دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

دولت یار

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

تاثیرات بسیار مثبت افزایش قیمت طلا و سکه بر جامعه!

قیمت سکه در عرض چند روز 350 هزار تومان بالا رفت!!! در 24 ساعت گذشته 80هزار تومان بالا رفته بود!

الان سکه به مرز یک میلیون تومان رسیده!!! عجیب اینجاست که سکه می گن چهار گرم هست. چهار تا 80 هزار تومن هم که حساب کنی می شه 320هزار تومن. حالا این 650 هزار تومن تفاوت قیمت از کجاست خدا می دونه!

قیمت طلا هم که همین طوری سرسام آور داره اوج می گیره! البته نباید به دید منفی نگاه کرد.  

 

بابا بزارید مردم زندگی کننننن!

 

خبرهای رسیده نشان از این داره که مردها خیلی نسبت به خانوماشون توی این چند روزه مهربون شدن و با لبخند و کلمات مهربانانه با همسرانشون برخورد می کنن!

مخابرات هم گزارش داده پیامک های مهر و محبت همین طور مثل اون فلش نمودار طلا داره می ره بالا و از همه زوج های جوان و غیره کمال تشکر رو داره. خب بالاخره یه چیزی هم این وسط به مخابرات...

از طرفی دادگاه خانواده اعلام کرده آمار طلاق داره به صفر نزدیک می شه و همه پشت سر هم دارن میان از طلاق دادن منصرف می شن! خب علتشم معلومه دیگه باهوش ترین جوانان دنیا ایرانی هستن.

کی می گه مهریه زیاد بدهههه؟! اتفاقا دادگاه خانواده اعلام کرده هر کسی که مهریه اش بیشتر بوده زودتر آماده انصراف داده و در مقابل همه کلماتی رو که بعضیا وقتی می خوان بگن اشتباه کردیم اون کلمات ناجور رو می گن، آره از همونا استفاده کرده و به دست و پای خانوم خود افتاده اند. امید میرود که دوام این نوع ازدواج ها بیشتر شده با این قیمت های جدید!

رستوران ها و فست فودها هم گزارش رسیده که مملو از زوج های جوان و غیره شده و دیگر جای خالی موجود نیست حتی برای شما دوست عزیز!

انجمن روانشناسان زوج های جوان هم این خبر رو تایید کرده که این روز های همه نسبت به هم محبت در کرده و روابط گشته عالی!

البته اصلا فکر نکنید که مردا نسبت به طلاهای خانوماشون سوء نیت دارن و یا فکرایی تو سرشون هستاااا اصلا این طور نیست اصلااااا یا مثلا می ترسن خانوما از این سکه های زرین مهریه حسن استفاده رو ببرن و اینا

در راستای تایید گفته بالا انجمن طلا فروشان اعلام کردن از خرید هرگونه طلا و سکه معذوریم و فقط می فروشیم. مال خودمونه دوست نداریم بخریم!!! (چون خودمان مردیم خواستیم کمکی به آقایان کنیم از طریق نشر اکاذیب کنیم!)

البته گزارش رسیده که یکی از بچه ها به خانومش گفته: خانوم برو مهریه تو بزار اجرا الان که سکه شده یه میلیون بریم یه خونه شمال شهر بخریم!

بعضی ها هم هستند که هنوز مراحل گزینش و خاستگاری رو دارن طی می کنند که با این افزایش قیمت ها سیاست های جدید رو پیش گرفتن که بتونن دل طرف مقابل رو بدست بیارن. حالا دیگه تا کجا می تونن موفق بشن خدا می دونه


عده ای هم اگاهانه و نا آگاهانه مشغول دمیدن در حباب سکه هستن




البته برو بچه های مسول عقیده دارن که این یک میلیون تومن شده سکه حباب هست و به شدت مشغول ترکوندن حباب هستند. خدا قوت! نخسته!




عده ای هم این افزایش حباب رو متوجه دلال های شریف و محترم سکه کرده اند که برای پوشش دادن به این موضوع هم دست اندرکاران بشدت مشغول برخورد هستند.




عده ای هم به قول بزرگترها مشغول موج سواری هستند. ما که معنیش رو ندونستیم اما گفتن راهنمایی و رانندگی قول داده اونا رو اعلام قانون نه ببخشید اعمال قانون کنه و به شدت با حرکات مار پیچ و نمایشی در در بزرگراه اقتصاد برخورد کنه!




همچنین راهنمایی و رانندگی مسیر غرب به شرق حد فاصل پل مدیریت تا سیدخندان (خودم که الان گریانم!) رو به دلیل افزایش نوسانات این موج سواران طرح فقط زوج اعلام کرد! (مضارب زوج از قیمت پایه 680،800،1000000 و بالاتر) از تردد دیگر پلاک ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.


امیدواریم که مسولان مربوطه بتوانند این حیوان رم کرده رو به اسطبل مربوطه راهنمایی کنند





نظرات 3 + ارسال نظر
کهف حصین یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید
گفتم که نان گران شد گفتا گران تر آید
گفتم ز نرخ قصاب فریاد ما بلند است
گفتا که گوشت کم خور تا حاجتت بر آید
گفتم که از گرانی جانم به لب رسیده
گفتا تحملش کن تا جان تو در آید

دیگه توی این گرونی افزایش قیمت طلا هم خیلی تعجب بر انگیز نیست .
تازه به گفته خودتون جوانان ایرانی همشون باهوشند
اگه آقایون باهوشند که با ملاطفت با بانوان برخورد کنند
بانوان هم اینقدر با هوش هستند که نقدرو بچسبند که ضرر نکنند نه فیلم آقایون رو :)

قیمت ها با هم مسابقه گذاشتن:)

کتاب گینس رو داریم می ترکونیم با رکوردامون...

ایرانی سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ب.ظ http://zeddemonafegh.blogfa.com

امریکا از ترسش جرات نکرد به تنهایی از تنگه هرمز عبور کند!!!

عبور همزمان ناوهای آمریکا، انگلیس و فرانسه از تنگه هرمز این موضوع را نشان می‌دهد که آمریکا با جدی گرفتن تهدید ایران، جرأت عبور تنهایی از این تنگه را ندارد.

عبور ناو‌های آمریکا،‌ انگلیس و فرانسه از تنگه هرمز و استقرار این ناوها در خلیج فارس در شرایطی که نیروهای مسلح آمادگی کامل برای برخورد با این ناوها را داشتند، این سه ناو پس از دریافت مشخصات و صدور مجوز از سوی نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

البته به دلیل آمادگی کامل جمهوری اسلامی برای اعمال سیاست‌هایش در منطقه، آمریکا به این نتیجه رسید که به تنهایی قادر به عبور از تنگه هرمز نیست و برای عبور از این تنگه از انگلیس و فرانسه کمک خواست؛ براین اساس می‌توان گفت که عبور همزمان این سه ناو نقطه عطفی در تاریخ انقلاب به شمار می‌آید.
ایران قبل از عبور این سه ناو این پیام را به جهان داد که در صورت تحریم نفتی، تنگه هرمز را می‌بندد؛ اکنون نیز منتظریم تا اروپایی‌ها تصمیم‌شان را برای تحریم نفتی ایران عملی کرده و دیگر کشورها را به این امر مجبور کنند تا تنگه هرمز را ببندیم

آمریکا هیچ هست در مقابل ما
تا چند وقت پیش مخالفان این جمله رو باور نداشتن اما الان حداقل روش تامل می کنند...

صبا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

خیلی خوبه که شما اخبار مملکت رو دقیق موشکافی کرده و به اطلاع سایرین می رسانید

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد