دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

جانباز یا جا مونده؟

احمدی نژاد آمده بود!

نزدیک جایگاه پر جمعیت...

دیدم یه جانباز که یکی از پاهاش قطع بود بین دست و پا ها داره له می شه

خودم رو بهش رسوندم. از لای جمعیت کشیدمش بیرون. زار زار گریه می کرد. پای مصنوعیش رو پیدا کردم وبهش دادم!

موهای سرش سفید شده بود. انگار عزیز ترین دوستش رو دیده، یکی از بچه هایی که فقط خودش می شناخت...

بردمش کناری، بی اختیار دست می کشیدم روی سرش! احساس می کردم خیلی بعش علاقه دارم. کار دنیا بر عکس شده بود!

من که از اون کوچکتر بودم داشتم نوازشش می کردم و اون به گریه ادامه می داد. یه دفعه دیدم یه خبر نگار داره ازم عکس می گیره که...

از اون روز چند وقتی گذشته. دیگه اون جانباز رو ندیدم. ولی...

ولی نمی دونم الانم اگه تو این دنیا باشه، همون حس رو داره یا...

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام
احمدی نژاد وصیت نامه شهدا بود بعد از دوران سخت اصلاحات البته اگر ویرگول مشایی اجازه میداد...
البته به نظرمن تنها مشکل احمدی نژاد این بود که نفهمید پدر شهیدی که تنها دل خوشیش پسر یکدانه و رشیدش در چارچوب قاب استُ تصمیم گرفت برای پیروزیش یک سوم حقوق بازنشستگیشوبده به ستاد انتخاباتیش
ندیدو نفهمید پیرزن هرروز با پادردش راهی مسجد میشد تا بگه احمدی اصلح است و...
درک نکرد اون خانومی که برای پیروزیش نذر شله زرد کرده بود
ندید پسر شهیدی رو که کنار عکس باباش عکس دکتر گذاشته بود چون فکر میکرد همونیه که میتونه راه بابای قهرمانشو ادامه بده
دختر جوان رو دید ولی نخواست بفهمه برای چی تنها کادوی ازداجشو که چند تیکه النگو بود رو داد به ستاد تا سهمی داشته باشه
ازدخترکی که هرروز به عشقش بعد مدرسه میرفت تبلیغاتشو میزد به درو دیوار راحت عبور کرد
من هنوز هم هرروز دعا میکنم تا ویرگول مشایی از غبار روی عکسش پاک بشه تا جانبازها همه ی اونایی که باعشقشون باعث شدند احمدی نژاد به اینجا برسه ازش راضی بشن.

علیک سلام

ان شاءالله همین طور می شه

مجتبی سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ

البته!
ما تمام سعی مان را می کنیم تا اجازه ندهیم ویرگول مسئله سازی، جلوی کلمه جاری و ساری احمدی نژاد، سد بزند اما احمدی نژاد اگر یک مشایی دارد، مسئله سازان برای حکومت، امار با الف ها ذاتا مشایی اند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد