دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

یا علی...

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد...



یا علی


------------

پی نوشت:


یا زهرا...

یا حسین...

یا امام رضا...

یا اهل بیت النبوه

یا امام رضا

دل من گم شد ! اگر پیدا شد

بسپارید امانات رضا 

و اگر از تپش افتاد دلم 

ببریدش به ملاقات رضا 

از رضا خواسته ام بگذارد 

که غلامش بشوم 

همه گفتند محال است ولی 

دلخوشم من به محالات رضا 

  

یک سال پیش همین موقع ها بود که آمدیم مشهد و خدمت امام رضا. یه قرار هایی گذاشتیم و یه چیزایی خواستیم. دقیقا یه سال گذشت و دوبار دعوت شدیم خدمت امام رضا برسیم. خواب بودم! با صدای زنگ موبایل از خواب بیدار شدم. صدا گفت می ری مشهد؟! 

تو خواب و بیداری گفتم بله! 

خیلی دلم می خواست برم مشهد اما جور نمی شد. ولی خب دعوت که بشی این جوری دیگه...   

اینجا مشهد حریم امن ملکوت بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع)
به یاد همه دوستان هستیم....

امام زمان

یه رفیقی دارم علی آقا!

بچه ولایی و با خدا

رفته بود استخدام بشه یه جای دولتی البته با کلی امتحان کتبی و این چیزا

قبلا ازش تحقیقات به عمل آمده بود. تو جلسه مصاحبه با حراستی ها بهش گفته بودن شما استخدام هستی و مشکلی نداری

بعد یه کم باهاش درد دل کرده بودند حراستی ها. از این زمونه و این مردم و فساد و این چیزا

بعدش می گن باید امام زمان بیاد همه چی رو درست کنه!

این علی آقای ما یهو می گنه نه! برای چی امام زمان بیاد؟!!

یهو این حراستی ها می گن یعنی چی؟ شما قبول نداری که باید امام زمان بیاد؟

علی می گه نه قبول ندارم!

حراستی ها انگار که برق گرفته باشتشون و شک کرده باشن به دوست ما هاج و واج مونده بودن چی بگن

علی می گه مگه امام زمان مسول پاک کردن بد کاری و گندکاری ماست؟!

چرا ما خودمون رو رها کنیم و هر کار بدی بکنیم و بگیم امام زمان بیاد درستش کنه؟

خلاصه خیلی چیزای دیگه...

دیگه نمی دونم باید چی بگم!

اس ام اس روز مهندس

بیل و کلنگ و کاردک / سیمان و سنگ و آهک

آسفالت گرم و غلتک / روز شما مبارک!


این روز رو به همه مهندسان بی کار و با کار، اونایی که حقوق سر ماهشون450 هزار تومنه و البته با مدرک مهندسی!

اونایی که دولت خودشو کشته و 350 هزار تومن عیدی داده و هر چی مهندسی می کنن می بینند نمی تونن با این پول حتی آجیل بخرن چه برسه به چیزای دیگه

اونایی که هر چی مهندسی کردن نفهمیدن چی شد که یهو این جوری شد!

اونایی که هر چی با خودشون حساب کتاب کردن و مهندسی به خرج دادن آخرش نفهمیدن چرا یه شلوار معمولی باید قیمتش 120 هزار تومن باشه!

اون مهندسایی که هر چی ریاضی تو دانشگاه خوندن رو بکار گرفتن و هی حساب کتاب کردن اما بازم نفهمیدن چه طور پنیر 2200 تومانی در عرض یه هفته 500تومن گرون می شه ولی باز می گن تورم کمتر از 10 درصد هست!!!

تبریک می گیم به اون مهندسایی که حقوقشون از نگهبان دم در کمتر هست!!! 

تبریک ویژه می گم به همه دانشجویان مهندسی و بهشون لبخند معنی داری می زنم که الان با ذوق و شوق تمام همدیگه رو مهندس صدا می کنن (مثل قبلنای خودمون) ولی قافل از اینکه وقتی از دانشگاه آمدن بیرون دنیا یه جور دیگه ای هست...


اما خدا به دادت برسه مهندس!

ریاضی که مسلط شدی و سر از دو دوتا چهارتا در آوردی خیلی کارت سخته!

خلاصه روزت مبارک مهندس!