دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

حال ما اینجا خوب است

خیلی وقت هست که با توجه به شبکه های اجتماعی و موبایل دیگه کسی حوصله سرزدن به وبلاگ رو نداره. یادمه سال 88 بود که آمار بازدید روزانه بالای 1000 هم می رسید و اکثرا مردم سرگرمی و ارتباط رو توی سایت ها و وبلاگ ها می دونستند. اما نکته جالب توجه این هست که چرا یهو همه چی عوض می شه! یعنی مثلا سال 87 و قبلش و یه کمی بعدش وبلاگ رونق عجیبی داشت و در همان سال 88 فیس بوک کل جامعه جوان ما رو تقریبا ترکوند! یادش بخیر فضای سیاسی انتخابات 88. بیرون یه صحنه بود داخل فضای مجازی و وبلاگ  و فیس بوک یه دنیای دیگه. و بازم یادش بخیر که هر چیزی رو که می شد فیلتر می کردند و حتی جی میل و یاهو و ... بگذریم. چندی بعد که موبایل های هوشمند آمدند دیگه تقریبا فیس بوک از حضور ایرانی ها داره خالی می شه و همه هجوم آوردند سمت وایبر! که اونم جاسوس از آب درآمد و احمدی نژاد فیلترش کرد! بعدش که تلگرام آمد کل ایرانی ها حمله کردند سمت اون و حتی ملت برای بچه های کوچیکشون هم تلگرام درست کردند! اصلا یه طوری شده که این شرکت های تولید شبکه اجتماعی سود سهامشون با مردم ایران بالا پایین می شه! حالا فکرشو بکنید اگه یه شرکت خارجی یا داخلی بیاد با یکی مثل بابک زنجانی و ... فسادی کنه و تلگرام رو فیلتر کنه و نرم افزار خودشو تبلیغ کنیه چقدر گیرش میاد!!! پیدا کنید پرتغال فروش را
خلاصه که بدون اینکه بدونیم این نرم افزارها چه خوبی و بدی دارند فقط به عنوان سرگرمی و تلف کردن وقت ازشون استفاده می کنیم تا اونجا که حضرت آقا فرمودند وقتتون رو اونجا هد ندهید. ببینید کار تا کجا خراب شده!
البته کاش فقط سرگرمی بود الان بعضی از گروه ها شده مرکز فساد. متاسفانه مردم ما بدون توجه و در نظر گرفتن تاثیر مخرب این عکس ها و مطالب به راحتی یک فوروارد این مطالب زشت رو می فرستند برای بقیه. ای کاش فرهنگ ما یه کم بالا بره.
نمی دونم چه کسی اون مردم بافرهنگ ایرانی رو به اینجا کشاند. البته خودم سیاستمداران ما هم تقصیر دارند. مثلا یکی از ضرب مثل های با غرور و غیرت ما که می گفت صورتم رو باسیلی سرخ می کنم که کسی نفهمه پول ندارم رو احمدی نژاد به سادگی با یارانش عوض کرد و طوری شد که هر کسی می بینی تا بهت ثابت نکنه بدبخت هست و محتاج 45 تومن یقه ات رو رها نمی کنه. حتی کسی که من می دونم حقوق ماهانش حدود پنج میلیون تومان هست و ماشین شخصی و خونه خوب داره و حاضر نیست از یارنه انصراف بده!!! و طوری برات گریه می کنه که به خودت می گی چطور از گشنگی نمرده تا حالا؟!
بگذریم
خیلی وقت بود که نیامده بودم اینجا گفتم بیام بگم " حال ما اینجا خوب است"
خدا رو شکر