دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

به بهانه بهار... (دانلود آهگ بهار بهار)

داره بهار میاد...
هوای بوی میده. فقط یه مسافر می دونه بوی بهار یعنی چی!
بچه بودم، توی یه مغازه ای که لوازم نقاشی می فروخت روی دیوار این تابلو رو دیدم که نوشته شده بود: "زندگی حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد"
مدت ها به معنی این جمله فکر کردم. بعدها فهمیدم سهراب کی بود. 
چندین سال گذشت و در فکر این جمله بودم تا در اوج جوانی و در بهار سال نو با اعماق وجود حرف سهراب را حس کردم. از اون به بعد وقتی می گویم زندگی حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد وجودم یک جوری می شود.
این ترانه زیبا رو هم وقتی برای اولین بار و دومین بار و ...بار شنیدم حس عجیبی از جنس پرنده مهاجر بهم دست می ده. گفتم از همین جا تقدیم کنم به همه کسانیکه حس دارن، حس پرنده مهاجر و حس بهار...




ادامه مطلب ...

آقای حسن روحانی، حرف هایتان از جنس هاشمی 88 است!

در خبرها آمده امروز آقای حسن روحانی (همان کسی که در جریان مذاکرات هسته ای قرار داد ترکمان چای را برای ملت ما به ارمغان آورد!) افاضاتی کرده اند و گفته اند: 


"وقتی در جامعه اقدامی خلاف قانون انجام می‌شود و مردم واکنش نشان نمی‌دهند، نشانه فقر سیاسی و فرهنگی و موضوعی بسیار خطرناک است"


همین حرف زشت ایشان باعث شد چند سطری را به نگارش در آوریم.


آقایی که هم اسمت روحانی هست و هم لباست روحانی! مردم اگر حرفی نمی زنند به ولی فقیه شان تاسی کرده اند. آنجا که آقا فرمود از اختلافات پرهیز کنید تا مسولین در فضایی آرام کشور را پیش ببرند. وگرنه یک کارگر ساده و روستاییان ما فهم سیاسی شان در پیروی از ولایت فقیه از شما بالاتر است. همان هایی که شما آنها را فقیر سیاسی خوانده اید. 


موضوع خطرناک این است که شما مثلا خواص ( که شما را خواص نمی دانیم!) از مردم در تابعیت از ولی فقیه بسیار عقب مانده اید. 


در ادامه ایشان در دانشگاه تهران گفته اند:


" اگر چه افق پیش رو از دید برخی از نخبگان و دانشجویان، مبهم و غیر شفاف است، اما خواهان ایجاد فضایی پر نشاط در دانشگاه‌های کشور هستم"


آقای روحانی آیا افق مبهم است!؟ کدام نخبگان افق ما را مبهم دیده اند؟ آیا منظورتان از نخبگان آقای هاشمی رفسنجانی ور دیگر اعوان و انصار ایشان است؟ این چه ترسیمی است که شما از آینده در مقابل دانشجویان و جوانان و آینده سازان کشور از آینده و کشورشان داشته اید؟ 


آیا این همان چیزی است که رهبری از ما خواسته است؟ 


در ادامه گفته اند:


"در فضای نامناسب و غیرعادلانه فقط گروه معدودی سود می‌برند و عمده مردم زیان خواهند دید؛ لذا باید با حاکم کردن فضای مناسب مانع منتفع شدن گروهی خاص شویم و زمینه را برای نفع اکثریت مردم و کشور فراهم کنیم"


دولت احمدی نژاد به هر اندازه که بد باشد و از دید شما زشت کاری کرد که امثال شماها و هاشمیست ها و پول پرستان به شدت ضربه خوردند و خوب یا بد همین قشر محروم جامعه بودند که ندای وی را لبیک گفتند. فضای نامناسب در دوران شما بود که هاشمیست ها کشور و بیت المال را دریده بودند و اکثریت زیان می دیدند. حافظه تاریخی مردم آنقدر که فکر می کنید ضعیف نیست!


هنوز خاطره قرار دادهای ننگینی که با غرب بر سر مسائل هسته ای مان رقم زده بودید از خاطرمان پاک نشده است. کاری کردید که تا تاسیسات هسته ای ما را پلمب زدند! شما مسولین تیم مذاکره کننده بودید! پرونده مدرک شما و رفت آمدهای شما در آن مقطع با انگلیس! هنوز یادمان نرفته است. همین احمدی نژاد بود که این ها را رو کرد. یادتان نرفته که از ترس احمدی نژاد آن روزها لب به سخن باز نمی کردید مبادا که به عنوان... گرفتار شوید همانطور که دوست شفیقتان آقای موسوی (مربوط به پرونده هسته ای) به عنوان جاسوس به دست احمدی نژاد گرفتار شد ولی به حمایت هاشمی رفسنجانی از زندان درآمد!!! 


سخنان امروزتان در مورد دانشگاه و فضای مبهم آینده و وارد شدن دانشجویان به صحنه انتخابات و دادن نشاطی که مد نظر شماست! و حرف های دیگرتان ما را بسیار نگران کرد! چرا که حرف ها شما شبیه به حرفای رئیس تان در تشخیص مصلحت نظام در ایان نزدیک به انتخابات 88 می باشد.


زودتر به خود بیایید و دست بردارید. مردمی که شما آنها را فقیر سیاسی خواندید اتفاقا بسیار نظریه پرداز هستند ولی بر عکس شما گوش به فرمان ولی فقیه شان هستند و فتنه امثال بعضی ها را خنثی خواهند کرد و صد البته که حافظه تاریخی شان هنوز بسیار قوی است.


وسلام


-------------------

برچسب ها:

ولی فقیه، حسن روحانی ، نخبگان و دانشجویان،  هاشمی رفسنجانی، احمدی نژاد، هاشمیست ها