دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

میلاد امام رضا (ع) مبارک

فردا تولد امام رضا (ع) هست. امامی که ما ایرانی ها خیلی از نعمت کنارش بودن بهرمند هستیم. امامی که هیچ ایرانی نیست که کارش یه بار بهش نیافتاده باشه و جواب نگرفته باشه...

امامی که خیلی مهربون هست امامی که هر چی داریم از اون داریم. خودم به شخصه هر چی دارم دارم بدون اغراق از امام رضا دارم. گره های بزرگی توی زندگیم بوده که این آقا بزرگوار با دست یدالهی باز کرده. گره هایی که خودم حتی یک درصد هم فکر نمی کردم حل بشه حتی یه ذره هم احتمال نمی دادم قابل گشودن باشه... 

نمی شه توضیح داد چون کلمات قادر به بیان اون نیستند. شما خودتون بهتر از من این آقا رو می شناسید...



عبدالرضا هلالی و حامد زمانی دکلمه ای رو با هم خوندن در باره امام رضا(ع) که خیلی قشنگ هست و دل آدم رو می بره به صحن و سرای امام رضا...

اگه دلتون شکست ما رو هم دعا کنید...


یکی میگه با فریاد راه میندازه داد و بیداد بچمو آقا شفا داد نو صحن گوهرشاد

 یکی که دلش شکسته گوشه ی صحنت نشسته دخیلِ درداشو بسته عاشق دلخسته

 نشون به این نشونه صدای نقاره خونه منو به تو می رسونه ببین دلم خونه

 میدونم روسیام من اگه بی وفام ولی عشقم اینه عاشق این آقام

 منتظر یک اشارم هرچی که دارم بزارم دلمو زیارت بیارم منی که آوارم

 دلم اگه بی قراره چشام اگه هی می باره ولی دلم غم نداره آقام دوسم داره

 میشه شاهی کنی منو راهی کنی چی میشه به منم یه نگاهی کنی

 هرکی که حاجت روا شد گدا اومد پادشاه شد عاشق آقام رضا شد خادم آقا شد

 منم اومدم گداشم کفتر گنبد طلاشم ایشالله حاجت رواشم خادم آقاشم

خوردم آب و دونت که شدم دیوونت آب زمزم کجا آب سقاخونت


منتظر یه اشارم ..

 هر چی که دارم بذارم...

 دلمو زیارت بیارم....

 منی که اوارم...

 دلم اگه بی قراره 

 چشام اگه هی می باره..

 ولی دلم غم نداره 

 اقام دوسم داره؟؟؟؟؟؟؟

 میشه شاهی کنی منو راهی کنی

 چی میشه به منم یه نگاهی کنی




دانلود



پست مرتبط

دانلود صلوات خاصه امام رضا(ع)

آقای اماکن نیروی انتظامی، آقای قانون گذار و ناظر بر اجرای اون، آقای مسول فرهنگ و... کجایید؟

چند روز پیش رفته بودم آرایشگاه

معمولا وقتی می رم که آرایشگاه خالی باشه و راحت باشم البته بنا به دلیلی که در ادامه متوجه می شید! اون روز هم وقتی دیدم کسی نیست رفتم توی آرایشگاه و آرایشگر که مرد جوونی بود به خشرویی دعوت کرد که روی صندلی بنشینم. صدای ضبط مغازشم بلند بود. یه خواننده زن می خوند. همین طور که مشغول اصلاح شد بهش گفتم اون ضبط رو خاموش کن. یهو برگشت گفت من با این خواننده روحیه می گیرم نمی تونم خاموش کنم!

بهش گفتم پس یه خواننده مرد بزار از همین ها که توی تلویزیون می خونند. گفت من همین رو دوست دارم نمی زارم!! اگه دوست نداری برید! مغازه ملک شخصی هست!

گفتم مغازه ملک شخصی نیست وقتی که خدمات عمومی می دی. گفت من نمی تونم در خدمتتون باشم! ضبط رو هم خاموش نمی کنم. نمی خواهید برید!

گفتم اگه خاموش نکنی منم می رم.

گفت برو به اماکن بگو! تا حالا ده بار رفتم اونجا گفتن دیگه روشن نکن منم گفتم باشه ولی آمدم مغازه دوباره روشن کردم. می خوای برو همونجا بگو!

توی دلم گفتم واویلاااا ده بار رفته به همین خاطر اماکن بهش گفتن پسر خوبی باش اونم گفته باشه آمده بیرون دوباره همون کار رو انجام داده. دست گل بچه های اماکن نیروی انتظامی گرم!!! چقدر کاراشون و قوانینشون باز دارنده بود که توی مملکت اسلامی خلاف مقررات کسب و کار و اتحادیه و شرع و قانون علیه مشتری رفتار می کنه بازم طلب کار هست!

گفتم پسر خوب من به اماکن کاری ندارم من به فرهنگ و اخلاق کار دارم. خب شما که خدمات عمومی می دی شاید یکی دوست نداره این نوار رو گوش کنه باید بهش احترام بزاری. گفتم یکی از بچه ها تعریف می کرد فامیلشون خارج رفته و بی حجاب هست اما وقتی خونه ما میاد به احترام ما که مذهبی هستیم روسری سرش می کنه اما بیرون قید و بندی نداره. گفتم کاش به اندازه اون زن برای مخاطب احترام قایل بودیم و فرهنگ داشتیم.

گفت من خاموش نمی کنم و نمی تونم درخدمتتون باشم.

گفتم پس می رم!

تند آمد روپوش سلمونی رو باز کنه در حالیکه قسمت هایی از موهام رو زده بود و بقیه اش مونده بود!؟ منم خودم رو جمع جور کردم بلند شم که یهو رفت ضبطش رو خاموش کرد و گفت این دفعه خاموش می کنم ولی دفعه دیگه خاموش نمی کنم!

آقای نیروی انتظامی، آقای ناظر بر قانون، آقای فرهنگ درست کن و مسولش! کجایید؟ به کجا دارید   می رید؟

 


نابغه های اقتصادی احمدی نژاد!

این روزها حال و حوصله نوشتن ندارم!

اما به قول آقای حداد عادل اگر روحانی با این فرمون بره خیلی خوب می شه!

انصافا برخی از وزیرانی که انتخاب کرده لیاقت این سمت رو دارند و رای بی سابقه مجلس به اون ها نشان از این امر می داد. چند روز پیش داشتم توی فایل ها می گشتم. یه کلیپ از یکی از مسولان اقتصادی احمدی نژاد پیدا کردم که خیلی سوژه هست!

به خودم گفتم ببین کیا هشت سال بر اقتصاد کشورمون ریاست و آقایی می کردند! همین بوده که الان شدیم این!

گفتم بزارم شماهم دانلود کنید و لحظاتی بخندید!

وقتی که این مسول اقتصادی حتی نمی تونه یک عدد رو به درستی بخونه. پیش نهاد می کنم حتما نگاه کنید



دانلود