دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

پایان نظر سنجی یازدهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری

با پایان یافتن انتخابات ریاست یازدهمین دوره ریاست جمهوری نظر سنجی ما هم پایان یافت و 1014 نفر در این نظر سنجی شرکت نمودند. از همه کسانیکه در این نظر سنجی شرکت کردند کمال تشکر را دارم و از اینکه به این وبلاگ اعتماد کرده و نظر خود را اعلام نمودید واقعا متشکرم.

اگر چه نتیجه نظر سنجی ما با آنچه که در واقع اتفاق افتاد متفاوت است ولی بیانگر نظر بسیاری از هموطنانم بود. از همه شما دوستان صمیمانه تشکر می نمایم.

از خداوند متعال می خواهم که خیر و سعادت را برای کشورم رقم بزند و امیدوارم آقای حسن روحانی انتقام از مذهبی ها و مخالفان خودش در ادارات دولتی و خصوصی نگیرد چرا که از همین الان پیش بینی بنده این خواهد بود که تیم هاشمی رفسنجانی که به شدت در کمین بودند و بالاخره توانستند روحانی را با هزاران ترفند به قدرت برسانند انتقام سختی از مخالفان هاشمی و خودش خواهد کشید.

به امید روز و روزگاری بهتر و اسلامی تر برای این مرز و بوم

فعلا یا حسین


برای دیدن نتایج این نظر سنجی کلیک کنید

آقای قالیباف حرف هایتان بوی فتنه 88 می دهد!

قالیباف:
25 خرداد روز پایان دادن به ظلم دروغ و ریا در کشور  (به نقل از خبرگزاری مهر)

روز گذشته آقای قالیباف در شهر کرج گفته اند که فردای بعد از انتخابات روز پایان دادن به دروغ و ریاکاری است!!!
این حرف ها ما را یاد حرف های موسوی در سال 88 می اندازد که ذکر لبش شده بود دروغ دروغ دروغ...
دقت کنید!
اگر فردای انتخابات مردم شخص دیگری را انتخاب کردند و شما انتخاب نشدید چه کار می کنید؟ با این طرز تفکر شما یعنی دروغ و ریا ادامه خواهد داشت؟ موضع شما آنگاه چیست؟ شما که می گویید اهل جهاد هستید! حرف های شما نگران کننده است آقای دکتر قالیباف!
فیلم تبلیغاتی شما علارغم اینکه بسیار ماهرانه تدوین شده بود اما نشان از خیلی چیزها می داد که این گفته شما که خود را پایانی بر دروغ و ریا می دانید و خود را منزه از دروغ و ریا کاری می دانید در مجوع سیگنال های خاصی را منتشر می کند!
آقای سردار قالیباف بیشتر دقت کنید. ما از فردای بعد از انتخابات شما نگرانیم...

400 میلیون پیامک تخریبی علیه جلیلی! عقبه این آتش تهیه عظیم کجاست؟

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس در سخنانی صریح جریات سازش‌کارانه دولت اصلاحات در قبال پرونده هسته‌ای ایران را فاش کرد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین نشست بزرگ بصیرتی شهر شال چهارشنبه شب با حضور گسترده اقشار مردمی در مسجد جامعه شهر شال برگزار شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شخصیت سعید جلیلی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری و ارایه‌دهنده گفتمان ناب مقاومت را مورد تحلیل قرار داد و تصریح کرد: حداد عادل و سعید جلیلی مروجان گفتمان مقاومت بوده و امیدواریم تا بقیه اصولگرایان نیز بتوانند به اجماع و نظر واحد دست پیدا کنند.


 حسینی با هشدار نسبت به تخریب گسترده جلیلی طی روز‌های اخیر در داخل و خارج اشاره کرد و افزود: 400 میلیون پیامک تخریبی طی‌ روزهای اخیر علیه سعید جلیلی منتشر شده است.


 وی به اظهارات برخی سران استکباری و مخالف با اهداف نظام اسلامی در خصوص کاندیداتوری جلیلی اشاره کرد و افزود: اوباما رئیس جمهور آمریکا طبق اذعان خودش جلیلی را خطر‌ آفرین برای منافع آمریکا دانسته و در ادامه وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفته که اگر جلیلی حضور یابد گفتمان مقاومت تقویت شده و سلطه اسرائیل بر منطقه به پایان می‌رسد.


ادامه را در فارس بخوانید

منظور از کار اجرایی چیست؟ چند درصد از کار رئیس جمهور پل سازی و درخت کاری و آسفالت معابر است؟!

در مطالبی که در وبلاگی می خواندم نویسنده به مخاطبین خود القاء کرده بود چون فلان کاندیدا احتمال رای آوردنش بیشتر پس به او رای دهیم ولو اینکه می دانیم کس دیگری اصلح است!؟ این بود که لازم دیدم چند سطری در این باره بنویسم.


یادمان باشد ما مامور به انجام وظیفه و تکلیف هستیم نتیجه با خداست. اینکه برای مثال سلمان چون رای نمی آورد پس ما به کمیل رای دهیم بسیار غلط است. در حالیکه می دانیم از سخنان علی(ع) اینگونه بر می آید که سلمان اصلح است. فردای قیامت ببینید آیا می توانید جواب خدا را اینگونه بدهید؟

می گویید کار اجرایی!

برادر و خواهرم کار اجرایی به معنای پل سازی و جاده سازی نیست! اینها کار معاونت وزیر مسکن و شهرسازی است. یعنی اگر کسی بهترین شهر ساز و درخت کار و جاده و پل ساز باشد آن هم نه فقط برای پاتخت نشینان بلکه برای کل ایران می تواند سمت معاونت عمرانی وزیر مسکن را داشته باشد.

رئیس جمهور پستی سیاسی است! رئیس جمهور مجری قانون اساسی و مصوبات مجلس و نهادهای قانونی و... می باشد. انصاف دهید چند درصد کار رئیس جمهور پل سازی و درخت کاری و آسفالت خیابان هاست؟!

این وظایف کارهایی خدماتی و مخصوص شهرداری هاست. شان رئیس جمهور بالاتر است. رئیس جمهور کسی است که وجهه بین الملی داشته باشد. کسی است که دولت مرد باشد. در وزارت خانه های مختلف کار کرده باشد. در جلسات کلان کشور و تصمیم گیری های کلان کشور تاثیر گذار بوده باشد.

این که صرفا کسی که برای اهالی پایتخت پل و جاده و دریاچه و پارک ساخته است و با پول های بسیار بسیار بسیار کلان شهرداری که بسیار راحت الوصول است بدون حساب و کتاب خرج کند نمی تواند صاحب مقام رئیس دولت دانست. 

احمدی نژاد هم شهردار خوبی بود. بسیار خرج کرد و درخت کاری و جاده سازی کرد آیا رئیس جمهور سیاسی خوبی هم بود؟

پاسخ همه ما در کل هشت سال خیر است!


دقت کنیم...

با انصاف و  دیده تدبیر نگاه کنیم. نگذاریم با شعارهایی که تاریخ انقضای آن یک روز بعد از انتخابات است فریب بخوریم و فردای قیامت مسول باشیم.

جلیلی مظلوم تر از همیشه...

هجوم بی سابقه و به یکباره علیه سعید جلیلی نشان دهنده اوج گیری ایشان در قلب ملت است. آنجا که سران زور و شیوخ قدرت از مجمع تشخیص مصلحت قدرتشان نقشه ها کشیده و به روش های ناجوانمردانه ای دست می زنند.

چندی است که شبه بر جان مردم انداخته اند که سعید جلیلی همان احمدی نژاد است و راه او را می رود! ایشان خودشان بارها این موضوع را رد کرده اند و صد البته بسیار واضح است که این نیز یکی از شگردهای شیوخ قدرت است چرا که با این گرانی ها و آشفتگی اوضاع کسی احمدی نژاد را قبول ندارد تا اینکه در خبرها آمد آقای حجت السلام رسایی نمایند مجلس در رشت عنوان کرده است که یکی از شروط احمدی نژاد در زمان قهر کردن و خانه نشینی برای آقا این بوده است که جلیلی را از سمت دبیر شورای عالی امنیت ملی بردارد! 

از همان زمان که انحراف در احمدی نژاد پدیدار شد جلیلی خاری در گلوی فتنه و جریان انحرافی بود...

از دیروز به شدت شایعه کرده اند که جلیلی کنار می رود. در یکی از روزنامه های وابسته به کارگزاران خانوادگی! نوشتند که جلیلی کنار می رود و بعد از آن پیامک های زیادی فرستادند و سعی کردند امت حزب الله را نا امید کنند. اما غافل از آنند که اگر خواست خدا دستی را بلند کند هیچ قدرتی نمی تواند محبت وی را از دل مردم خارج کند. 


سر انجام ستاد انتخابات سعید جلیلی اعلام کرد:

 جناب آقای دکتر سعید جلیلی با صلابت و نشاط برای پاسخ به خیل عظیم مشتاقان و دوست‌داران این گفتمان تا پایان در صحنه‌ی رقابت‌های انتخاباتی باقی خواهد ماند.

این مثلا عملیات کور روانی شیوخ قدرت و ثروت انشاءالله با توجه و درایت مردم نقش برآب شده و خداوند قلوب مردم را به سمت ایشان متوجه خواهد کرد.


برادر سعید،

افتخار می کنم امروز  کسی مورد علاقه من است که لحظه ای اطاعت از ولایت مطلقه فقیه غافل نمی باشد.

چه کسانی از رئیس جمهور شدن جلیلی وحشت دارند؟

نامه امام(ره) که می فرمایند:

"هرگاه دیدید دشمنان از شما تعریف کردند معلوم می‌شود عیبی در کار است و هر گاه دیدید که دشمن از کار شما ناراحت و عصبانی است بدانید درست عمل کرده اید." (صحیفه نور،ج17،ص250) 



*ابراهیم نبوی(ضدانقلاب خارج نشین):  باید به هر قیمت شده مانع روی کار آمدن موجود خطرناکی مانند سعید جلیلی و یا نامزدهایی مشابه او شویم.


 * مسعود بهنود(روزنامه نگار فراری و کارشناس BBC) : مصمم هستم مانع رییس جمهور شدن جلیلی شوم.


 * علیرضا نوری‎زاده(ضد انقلاب و کارشناس شبکه VOA): ریاست جمهوری جلیلی برای ما فاجعه‌ است.


 * اکبر گنجی(ضد انقلاب فراری): با رئیس‌جمهور شدن جلیلی چه از ایران باقی می‌ماند؟ 



* سارا زرتشت(فعال رسانه ای ضد انقلاب) در سایت جرس: سعید جلیلی بسیار خطرناک است.


 * حسن فرهنگی(فعال سیاسی ضد انقلاب): مقاومت یعنی به استقبال جنگ رفتن که سعید جلیلی قصد آن را دارد.


 * یورونیوز: جلیلی در برابر غرب ایستادگی خواهد کرد.


 * ان بی سی نیوز: سعید جلیلی، محافظه کار تندروی نزدیک به آیت الله خامنه ای، کسی است که با رویه ی خود تا کنون اجازه نداده است تا مذاکرات با نتیجه مطلوب دنبال شوند!"


 * روزنامه صهیونیستی جروزالم پست: نفوذ جلیلی در مذاکرات هسته ای، وی را به عنوان گزینه ای معرفی می کند که احتمال ریاست جمهوری وی نیز برای غرب دلهره آور است.


به نقل از پایگاه 598

تحلیل نظر سنجی بعد از مناظره سوم!

سومین مناظره که در جمعه 17 خرداد اتفاق افتاد بسیار جالب و تامل برانگیز بود. مناظره ای که باعث شد برخی ادعاهای نامزدها برملا شده و راستی و یا دروغ بودن آن افشا شود. به نظر بنده اگر کسی با دید بی طرفی و انصاف این مناظره را نگاه می کرد می توانست به راحتی کاندیدای اصلح را انتخاب کند. کسی که به هیچ کاندیدای دیگری توهین نکرد و در باره برنامه های خودش و رد نظر دیگران که به دروغ می پرداختند صحبت نمود.

مثلا وقتی آقای روحانی گفت که چه کسی بود که می گفت باید گذاشت دانشجویان به خیابان بیایند و بعد به صورت گاز انبری آنها را مورد حمله قرار داد! (منظورش قالیباف بود که در آن زمان رئیس پلیس کشور بود!) کسی که هنوز هم از دخالت نظامیان در اقتصاد کشور حمایت می کند. آقای قالیباف در مناظره اول به صورت ضمنی در مقابل آقایان عارف و روحانی و حتی محسن رضایی از دخالت نظامیان در امور اقتصادی حمایت کرد. گواه آن پروژه های کلان عمرانی در تهران هست که تهرانی ها با نگاهی گذرا بر تابلو های پروژه ها می توانند موضوع را به راحتی درک کنند.

همچنین وقتی آقای روحانی گفت چه کسی بود که در سایت تابناک پرونده های هسته ای سری نظام را افشاء کرد؟! (خطاب به محسن رضایی) 

نقدهای بسیار تند و زیبایی نیز به آقای روحانی و عارف شد که در این مقال جای بازگو کردن آنها نیست. 

از نکات بسیار جالب دیگر این مناظره گفتگوی قالیباف با ولایتی بود که حرف های نادرست ولایتی به شدت! آشکار شد و از مصادره کردن زحمات رزمندگان به نفع آقای ولایتی جلوگیری به عمل آمد!

اطلاعات غلطی که آقای ولایتی از دوستانش گرفته بود به شدت باعث ضایع شدن ایشان شد و نشان داد اطلاعات درستی از اوضاع کشور ندارند.

اما به نظر بنده متانت و زیبایی کلام آقای حداد عادل و آقای سعید جلیلی در مقابل تند روی ها  و بر ملا شده دروغ های دیگران بسیار جالب بود و یک بار دیگر پاک دستی و اخلاق اسلامی را به نمایش گذاشتند.


نکته بسیار زیبا اینجاست که بعد از مناظره جمعه بعد از ظهر در این نظر سنجی که در وبلاگمان قرار داده یودیم به شدت رای آقای حداد بالا رفت در حالیکه قبل از مناظره رای ایشان در حد کمتر از 20 رای بود!


همچنین از آنگ رای دادن به آقای قالیباف کاسته شد و فاصله ایشان تا آقای جلیلی در حال افزایش است!


رای آقای سعید جلیلی نیز همچنان با رشد بیشتری در حال افزایش است.


انشاءالله آقای دکتر سعید جلیلی را همچنان خداوند محبوب قلوب ملت ایران گرداند و شایستگی این را داشته باشد که نماینده 75 میلیون ایرانی در دنیا تحت لوای ولایت مطلقه فقیه که تکیه ایشان نیز بر همین امر است به ملت ایران خدمت نماید.




برای دیدن آخرین نتایج نظر سنجی کلیک کنید

برای شرکت در نظر سنجی در قسمت سمت راست زیر آمار کاندیدای خود را تیک بزنید


رهبر انقلاب در مورد عقب نشینی های هسته ای در دوران اصلاحات چه فرمودند؟

در پاسخ به نظر بعضی از دوستان که گفتند عقب نشینی آقای حسن روحانی در موضوع هسته ای مورد تایید بوده بر آن شدیدم  قسمتی از سخنان حضرت آقا رو برای دانلود قرار بدیم که ببینید بعضی ها دروغ می گن و اصلاحات ما رو به کجا کشاند که تاسیسات اتمی کشورمون رو آمریکایی ها پلمپ کردند! ولی امروز به لطف حضرت آقا و فرزندانشون امروز هزاران سانتریفوِژ در حال چرخش هست.





مناظره ای که در شان رئیس جمهور کشورم نبود!

مناظره دیروز اصلا مناسب و در شان ریاست جمهوری کشور اسلامی ایران نبود. مخصوصا قسمت سوالات بلی خیر و مسخره تر از آن عکس هایی که مجری به کاندیداها نشان می داد!

بیشتر شبیه مسابقه هفته بود تا مناظره تلویزیونی! همان دیشب هم اس ام اس مناظره به دستم رسید که نوشته بود:

مرحله بعدی مناظره تلویزیونی کاندیداها:

گاز زدن سیب آویزان از سقف استودیو!



متاسفانه عکس هایی هم که نشان داده می شد مناسب نبود مخصوصا عکس معدن یوتای آمریکا که همه کاندیداها به اشتباه فکر کردند معدن کشور خودمان است. البته عیب نیست که کسی نداند گودالی مخروبه متعلق به کجاست اما اون چند هزار کارشناس و روانشناس صدا و سیما حتما می توانستند پیش بینی کنند که هیچ آدمی نمی تواند حدس بزند آن گودال مخروبه متعلق به کجاست و باعث توهین و هتک حرمت به کاندیداهای کشورمان نشود.

واقعا تاسف برانگیز بود این طرز برخورد صدا و سیما و من به عنوان یک ایرانی از این طرز برخورد با کاندیداهای کشورم حتی آنان که مخالفشان هستم ناراحت و غمگین شدم.

باشد که فردا از دیروز بهتر باشد



آخرین نظر سنجی انتخابات 24 خرداد 1392!

از آنجا که به هیچ نظر سنجی اعتماد نداشتیم خودمون یه نظر سنجی گذاشتیم! شما هم لطف کنید با یک کلیک نظرتون رو اعلام کنید تا بقیه هم یک مقیاسی دستشون بیاد!




برای مشاهده نتیجه نظر سنجی کلیک کنید





برای شرکت در نظر سنجی در قسمت سمت راست زیر آمار کاندیدای خود را تیک بزنید


-------------------------------------------------------------------------------------------------

تعداد شرکت کنندگان تا 1392/03/16 ساعت 10:10 شب


350 نفر


رتبه اول دکتر جلیلی


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تعداد شرکت کنندگان تا 1392/03/11 ساعت 10 صبح


145 نفر