دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

نامه ای به شیخ مهدی کروبی

آقای کروبی سلام

حال شما خوبه؟ می دونم که نیست. دماغت چاقه؟ بازم می دونم که نیست. می دونم برو بیا زیاد داری و دست به دامن هر کسی که بتونی می شی. از صدای الله اکبر مردم می ترسی؟ از صدای مرگ بر ضد ولایت فقیه چی؟ خوب البته حق هم داری. اگه نصف شب یه عده بریزن جلوی خونه آدم و به آدم بگن ضد ولایت هر کی باشه می ترسه! می دونم می ترسی از خونه بیرون بری. نگران زن و بچه هاتم که هستی. درسته؟

اما من می خوام برات یه چیزایی تعریف کنم. یادته رئیس مجلس بودی؟ اونم دو دوره! یادته با بی تدبیری کارهایی تو مجلست شد که نمایندگان عیه رهبری موضع گرفتن؟ یادته کار به جایی رسید که مردم ریختن جلوی مجلس؟ معلوم هم نبود چه غل.. می کردی. یادته از شهرام جون 300میلون پول گرفتی؟ 300 میلیون اون زمان ها، بعدشم تو مجلس گفتی: مگه پول گرفتن عیب داره!! ولی خدا می دونه در عوضش چه امتیازایی به شهرام خان دادی و چقدر از بیت المال براش بخشش کردی. گفتم بیت المال! برای شما بیت المال شده بود بیت الحال! یادته؟ یادت میاد یا نه شیخ مهدی؟

یادته رئیس بنیاد شهید بودی؟ زندان درست کرده بودی و بدون مجوز قانونی هر کی علیه شما حرف می زد زندانی می کردی! چقدر خانواده شهید رو بدبخت کردی. چقدر پدر شهید رو به گریه انداختی. همسرای شهدا رو...

هیچ کسی هم زورش بهت نمی رسید. یه امامه سرت گزاشته بودی و تو او دوران پادشاهی می کردی. یادته؟

یادته قصر نشین شدی بعد امام؟ یادته زن های بد حجاب چه رفت و آمدی به خونت می کردن. آدم می موند که این کروبی مهره مار داره یا خوش تیپ هست یا نه داره یه عده رو به راه راست هدایت می کنه. بالاخره شیخ بود دیگه! اما هیچ تاثیری روی اونا نداشتی و اونا روی شما تاثیر داشتن شیخ مهدی. درسته؟! می دونی چرا؟ چون تو تبلیغات انتخاباتی شما همه اونا بودند. چه گل هایی نثارشون می کردی شیطون!

بگذریم... می خوام بگم اگه هر بلایی داره از نادانی خودت سرت میاد، از آه همون خانواده شهداست. از حقوقی هست که از اون ها ضایع کردی. از حیف و میل بیت المال هست. آره آشیخ! خدا نمی زاره به اون دنیا برسه همین جا جواب آدم رو می ده

فقط می خوام یه چیز بگم:

باش تا که صبح دولتت بدمد                    کین هنوز از نتایج سحر است


نظرات 8 + ارسال نظر
رهگذر دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ http://tapande.persianblog.ir/

حسب فرموده سر زدم!
:)

حمید چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ

بله دیگه...

محمد صالح رزم حسینی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ http://abukoorosh.blogfa.com/

کاریکاتورچهره پرویز مظلومی سرمربی استقلال اهواز...
http://abukoorosh.blogfa.com/

سعید دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ

بابا ریختن یک عده چماق بدست در خونه مردم با حمایت روسا که هنر نیست. دوران لوطی گری هم گذشته. یک نفر شب بیاد در خونه خودت عربده بکشه نمی ترسی. والا این بدبخت اگه ترسیده بود که تا حالا غلاف کرده بود. ایول داره

مجتبی سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ

این نامه ات رو هم خوندم برادر
خدا میدونه این کروبی چه ها کرده!!
و چجوری میخواد جواب ملت رو بده؟؟!

بله...
خدا می دونه برادر

آدرستونم بنویسید

مجتبی سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

ظاهرا داخل نت هستید
فک کنم سلام هم فراموش کرده بودم!
سلام
همینطور که الان مطالب و وب رو بدقت میدیدم یه چیزی رو کشف کردم!!
قبلا نوشته بودی شاید تابستون بیاد
الان هم دیدم عوض شده
شماهم قبلا برای یه سری بچه های گل روزگار وبلاگ مینوشتید درسته؟
(خیلی باهوشم نه:-))
مستدام و پایدار باشی سید جان

سلام
بله بسیار باهوش

مجتبی سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ

آدرس؟
من تو کلوب بودم اونجا دیدمت
یعنی اتفاقی دیدمت آخه من وبلاگنویس نویستم که داداش

سارا چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ

اما من ازش خوشم میاد کلی مرده . تو این زمان که همه نامردن خوب از عهده دشمنان وطن برمیاد. من که قبولش دارم. حالا یک عده کوچیک هرچی میخوان بگن.

سلام
آخه یه وقت است آدم شجاع هست و حرف حق رو می زنه. اما این بنده خدا دیگه از روی شجاعت حرف نمی زنه. جو گیر شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد