دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

آه باران

آه باران


بی تو این دل بیشتر ابری ترین است


چشم های خیسم اما


در پناه ابر دستم


تابش چشم تو را احساس دارد


آه باران...

نظرات 3 + ارسال نظر
جلسه رسمیست دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ http://jalase-rasmist.blogsky.com

قاصد روزان ابری ،داروگ! کی می رسد باران؟

انفرادی(آقای سین) دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ http://enferadi0098.blogsky.com

آه باران
آه باران
ای امید چشم بیداران!

مجتبی دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

نام تو برزبان من آمد،زبانه شد
سیل گذاره های خروشان روانه شد
گفتم به خاک،نام تو را جنگلی سرود
گفتم به شعر،نام تورا عاشقانه شد
گفتم به باد نام تورا، گردباد گشت
گفتم به رود نام تورا،بی کرانه شد
گفتم به راه نام تورا رفت و رفت و رفت
گفتم به لحظه ،نام تورا...جاودانه شد
این حرف ها-که همهمه ای در غباربود
باران نرم نام تو آمد ترانه شد

به به

نام تو بردم لبم آتش گرفت
شعله به دامان سیاوش گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد