دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

این نامه رو لیلا فقط بخونه...

تقدیم به همسران  شهدا



این نامه رو لیلا فقط بخونه

فقط می خوام که حالم رو بدونه

کلاغ ها اطراف من رو گرفتن

از دور مزرعه هنوز نرفتن

لیلا دارن نقل و نبات می پاشن

تا عشق و خون دو باره هم صداشن

لیلا چقدر دلم برات تنگ شده

نیستی ببینی که سرت جنگ شده

نیستی ولی همیشه هم صدایی

لیلای من دریای من کجایی


♫♫♫♫♫♫


این نامه رو تنها باید بخونی

ببخش اگه پاره و غرق خونه

این نامه آخرمه عزیزم

تولد دخترمه عزیزم

براش یه هدیه کوچیک خریدم

دلم می خواد الان.اونو می دیدم

لیلا به دخترم بگو که باباش

رفتش تا اون راحت بخوابه چشماش

رفتش که اون یه وقت دلش نلرزه

نپره از خواب خوشش یه لحظه


♫♫♫♫♫♫


اگه یه روز این نامه رو بخونی

دلم می خواد از ته دل بدونی

الان دیگه به آرزوم رسیدم

باور نمی کنی خدا رو دیدم



دانلود

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد


غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد
از شما دور شدن زار شدن هم دارد
هر که از چشم بیفا محلش ندهند
عبد آلوده شدن خوار شدن هم دارد
عیب از ماست که هر سال نمی بینیمت
چشم بیمار شده تار شدن هم دارد
چشم بیمار شده تار شدن هم دارد
آنقدر حرف در این سینه ما جمع شده
این همه عقده تلمبار شدن هم دارد
از کریمان فقرا جود و کرم می خواهند
لطف بسیار طلبکار شدن هم دارد
نکند منتظر مردن مایی آقا
این بدی مانع دیدار شدن هم دارد
دلم جز هوایت هوایی ندارد
لبم غیر نامت نوایی ندارد
وضو و اذان و نماز و قنوتم
بدون ولایت صفایی ندارد
دلی که نشد خانه یاس نرگس
خراب است و ویران بهایی ندارد
بیا تا جوانم بده رخ نشانم
بیا تا جوانم بده رخ نشانم
که این زندگانی وفایی ندارد
که این زندگانی وفایی ندارد

دانلود با صدای علی فانی



متن و ترجمه ابتهال حب الحسین وسیله السعداء


به ابی انت و امی یا حسین (ع)



حُبُّ الحُسِین وُسیلةُ السُّعداءِ

وضیاءَهُ قد عَمَّ بالأرجاء

سِبطٌ تَفَرَّعَ مِنهُ نَسلُ المُصطَفى

وَأضَاءَ مِسک بوجهِهِ الوَضَّاء حبُّ الحسین

فَهُوَ الکریمُ ابنُ الکریمُ وَ جَدُّهُ خَیرُ الأنام وسیِّدُ الشُّفَعاءِ


معنی :

عشق حسین راه توسل سعادتمندان است .

و فروغ تابانش سراسر عالم را فرا گرفته است .

او همان نوه ای است که نسل محمد مصطفی (ص) همه از اوست .

هر اقلیم و سرزمینی را چهره ی نورانی اش روشنی بخشیده است .

بخشنده و بخشنده زاده است و جدش سرور عالم و بزرگ پایمردان است .