دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

تجدید میثاق هیئت دولت با امام خمینی(ره)

دیروز هیات دولت برای تجدید میثاق رفته مرقد امام. اما!..

اما سید حسن خمینی نیست و به جاش یه نفر دیگه هست که من نمی دونم اون کیه!

اینم عکسش که خبرگزاری فارس گذاشته

بقسه عکس ها رو می تونید از لینک زیر نگاه کنید:

http://www.farsnews.com/imgrep.php?nn=8906061466

جدیدا هم دیگه نمی گن سید حسن خمینی. می گن سید حسن مصطفوی!!

عجب ملتی هستیم ما. یکی از پیرمردها فامیل می گفت: هیچ وقت یادش نمیره که زمان کودکیش مردم تهران صبح گفتن درود بر مصدق ولی بعد از ظهر گفتن مرگ بر مصدق!؟

خدا آخر و عاقبت همه رو خیر کنه

نظرات 7 + ارسال نظر
moh3en یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
be karbaran ham VPN e rayegan midam pas hatman bia

مجتبی دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی داری و تحلیل هات قابل احترام ولی به نظرمن این بصیرت مردم نشون میده که به سید حسن خمینی میگن مصطفوی!
جدااز اسم هایی که مردم میزارن بایددید چرااینکار رو میکنن؟
تحلیل شماازاین تغییر این اسم چیه؟!

سلام

ای کاش مردم بصیرت داشتن ای کاش...

به نظر من مردم این اسم ها رو نمی زارن. این اسم ها از طریق روزنامه ها و سایت ها و تریبون هاست که بر روی افراد گزاشته می شه. مردم عادی به هیج کدوم از اینها دسترسی نداردن.
این تغییر اسم از مراسم مرقد امام امسال سرچشمه گرفته! من خودم اونجا بودم. اونقدر شعار دادن و هیاهو کردن که صدای سید حسن شنیده نمی شد. شما برید مصاحبه مسول مراسم رو بخونید خیلی چیزا براتون روشن می شه. البته من طرفدار سید حسن نیستم. من طرفدار حق هستم و چیزی رو که دیدم نمی تونم انکار کنم. من از آیند می ترسم...
شما حضرت علی رو نگاه کنید. اون موقع که ریختن در خونه عثمان تا اونو بکشن، حضرت با فرزندانشون رفتند از عثمان محافظت کردند! مگه عثمان آدم بدی نبود؟ چرا بود. اما چرا امام نمی زاشتن عثمان کشته بشه؟؟؟
آهان، اینجاست که باید خیلی دقت کرد. یکی از دلایل اون این بود که نمی خواستند خلیفه کشی مد بشه. وقتی خلیفه رو به اون صورت کشتن دیگه قبه مسئله ریخته شد. بعدش خلیفه بعدی رو هم که خود حضرت بود شهید کردند. دیگه خلیفه کشی و امام کشی شد عادی!

من از بعدش می ترسم. از وقتی که به بقیه هم رحم نکنند...

حسن سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ http://ilya1400.blogfa.com

سلام سیدجان التماس دعا
برقرار باشی برادر

علیک سلام

زنده باشی

مجتبی چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام
عبادت هاتون قبول
منم داخل مراسم بودم و ازنزدیک شاهد بودم
اما چیزی که من دیدم این بود واقعا مردم نمیخواستن نوه ی امام حرف بزنه و به همین خاطر از ته قلبشون جوری داد میزدن که صدا شنیده نشه،
حالا بیایم یه جور دیگه به قضیه نگاه کنیم اگه مردم در صورتی که حق بااوناست یعنی واقعاعثمان به اونا بد کرده میومدم دم در خونه عثمان و داد میزدن و برعلیه اون حرف میزدن به نظرتون بازهم امام علی(ع)میومدن و مردم رو ساکت میکردن؟!
اگه حضرت اومدن و ازجان عثمان حفاظت کردن ممکنه نظرشما درست باشه چون خلیف کشی نباید عادی بشه ولی این هم درنظر بگیریم که عثمان نباید کشته میشد باید محاکمه میشد تا پیراهن عثمانی هم بوجود نیاد(نمیدونم منظورمو متوجه میشی یا نه؟)
شما میترسی ازآینده که چی بشه؟!
آینده به حال ما بستگی داره الان اگر بیزاری خودمونو نسبت به ناحق اعلام نکنیم پس آینده بدتر خواهد بود!
حتما میدونید که ابن ملجم که بود؟یکی از نزدیکان و بهترین یاران حضرت
آیت الله بهجت در موردسرگذشت ابن ملجم میفرمایند:
چه بسا انسان هایی پروانه وار دور امام زمانشون بگردند ولی درآخرامامشونو به قتل برسونن
یا قصه ی طلحه و زبیر که همه این برگ های تاریخ به ما میگن:که خلیلی بایدحواسمون جمع باشه تا خطا و اشتباه نکنیم و بدونیم لغزش یک لحظه بوجود میاد...
باآرزوی موفقیت

علیک سلام
طاعات شما هم قبول حق

هر که را اسرار حق آموختند
مهر کردند و دهانش دوختند

طریق خدا جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ http://tarighekhoda.blogfa.com

غلط کردم خدا ببخشید دیگه تکرار نمیکنم اخریشه

ابی به روزنامه اعمال ما فشان
باشدتوان سپرد حروف گناه ازاو
.
.
.
.
.

مروارید عرفان چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ http://sadafe-darya.blogfa.com

سلام دوست عزیز

خوشحال از حضور پرمهرت و شرمنده از تاخیر !

تا آنجا که من شنیده ام : آنانی که صبح به نفع مصدق شعار میدادند . آنهائی نبودند که بعداز ظهر با تحریک دربار و به هزینه سفارت امریکا و حمایت آقای کاشانی علیه مصدق به خیابانها ریختند !

پیشاپیش عیدتان مبارک !

یار مهربان جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ

فکر کنم یاسر خمینی یا اون برادر دیگر (که نامش بخاطرم نیست )سیدحسن باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد