دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دانلود صلوات خاصه امام رضا(ع)

یه بنده خدایی که خیلی دوستشون داریم گفتن که تو ایام عید می رن مشهد. منم که خیلی دلم هوای امام رضا رو کرده اما نمی تونم برم صلوات خاصه امام رضا رو گذاشتم تا هر کسی که هوای امام رضا رو کرده بخونه و گوش کنه و برای ما دعا کنه...


اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ



   


دانلود




(32063 بار تا 93/10/4 ساعت 20:10 دانلود شده است)



ساندیس خور قدیمی!

حضور نسل   100- ساندیس خوران در راهپمایی امروز 22 بهمن 1390 !




مجلس و احمدی نژاد

طرح سوال از رئیس جمهور که چندی پیش اعلام وصول شده بود با خبر عدم رضایت نمایندگان ملت در مقابل پاسخ های فرستادگان احمدی نژاد وارد فاز جدیدی شد.

شطرنج پیچیده مجلس و دولت وارد مرحله جدیدی خواهد شد. از این پس دولت و شخص رئیس جمهور یک ماه فرصت دارند که در مجلس حضور پیدا کنند و در صحن علنی به پاسخگویی مستقیم به نمایندگان مجلس بپردازند.

این اولین کنتاکت مستقیم دولت و مجلس نیست اما فرقی اساسی به درگیری های گذشته دولت و مجلس دارد و آن این است که این بار توپ در زمین احمدی نژاد افتاده و برای اولین بار در گوشه رینگ باید به دفاع از خود بپردازد. در طرح های مشابه با اعمال نفوذها و وعده هایی که به هر طریق به نمایندگان داده می شد و یا برخی از امضای خود منصرف می شدند و طرح سوال از رئیس جمهور رای نمی آورد و احمدی نژاد به هر طریقی که می توانست از زیر بار پاسخ گویی به مجلس شانه خالی  می کرد. اما این بار با ماجرای علی مطهری و استئفای وی ورق برگشت و طور دیگر رقم خورد. این بار قانونی وضع شد که به موجب آن نمایندگانی که طرح سوال را امضاء می کنند دیگر نمی توانند امضای خود را پس بگیرند.

به نظر می رسد با توجه به اتفاقات رخ داده و نابسامانی های اقتصادی و برخی گفته های معنا دار دکتر احمدی نژاد باید منتظر رخ دادن اتفاقات خاصی بود.

در ادامه متن سوالات نمایندگان ملت از دکتر احمدی نژاد آمده است که تامل در این سوالات خالی از لطف نخواهد بود.

 


ادامه مطلب ...

حرمت تمسخر لهجه ها

سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با حرمت تمسخر لهجه ها که در درس خارج فقه ایراد فرمودند


متأسفانه یک کار زشتی در بین مردم رایج است که از لهجه‌های بعضی از ولایات تقلید می‌کنند؛ این آیا غیبت محسوب می‌شود یا نه؟ 

حالا این را هم من به شما عرض بکنم؛ غالب این شهرهایی که لهجه‌های آنها تقلید می‌شود، شهرهایی هستند که دارای مردم غیرتمندی هستند که در حوادث مهم 100 سال پیش، در مقابل دشمنان و مهاجمین ایستاده‌اند.

این تصادفی نیست. این تقلید هم سابقه ندارد؛ یعنی توی هیچ یک از این کتاب‌های ادبی و طنز و غیره، ما ندیدیم که یک حرفی باشد که نشان دهنده‌ تقلید لهجه باشد. این مالِ همین اواخر است؛ یعنی مثلاً از 100 سال پیش به این طرف؛ یعنی از وقتی که کشور ما در مواجهه‌ با این دشمنی‌ها قرار گرفته. یکی از مناطقی که ایستادگی سرسخت کرده، مناطق شمال است، منطقه‌ گیلان؛ یکی از مناطق، منطقه‌ خراسان است؛ یکی از مناطق، مناطق آذربایجان است.اینها آن جاهایی هستند که مردمش سرسختی و سلحشوری نشان دادند؛ اتفاقاً سعی شده است که همین‌ها از لحاظ لهجه در بین مردم سبک بشوند. یعنی تقلید می‌شود.

پس ضمناً در پرانتز، به این نکته هم توجه داشته باشید. این مسلماً حرام است... 


                                       دانلود                                            

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ خورشید فردا با صدای محمد اصفهانی

با من از سایه نگو خورشید فردا مال ماست

تو که باورم کنی ، عشق یه دنیا مال ماست

شب نگو ، شکوه نگو ، قلب ستاره روشنه
غم نگو ، غصه نگو ، وقتی دلت پیش منه

دست به دست من بده ، پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق ، بگو فردا مال ماست
دست به دست من بده ، پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق ، بگو فردا مال ماست



دانلود

فداک روحی و ارواح الشباب المقاومین جمیعا

ابراز احساسات یک جوان بحرینی در محضر یگانه پناه امت اسلام خامنه ای کبیر


سلام علیک یابن رسول الله

فداک روحی و ارواح الشباب المقاومین جمیعا

حینما تساقط شهدائنا واحد تلوا آخر کنا نشم نسیم الکرامه من حدیقه الامام الخمینی و نتذکر کل کلماتک المبارک. هل تعلمون (خصوصا فی البحرین) بانّنا فی موطن ابناء فی ارضهم غرباء

سلام علیکم یا مولای. الله یحفظکم، الله یحفظکم انشاءالله

 

وقتی شهدای ما یکی پس از دیگری بر زمین می افتند، ما نسیم کرامت را از بوستان امام خمینی استشمام می کنیم و سخنان شما را بیاد می آوریم. آیا می دانید (بخصوص در بحرین) ما در سرزمینی هستیم که فرزند آن غریب و بی یاور است.


     


دانلود


اشک تو چشمای هر مسلمونی جمع می شه وقتی این جملات رو می شنود. کجای اباصالح کجایی؟

تاثیرات بسیار مثبت افزایش قیمت طلا و سکه بر جامعه!

قیمت سکه در عرض چند روز 350 هزار تومان بالا رفت!!! در 24 ساعت گذشته 80هزار تومان بالا رفته بود!

الان سکه به مرز یک میلیون تومان رسیده!!! عجیب اینجاست که سکه می گن چهار گرم هست. چهار تا 80 هزار تومن هم که حساب کنی می شه 320هزار تومن. حالا این 650 هزار تومن تفاوت قیمت از کجاست خدا می دونه!

قیمت طلا هم که همین طوری سرسام آور داره اوج می گیره! البته نباید به دید منفی نگاه کرد.  

 

بابا بزارید مردم زندگی کننننن!

 

خبرهای رسیده نشان از این داره که مردها خیلی نسبت به خانوماشون توی این چند روزه مهربون شدن و با لبخند و کلمات مهربانانه با همسرانشون برخورد می کنن!

مخابرات هم گزارش داده پیامک های مهر و محبت همین طور مثل اون فلش نمودار طلا داره می ره بالا و از همه زوج های جوان و غیره کمال تشکر رو داره. خب بالاخره یه چیزی هم این وسط به مخابرات...

از طرفی دادگاه خانواده اعلام کرده آمار طلاق داره به صفر نزدیک می شه و همه پشت سر هم دارن میان از طلاق دادن منصرف می شن! خب علتشم معلومه دیگه باهوش ترین جوانان دنیا ایرانی هستن.

کی می گه مهریه زیاد بدهههه؟! اتفاقا دادگاه خانواده اعلام کرده هر کسی که مهریه اش بیشتر بوده زودتر آماده انصراف داده و در مقابل همه کلماتی رو که بعضیا وقتی می خوان بگن اشتباه کردیم اون کلمات ناجور رو می گن، آره از همونا استفاده کرده و به دست و پای خانوم خود افتاده اند. امید میرود که دوام این نوع ازدواج ها بیشتر شده با این قیمت های جدید!

رستوران ها و فست فودها هم گزارش رسیده که مملو از زوج های جوان و غیره شده و دیگر جای خالی موجود نیست حتی برای شما دوست عزیز!

انجمن روانشناسان زوج های جوان هم این خبر رو تایید کرده که این روز های همه نسبت به هم محبت در کرده و روابط گشته عالی!

البته اصلا فکر نکنید که مردا نسبت به طلاهای خانوماشون سوء نیت دارن و یا فکرایی تو سرشون هستاااا اصلا این طور نیست اصلااااا یا مثلا می ترسن خانوما از این سکه های زرین مهریه حسن استفاده رو ببرن و اینا

در راستای تایید گفته بالا انجمن طلا فروشان اعلام کردن از خرید هرگونه طلا و سکه معذوریم و فقط می فروشیم. مال خودمونه دوست نداریم بخریم!!! (چون خودمان مردیم خواستیم کمکی به آقایان کنیم از طریق نشر اکاذیب کنیم!)

البته گزارش رسیده که یکی از بچه ها به خانومش گفته: خانوم برو مهریه تو بزار اجرا الان که سکه شده یه میلیون بریم یه خونه شمال شهر بخریم!

بعضی ها هم هستند که هنوز مراحل گزینش و خاستگاری رو دارن طی می کنند که با این افزایش قیمت ها سیاست های جدید رو پیش گرفتن که بتونن دل طرف مقابل رو بدست بیارن. حالا دیگه تا کجا می تونن موفق بشن خدا می دونه


ادامه مطلب ...