دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

راهی که خودم انتخاب کردم

بعضی ها می گن دیگه شهدا مال اون زمانای قدیم بودند و الان از اون آدما دیگه پیدا نمی شه، اما من می گم نه!


یادش بخیر


چند سال پیش بود. گفتن یه نفر شهید شده. زود رفتیم بیمارستان. جلوی در که رسیدیم دیدم درای یه آمبولانس رو باز گذاشتن و داخلش رو شستن. خون همه اطراف آمبولانس رو گرفته بود. یه عده جمع شده بودن سر و صدا می کردند. رفتم بالا سر شهید...
از تو جیبش یه کاغذ پیدا کرده بودند. نوشته بود: پدر و مادر عزیزم از شما تشکر می کنم که منو به این سن رسوندی و...


آخر نامه نوشته بود: اما این راهی بود که خودم انتخاب کردم...


هنوز وقتی یادش می افتم اشک تو چشام جمع می شه

نظرات 5 + ارسال نظر
میترا سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

2.46913578222.0490420442سلام
با « دختران قالی باف » آپم
منتظرتم

مرتضی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ق.ظ http://persianrose.blogfa.com

سلام عزیز. بسیار بسیار زیبا بود. درود بر شما. بعنوان یکی از همرزمان شهداء عرض می کنم که این راه (راه شهیدان) بی انتهاست. خط سرخ شهادت خط آل محمد (ص) و علی (ع) است. درود بر شما که این مشعل هدایت را به دست دارید.

سلام برادر
به قول خواجه عبدالله انصاری من این همه نیستم...

باکری آنلاین شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ http://bشنثقهخدمهدث.هق

باکری؛ نه به اقتدارگرایی زورمدارانه باور دارد نه به نفرت آفرینان و نه به حذف گرایان

باکری؛ نه به تجدیدنظر طلبی معتقد است، نه به غربگرایان، نه به خودباختگان، نه به خودفروشان

باکری؛ نه به محافظه کاری ایمان دارد، نه به دیکتاتوری، نه به تمامیت خواهی، نه به استیلاطلبی

باکری؛ کلام عشق است وعدالت وآزادی

باکری؛ سرجنگ با کسی ندارد «با دشمن نجنگید تا او جنگ را آغاز کرد»

سخن باکری پشت شرق و غرب را می‌لرزاند و ایضا" پشت چپ و راست را

سخن باکری فریاد همه مظلومان و پابرهنگان تاریخ است

باکری؛ ایران است، سرای ترک، پارس، لر، بلوچ و بختیاری

باکری؛ ایران است، گلستان اقوام و ادیان

سخن باکری سخن مردم است نه احزاب و گروهها که کار حزب بازی به گروه‌گرایی و ترجیح منافع حزب بر حقیقت می‌انجامد


سایت خبری- تحلیلی ضد اقتدارگرایی باکری آنلاین را هرگز فراموش نمی کنید. در صورت صلاحدید لینک سایت ما را در فهرست لینکهای خود قرار دهید.

بسیج دانشجویی رهروان نور اسکو سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ http://bpnuosku.blogfa.com

دوست خوب سلام ممنون که بهمون سر زدین
منتظر حضور مجددتون خواهیم موند
یازهرا(س)..........التماس دعا

EMAD چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ http://arrival.ihanblog.com

سلام. ممنون که سر زدید. ای کاش ما هم این راه را انتخاب کنیم

سلام

ان شاءالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد