دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

قانون دیگه چیه؟!

دکتر گفته:  آن دسته از مصوبات مجلس را که اجرا نمی کنم ، قانون نمی دانم!


خدا آخر و عاقبتمون رو به خیر کنه! دیگر این جوریش رو ندیده بودیم.



دیروز یکی از اساتید ما می گفت مدیریت محمود آقا چکشی هست!

گفتم یعنی چی؟

گفت: من دو سال اول ریاست جمهوریش تو نهاد ریاست جمهوری بودم. هر کس رو که دوست نداشت اخراج می کرد. کوچکترین سرپیچی از دستورات مساوی بود با اخراج!

خلاصه کلی متلک بار ما کرد. منم آمدم طرفداری دکتر رو کنم که چنان دادی سرم کشید و گفت بقیه رو منحرف نکنه! که دیدم سکوت کنم بهتره! ولی همه کلاس با استاد بودند و من تنها!

حالا با این حرفایی که احمدی نژاد می زنه نمی دونم این دفعه چه جوری ازش طرفداری کنم.


دکتر! لا اقل هوای طرفدارات رو داشته باش!

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.download99.blogsky.com

با سلام خدمت دوست گرامی . وبلاگ جالبی دارید اگر قصد تبادل لینک و افزایش بازدید دارید وبلاگ من را با نام download99 و با آدرس www.download99.blogsky.com لینک کنید و بعد نام و آدرس وبلاگ خود را برای من بفرستید تا شما را لینک کنم.

با تشکر احسان

سلوا جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

نمیخوام دعوا راه بندازم. نظر شما هم محترمه. فقط این حرف منو به یاد داشته باشید : روزی میرسه که از طرفداری کردن از ایشون ٫پشیمون میشید.
لطفا متعصبانه نخونید کمی آروم باشید و بگید شاید یه درصد اشتباه میکنید :
آقای احمدی نژاد ولایی نیست
ایشون با مشایی همدسته
احمدی نژاد عوام فریب است
***************************
ناراحت نشید
به لطف خدا روزی هویت واقعی ایشون آشکار میشه

سلام
ممنون از اینکه نظرتون رو گفتید. نه من متعصب نیستم. البته نسبت به احمدی نژاد متعصب نستم. امیدوارم به حرف شما نرسیم...

راستی ممنون می شم اگه بیشتر بیایید و نظر بدید. فکر می کنم شما هم حرفایی برای گفتن دارید

امین دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ http://ahwazlider.mihanblog.com

سلام
رفیق من توی نهاد ریاست جمهوری بوده اصلا این حرفایی که استادت میگه رو تا حالا ازش نشنیدم
یکم سختگیره ولی دنیا احمدی نژاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد