دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دانلود چند تواشیح بسیار زیبا درباره حضرت مهدی

چندتا تواشیح خیلی قشنگ از طرف یکی از بچه ها به دستم رسید گفتم بزارم اینجا تا بقیه هم استفاده کنند.




اباصالح یا اباصالح 


منتظرم تا فصل هم عهدی بیاد


سیدی یابن الحسن


سر راهت در انتظارم


نمی دانم کی تو جلوه نمایی


یا ابا صالح دلم را عشق تو کرده هوایی


مولا جان برگرد 


 العجل مولا مولا مولا (جدید) 


لینک های مرتبط:

عید امامت و ولایت امام زمان مبارک 




منتظرم ٬منتظرم تا فصل هم عهدی بیاد


با ذو الفقار حیدری صاحب مون مهدی بیاد

ای با وفا ارباب من مهربون مهربونا

پشت و پناه بی کسان پهلوون پهلوونا

تا که بنامت آقاجون رفیق وآشنا شدم

از همه جا ٬از همه کس ٬بریدمو جدا شدم

زمزمه نام شما ای گل ناز فاطمه

تمام دلخوشی ام شده ٬ورد زبون قلبمه

رشته مهرمو آقا ٬به خیمه تو بسته ام

گر چه هزاران مرتبه٬قلب تو رو شکسته ام

خوب میدونم بدم ولی قلبمو با صفا بکن

وقتی نماز شب میخونی ٬مولا منو دعا بکن

کی باشه در کنار من باشی ومن کنار تو

قرار من باشی و من یاور بی قرار تو

از کوچکی ام تا به حالا عاشق ومجنون توام

لحظه به لحظه عمرمو مرحون ومدیون توام

کبوتر دل منو تو آشیونه داده ای

به این شکسته بال و پر تو آب ودونه داده ای


***


فضای این دل دیوانه گرفته بوی گل نرگس
دلم نشسته چون پروانه در آرزوی گل نرگس
سزد ز غصه بمیرم من ز درد و غربت و تنهایی
همیشه ذکر فرج دارم ولی چرا تو نمی آیی


منم که زشت و سیه چهره تو در نهایت زیبایی
منم فقیر فقیرانه تو در نهایت دارایی
چه می شود بشود روزی سراغ خیمه سبز تو
که روزی ام بشود روزی طعام خیمه سبز تو


دوباره پای گنه کارم به بزم عشقه تو وا گشته
سرم به زیرو شکسته دل دو دیده دل پر ز حیا گشته
ز قطره قطره اشک من ببین که بوی تو می آید
دو دست خسته و لرزانم به سمت و سوی تو می آید


***

نمی دانم کی تو جلوه نمایی

کدامین جمعه ز پرده در آیی

فراق تو کی به سر آید

شب هجران کی سحر آید

ابا صالح یا ابا صالح.....

جهان جانی و جان جهانی

ولی عصر و امام زمانی

سلام ما بر قیام و قعودت

سلام ما بر رکوع و سجودت

سلام ما بر نماز شبت

به اشک چشم و به خال لبت

ای یار پرده نشینم

بیا تا روی نکوی تو بینم

***

یا اباصالح دلم را عشق تو کرده هوایی

یا اباصالح دلم را عشق تو کرده هوایی


می کنی در آسمان قلب مجنونم خدایی

می کنی در آسمان قلب مجنونم خدایی

یا اباصالح

یا اباصالح دلم را عشق تو کرده هوایی

می کنی در آسمان قلب مجنونم خدایی

ارباب دلم، مهتاب دلم، عکس روی تو در باغ دلم

یا مولا یا اباصالح، یا مولا یا اباصالح

یا مولا یا اباصالح، یا مولا یا اباصالح


***
مهربونی کن ...مولا جان برگرد
سرپناهی کن ... دستاتو ای مرد
اگه برگردی به پات میمیرم
مولا جان از تو ... نفس میگیرم
فدای اسمت ... یوسف زهرا
دلامون تنگه ... براتو مولا
عزیز زهرا...امید آخر... عزیز و سرور...پس کی میای 

***

ای تو روح و روانم \ یادت آرام جانم

با غم دوری تو \ تا کی زنده بمانم؟

مانده ام مولا محزون و خسته \ چشمم به راهت در خون نشسته

العجل مولا مولا مولا

کنج این غربت غم \ گریم بر حال زارم

تشنه ام بر نگاهت \ در راهت جان سپارم

ای آرزوی خوبان عالم \ حسن تو حسن حضرت خاتم


العجل مولا مولا مولا

اشکم روی دو دیده \ ای آخرین سپیده

یاس خوشبوی نرگس \ وقت دعا رسیده

دیده به راهم ای گل طاها \ چشم انتظارم یوسف زهرا

العجل مولا مولا مولا
نظرات 19 + ارسال نظر
در آرزوی بندگی خدا یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ http://ashk-e-pak.blogfa.com

سلام- وبلاگ متنوعی دارید. چند تا از مطالبتون رو دیدم و ضمنا برخی ها رو دانلود کردم.
امیدوارم در مسیر تکلیفتون موفق و سر بلند باشید.

سلام علیکم
سلامت باشید انشاءاله شما هم موفق و موید باشید

کهف حصین یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://kahfehasin.mihanblog.com

دومیش رو خیلی دوست دارم

سزد ز غصه بمیرم من ز درد و غربت و تنهایی
همیشه ذکر فرج دارم ولی چرا تو نمی آیی

چون فقط ذکر کافی نیست ...

مرسی از دعوت . التماس دعا

خواهش می کنم
چشم شما هم ما رو دعا بفرمایید

جواد آقایی دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ http://sahel69.blohga.com

سلام سید جان
شرمنده ام به خدا
خیلی گرفتار شدم
دعامون کن

کربلا ببینمت
یا علی

سلام علیکم
دشمنت شرمنده باشه اخوی
انشاءالله گرفتاریت هر چه زودتر حل بشه
ما برات دعا می کنیم

رقیه سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

با تشکر از شما
موفق باشید

مرتضی دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.fisabilellah.blogsky.com/

سلام خیلی وب خوبی داری

خدا خیرت بده

سلام علیکم
خیلی ممنون خدا به شما هم توفیق بده

فانوس پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید به خاطر مطالب خوبی که توی وبلاگتون دارید
من که همه سرودهای مربوط به امام زمان عج را دانلود کردم
انشاالله باز هم از این دست سرودها را در وبلاگتون قرار بدید و البته از طریق ایمیل هم به ما خبر بدهید که بیایم دانلود کنیم
انشالله که چشمت به جمال مهدی زهرا روشن بشه
یاعلی

سلام برادر
به به ممنون از این دعای بزرگتون. انشاءاله چشم همه ما به جمال یوسف زهرا منور بشه و در رکابش به شهادت برسیم.
بله حتما انشاءاله از این سرود ها وقتی به دستم رسید توی وبلاگ قرار می دم و از طریق ایمیل به شما اطلاع می دم
التماس دعا

سیدمحمود یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:10 ب.ظ http://del-110.blogfa.com/

تشکر بابت تواشی ها لینکتون کردم یا حق

خواهش می کنم. هر وقت مطلب جدیدی نوشتم براتون میل می کنم
یا حسین

محمد جواد چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ http://gavan313sh.mihanblog.com/

سلام همسنگر زیبا بود ممنون . راستی وبلاگ قشنگی داری اگه با تبادل لینک موافق هستی من را با عنوان سرباز امام خامنه ای لینک کنید و برای من نظر بگذارید که شما را با چه عنوانی لینک کنم
ممنون
یاعلی(ع)

سلام علیکم اخوی
لینک شدید
یا حسین (ع)

غوغای مهدی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://ghoghayemahdi.blogfa.com

بسم الله رحمن رحیم

سلام خدمت شما دوست گرامی من کاش رو دانلود کردم چون با کیفیت بودش فقط یه سوال دارم اونم اینکه این فضای دل دیوانه کاملش رو نمی تونید بزارید اگه تواشیح با کیفیت دیگه هم دارید بزارید خوشحال می شیم

اماده تبادل لینک هم هستیم

یا زهرا

سلام علیکم
بله حتما . اگر تواشیح جدیدی بود حتما قرار خواهیم داد .

MONTAZER دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ http://1-MONTAZER.BLOGFA.COM

خیلی عالی بود ممنون

گمنام پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ http://baran313z.blogfa.com

سلام

ممنونم ...عــــــــــــالی بود... خدا اجرتون بده

نرگس چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام خدا قوت خییییییلی عالی هم خودم دان کردم و هم لینکتون رو در واتس آپ به اشتراک گذاشتم.خدا خیرتان دهد.جدیدتر بیاورید.

مهدی جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:36 ب.ظ http://olimps.blogfa.com

خدا خیرتون بده...........خدا قوت
خدا رو شکر هنوزم یه همچین وبلاگایی هستن
حالمو این شب جمعه یی خیلی عوض کردین...............
همین الان لینکتون میکنم

خیلی ممنون سلامت باشید
ما هم خوشحال می شیم می بینیم مطالبمون مفید بوده و باعث حال خوشی شده
التماس دعا

خادم ولایت سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ق.ظ http://hamechi73.blogfa.com

سلام
وبلاگتون عالیه
من میخوام با همه ی سایت های مذهبی تبادل لینک داشته باشم
اگه می خواین منو لینک کنید
در کل خیلی وب زیبایی دارید

alitalebi دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام علیکم نمیدونم چرا تواشیح منتظرم دانلود نمیشه اگه امکان داره برام ایمیل کنید. ممنون

ن شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ب.ظ

خیلی خوب....

بنده ی خدا جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام علیکم اگه امکان داره تواشیح عربی هم بذارید با تشکر

علیکم السلام
بله حتما اگر گیرم آمد براتون می زارم

باران دوشنبه 14 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:40 ب.ظ

میشه راهنمایی کنی چطور دانلودشون کنم

علی فشتنقی شنبه 20 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 04:42 ب.ظ

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد