در خیلی از بیت ها حالت گریه بهش دست می ده... به قول یکی از بچه ها که تخصص عربی داره شاهکار هست ابیاتش. من خودم هر وقت گوش می کنم برام تازگی داره و خیلی لذت می برم.

کلیپ زیر قسمتی از اشعارش هست که در جمع صدها نفری و در حضور اساتید دانشگاه خونده و روی کلیپ عکس هایی از جنبش بیداری اسلامی در کشورهای عربی و کشورهای غربی  در حال رخ دادن است.

 



دانلود


در ادامه این قصیده به طور کامل آورده شده است.

ادامه مطلب ...

عید غدیر مبارک

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین...

این جمله رو امروز خیلی ها به من گفتن...


امروز بهترین روز زندگی من هست.

امروز در روز عید غدیر و ولایت امیرالمومنین وقتی که سخت مشغول پذیرایی از مهمونای حضرت بودم که به نشانه بیعت با ولایت منزل ما رو نورانی کرده بودند بهترین خبر عمرم رو شنیدم....

اولین کاری که کردم سجده شکر بود...

حالم منقلب هست نمی دونم چی بنویسم. خدایا شکر...

باید برم به بقیه مهمونا برسم