دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

اربعین...

داشتم فایل های صوتی رو بعد از سال ها بررسی می کردم که به این ترک رسیدم. به مناسبت اربعین در اینجا قرارش می دم به امید اینکه هر کی رفت اربعین شاید این فایل رو با خودش ببره و تو راه گوش بده و ما رو دعا کنه که دستمون کوتاه هست....


ندیده کربلاتو گشتم دیوانه

دنبالت می گردم خانه به خانه

همون طوری که تشنه پی آبه

همه حاجت نوکر اربابه

ارباب انتظار سخته 

منم دلدارم

هر کی رو دیدم

کربلا رفته

باشه...

باشه منو نبر حسین به کربلا حق داری آقا

باشه دیگه دور می شم از جلو چشات حق داری آقا

باشه دیگه لال می شم از این شور شین حق داری آقا

باشه دیگه نه من نه بین الحرمین حق داری آقا

من که طلبکار تو نیستم آقا جون حق داری آقا

خاک بر دهنم... چه جور بگم 

برا تو بد می شه آقا 

اگه که کس نمی دونه دلم دلت رو خون کرد

اما آقا همه می گن، که اربابی غلامشو بیرون کرد

آقام آقام سالار زینب 

آقام آقام سالار زینب 

ای دل ای دل ای دل غافل

کاروان رفت و تو مانده ای در گل...

هر کی حسینی بود کربلایی شد

اما ارباب ندونست تو رو لایق

شاید پا گذاشتی بر خون شهیدان

.....


دانلود