دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

بچه محله امام رضایم

به مناسبت میلاد امام رضا (ع)و سفر مقام معظم رهبری به قم یه کلیپ طنز و قشنگی به نام بچه محله امام رضا رو که یکی از شعرای خراسان که در حضور رهبر خونده، براتون گزاشتم. دانلود کنید و لذت ببرید



دانلود(7mb)

کلیپ خوش آمدید احمدی نژاد در لبنان

چند روز پیش که احمدی نژاد رفته بود لبنان بچه های حزب الله یه سرود براش خوندند که خیلی قشنگ بود. واقعا تاثیر گذار بود. خدا یاریشون کنه یه تنه جلوی اسرائیل واستادن. راستش دلم خیلی سوخت. سوزناک بود و یه حزن خاصی تو صداشون هست. احساس می کنم برادرانم هستند...




اینم لینکش:


دانلود(26mb)



سید حسن نصرالله هم به فارسی خوش آمد گوی کرده:


دانلود(3.5mb)

نماینده زن:خواستگارانم سر من دعواکردند

مجله «همشهری ماه» در شماره مهر ماه خود مصاحبه ای خواندنی با لاله افتخاری نماینده حامی دولت در مجلس داشته است.

                                                 

                                

به گزارش فرارو بخش های خواندنی این مصاحبه به این شرح است:

* الان یادم نیست که چند خواستگار داشتم. اما یادم هست که خیلی زیاد بودند وحتی باهم دعوا می کردند.

* یک بار دو تا از خواستگار هایم باهم به منزل ما رسیدند.این دو بیرون در حسابی باهم دعوا کردند.

* این قدر دعوای آن دو بالا گرفت که خانواده من را به هیچ کدام از انها نداد.

* بنده با نظر خانواده ازدواج کردم وهمیشه نظر انها برای من مهم بوده است.

* شروط ازدواج من ایمان ساده زیستی و ولایتمداری بود.

* در کنار شرایطی از قبیل ادامه تحصیل دختران وعدم تمکن مالی بسیاری از پسران، حاکم شدن دیدگاه های جهانی فمنیستی در جامعه نیز از عوامل اصلی افزایش سن ازدواج در دختران شده است.

* مهم ترین راه برای افزایش ازدواج در جامعه، تولید شغل است.

* پدیده چندهمسری در جامعه وجود دارد. ما در لایحه خانوداه خواهان ساماندهی این مساله بودیم.

تا این جاش درست؟

خب منم مثل شما گفتم این خانوم حتما کمالات ظاهری و غیره ای داره که نصف شهر رو حیران و دیونه کرده بوده و به خودشون سرشون دعوا بوده!

یا شایدم از ستاره های سینمای هالیوود بوده و...

نمی دونم چرا این خانوما این همه اصرار دارن از خودشون تعریف کنن!؟ حالا در هر مقام و منصبی که باشن فرق نداره براشون



البته این یه شوخی بود. کسی یه وقت به دل نگیره....

سید حسن نصرالله کجاست؟

چند روزی هست که آقای احمدی نژاد رفته لبنان اما صاحب خونه جنوب لبنان که همون سید حسن نصرالله باشه معلوم نیست کجاست!

خیلی عجیب هست چون که خود سید حسن نصرالله مردم رو دعوت کرد که به استقبال احمدی نژاد بیان و مراسم باشکوه باشه اما خودش نیامد!!


اگه کسی علتش رو می دونه به ما هم خبر بده

معاون وزارت «فرهنگ» و ارشاد اسلامی: شما غلط می‌کنید

محمد علی رامین در این مصاحبه رادیویی که در شامگاه چهارشنبه هفته گذشته و به‌صورت تلفنی با رادیو گفتگو انجام داده در محضر شنوندگان، چندین بار به مجری و دست‌اندرکاران این برنامه و رسانه‌هایی که سخنان وی را منتشر کرده‌اند توهین می‌کند. می تونید از لینک زیر دانلود کنید و خودتون گوش بدید. مشاور فرهنگی که این باشه وای به حال بقیه...





دانلود

باید رفت

... و باید رفت

باید رفت و نماند

 فقط باید رفت. باید از این شهر رفت. دور باید شد از این شهر غریب...

سکه ما پیش این مردم خریدار نداره. ما آدمای عجیبی هستیم براشون!

برام جالبه که کلمه سید براشون چقدر جالب هست! همچنین عجیب؟!

واقعا ما به کجاها رسیدیم...

باید رفت...

عجب فصلیه پاییز

کوچکتر که بودم از پاییز بدم میامد. دبیرستان که رفتم حس کردم پاییز یه کمی دلگیره. دانشگاه که رفتم دیدم قشنگ تر از پاییز هیچ مقطع زمانی نیست. برگ های خشک و هزار رنگ که روی زمین می ریزند و زیر پای تو آروم می گن: خش...

نه! شایدم می گن: آخ...


درخت ها هم دیگه اون موجودات سابق نیستند. کم کم انگار دارن لخت می شند! دارن می گن هر چی دارم مال تو. سهم من از دنیا همین چندتا دونه برگ هست که اونم برای تو

خودشون رو سبک می کنند. مثل اینکه کچل شدن! انگار غم شادی دارند!!

آره غم شاد!

هر چی داره باخته. هر چی داره رو ریخته به پات...

آره دیگه؛ درختا همشون عاشق شدن!

حالا دیگه پاییز فصل از بی قراریه من شده

پاییز فصل عاشقی درختاست...


السلام علیک یا حضرت معصومه

سلام به همه دوستان
در جوار حرم حضرت معصومه(س) دعا گوی همه شما  هستم.
 

 

کلیپ بامزه

یک کلیپ هست که برای سال گذشته هست. مربوط می شه به احمدی نژاد و موسوی و کروبی که با فیلم اخراجی ها میکس شده و خیلی جالب هست. آدم رو به یاد اون روزا می اندازه. حجمش یه کم بالاست حدود 12 مگابایت. اینم لینکش




دانلود