دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

هدفمند شد؟!

دیشب که گفتند قیمت سوخت و اینا شده این! گفتم خدایا خودت بخیر کن. امروز رفتم یه دور تو شهر زدم. البته رفته بودم برای خرید خونه. جلوی تمام عابر بانک ها مردم صف کشیده بودند. می گفتن می شه پول یارانه ها رو برداشت. داشتند بانک ها رو خالی می کردند!

این جور پیش بره به نظرم دیگه پول نقد ندن و بگن از طریق الکترونیکی مردم خرید بکنن. 

باورش برام سخته. گازوئیل لیتری 150 دولتی و 350 آزادددددد!!!!

خدا کمک کنه به ما که اقتصادمون از طریق ماشین های دیزلی جا به جا می شه!



نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ http:// niloofaresahra.blogsky.com

سلام سید وبلاگت جالبه و کاریکاتوری که گذاشتید محشره
نوشته هام نیلوفرانه اس قابل نیست

علیک سلام
خواهش می کنم. شما لطف دارید

علی یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام.اولین باری است که در بخش نظرات وارد شده و نظر میدهم.
خوب بود.اگه امکان داره در مورد عزل جناب آقای متکی هم چیزی بنویسید.ممنونم

سلام
ممنون از اینکه نظر گزاشتید. در مورد آقای متکی هم چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد