دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

مرغ همسایه واقعاً غازه؟!

چند وقت قبل جاتون خالی رفته بودم مشهد. یادش بخیر هم زیارت بود هم می خواستم یه بنده خدایی رو ببینم که نشد. تو راه برگشت به تهران سوار اتوبوس شدم. چند دقه بعد یه جون افغانی هم آمد بالا و صاف آمد کنارم نشست! تر و تمیز بود و با کت و شلوار!

سر صحبت رو باهاش باز کردم و دیدم همون شب با هواپیما از کابل آمده مشهد. بنده خدا خیلی ترسیده بود. آخه می گفت هواپیماش ایرانی بوده و چند بار تو آسمون تکون ناجور خورده بوده. از اوضاع هواپیماهای ما خبر داشت. خلاصه تا تهران با ما بود. تو ترمینال جنوب هم که پیاده شد جایی رو بلد نبود. فقط یه شماره تلفن از عموش داشت که براش گرفتم و آدرس پرسید و خلاصه راهیش کردیم رفت.

اما یه چیزایی تو را گفت که خیلی برام عجیب بود. مثلا می گفت پراید تو افغانستان دو میلیون پانصد هزار تومن هست!!!!! همین پرایدی که دوگانه سوزش رو 9 میلیون تومن دارن به مردم غالب می کنند! باور تون می شه!؟

می گفت اولش یه عده خریدند ولی ضرر کردن! چون پراید تو خیابون های درب و داغون کابل زود خراب می شه. می گفت تویوتا بهتره! به هفت هشت میلیون تومن می شه تو کابل بهترین تویوتا رو بخری!!!

داشتم شاخ در میاوردم. آخه چرا تو کشور ما به مردم خودمون این همه گرون می فروشن و به افغانی ها این همه ارزون می دن؟ 

چیز عجیب دیگه ای که می گفت این بود که پول افغانستان چندین برابر پول ما ارزش پیدا کرده!!! این یکی رو هر کاری کرد باور نکردم تا بعدا از دیگران پرسیدم. متاسفانه راست می گفت!

در باره اینترنت صحبت کرد! اصلا فکرشم نمی کردم که بدون کامپیوتر چی هست. ولی با کمال تعحب از اینترنت صحبت کرد و از صحبتاش فهمیدم سرعت اینترنت تو افغانستان از ایران بیشتر هست!!! 

من از سرعت تو اینجا چیزی نگفتم و فقط گفتم خوبه! آخه بد ضایع می شدیم.

از آمریکایی ها هم گفت. یه چیزایی که اصلا او چیزی نیست که به ماها گفتن!!!

شرمنده دیگه بیشتر از این نمی گم چون وبلاگم می ترسم بسته بشه (لبخند)


ولی کاش ندیده بودمش...

رمضان آمد

سلام برماهی که شیطان در آن روسیاه ماند. سلام بر رمضان...




از همه التماس دعا دارم


یه سری اس ام اس ماه رمضونی هم گزاشتم تو ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

قانون دیگه چیه؟!

دکتر گفته:  آن دسته از مصوبات مجلس را که اجرا نمی کنم ، قانون نمی دانم!


خدا آخر و عاقبتمون رو به خیر کنه! دیگر این جوریش رو ندیده بودیم.



دیروز یکی از اساتید ما می گفت مدیریت محمود آقا چکشی هست!

گفتم یعنی چی؟

گفت: من دو سال اول ریاست جمهوریش تو نهاد ریاست جمهوری بودم. هر کس رو که دوست نداشت اخراج می کرد. کوچکترین سرپیچی از دستورات مساوی بود با اخراج!

خلاصه کلی متلک بار ما کرد. منم آمدم طرفداری دکتر رو کنم که چنان دادی سرم کشید و گفت بقیه رو منحرف نکنه! که دیدم سکوت کنم بهتره! ولی همه کلاس با استاد بودند و من تنها!

حالا با این حرفایی که احمدی نژاد می زنه نمی دونم این دفعه چه جوری ازش طرفداری کنم.


دکتر! لا اقل هوای طرفدارات رو داشته باش!

چی بودند، چی شدند!

عجب دنیاییه به خدا! بعضی ها چه طوری تغییر می کنند. یا نه، از اول یه جوری بودند بعد بنا به دلایلی تغییر چهره دادند و حالا به حالت اصلی خودشون برگشتن. مثل خیلی از کسانیکه تو دولت خاتمی بودند. عکس چندتاشون رو اینجا آوردم. حالا آینده چند نفر دیگه به اینها بپیونده خدا می دونه


خانوم جنگ طلب رو که یادتون هست؟


اگه می خوای ببینی الان چی شده برو به ادامه مطلب(لبخند)


ادامه مطلب ...

اون ممه رو لولو برد!

نه، نه اینکه من بگما، آقای احمدی ن‍ژاد گفته! در جمع ایرانیان خارج از کشور همین دو سه روز پیش. این جمله ایشون خطاب به غرب بوده. می تونید از لینک زیر دانلود کنید. بعدشم یه لبخند بزنید بد نیست...


دانلود

یا صاحب الزمان

ای دل بشارت می دهم خوش روزگاری می رسد...


اللهم عجل لولیک الفرج

کار ما نیست شناسایی راز لیوان گلدار

بله! آقای برادر عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ فوتبال کشورمون سه تا توپ جدید رو آورده بوده برای معرفی. بعدش توپ ها رو گزاشتن رو میز. گفتن که خوب حاجی این توپ ها رو که همین جوری نمی زارن روی میز. عکاس ها الان میان، خیلی ضایع هست! چی کنیم چی کار کنیم... گفتن که: معمولا این توپ هار روی پایه های مخصوص خودش قرار می دن مثل این:




خوب بعدش می بینند که پایه توپ رو از شرکت سازندش نگرفتن! می گن چی کار کنیم؟؟؟

این جاست که هوش سرشار دوستان فوران می کنه و آبروی سازمان لیگ رو می خره! چه طوری؟ دوستان می رن آبدار خونه سازمان و چند تا لیوان میارن می زارن زیر توپ ها!!! آره دیگه مگه چه اشکالی داره؟ حتماً باید در همه چیز از غربی ها تقلی کنیم؟ مگه ما خودمون عقل نداریم؟

اما جالب اینجاست که یکی از این لیوان ها گلدارهم بوده!!!


 


این جا چند تا نکته پیش میاد که باید بررسی بشه:

1- معلوم می شه لیوان های سازمان لینگ فوتبال ایران با گردش مالی صدها میلیارد تومان ست نیست. نشان از ساده زیستی این سازمان دارد.

2- اون لیوان گلدار مال کی هست؟ ( فکر کنم مال حاجی باشه)

3- چرا اون لیوان گلدار وسط قرار داده شده؟ ( یعنی گلدار بر بی گل برتری دارد؟! تبعیض ن‍ژادی؟!)

4- جواب مش رحیم (یک اسم فرضی) آبدارچی سازمان رو کی می ده؟

5- آیا این اقدام سازماندهی شده و با همکاری از ما بهترون بوده است؟

و هزاران سوال دیگر...