دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

آهنگ جدید و بسیار زیبای "خیال کن که غزالم" با صدای محمد اصفهانی

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)

دلم هوای حرم امام رضا رو کرده. کاش دعوتمون کنه. هر چی دارم از امام رضاست...

شبیه مرغک زاری کز آشیانه بیفتد / جدا زدامن مادر، به دام دانه بیفتد
ز نازکی ز ندامت، ز بیم صبح قیامت / بدان نشان که شنیدی،سری به شانه بیفتد
به کارآنکه برون ازبهشت گشته عجب نیست / که در جهنم غربت، به یاد خانه بیفتد
نشان گرفته دلم را، کمان ابروی ماهی / خدای را که مبادا، دل از نشانه بیفتد
دلم به کشتی کربت، به طوف لجه غربت/ چو از کرانه ی تربت، به بیکرانه بیفتد
شوم چو ابر بهاران، ز جوش اشک چو باران / که دانه دانه برآید، که دانه دانه بیفتد
جهان دل است و تو جانی، نه بلکه جان جهانی / همه سکندر و دارا، کزین فسانه بیفتد
خیال کن که غزالم، بیا و ضامن من شو / بیا که آتش صیاد، از زبانه بیفتد
الا غریب خراسان، رضا مشو که بمیرد / اگر که مرغک زاری از آشیانه بیفتد
حبیب من

دانلود

نظرات 5 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

سپاس
اجرت با اقا امام رضا

خیلی ممنونم.
دلتون شکست ما رو هم فراموش نکنید

آسمان جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ http://aseman69.blogfa.com

سلام.مرسی،واقعادلنشینه.

سلام علیکم
خیلی ممنون

معراج شقایق دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.ascending.blogfa.com

سلام

ممنونم.
عجب وبی دارید ها

سلام علیکم
خیلی ممنون

منتظر سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ http://tazevared.blogfa.com

سلام
ممنون عالی بود
التماس دعا

یا امام رضا شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:12 ب.ظ

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد